Zobacz temat - [R620] Zgasł podczas jazdy?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Zgasł podczas jazdy?

wlodi1991 - Nie Gru 20, 2009 21:48
Temat postu: [R620] Zgasł podczas jazdy?
Witam, mam taki problem czytalem troche tematów związanych z tym no ale jakoś nie bardzo doszedłem do żadnego wniosku może tylko tyle ze słabej jakości ropa. A wiec tak mam R 620 sdi noi rano jak go zapalam to tak jest załapie za 1 razem i zgasnie później cyka za kazdym razem nei ma zadnego problemu ale dzis wracałem od dziewczyny jakieś 20 km noi jadę noi miałem go na 4 biegu noi mi zgasł zjechałem na pobocze zapalił noi dojechałem do domu oczywiście gdy jest czieplo samochod pali na dotyk nie ma z nim żadnego problemu a dzis cos takiego to może byc naprawde wina paliwa?? Dodam ze tankuje samochód LUKoilu...?
Jugol - Nie Gru 20, 2009 21:51

...wlodi, spox, wina paliwa sporo nas w ciągu ostatnich kilku dni to przerobiło i nawet z ,,dobrym'' paliwem były problemy. Na dniach ma się łocieplić, wsio wróci do normy :ok:
magneto - Nie Gru 20, 2009 22:07

wlodi1991 napisał/a:
cos takiego to może byc naprawde wina paliwa??

Tak jak Jugol, napisał przyjdzie odwilż będzie ok.większość z nas dotknął ten problem u mnie jest to samo co u Ciebie więc wszystko w normie.

wlodi1991 napisał/a:
Dodam ze tankuje samochód LUKoilu

czytałem na forum że tam mają niezbyt dobre paliwo.

Jugol - Nie Gru 20, 2009 22:13

...ja tankuję na Shellu i diesla V-Powerka i co, też było coś z nim nie halo :wnerw:
Deamian - Nie Gru 20, 2009 22:21

Podłącze się pod temat bo mam to samo :/ Samochód traci moc, nie reaguje na pedał gazu, zapala się kontrolka od silnika, obroty powoli spadają i samochód gaśnie :roll:
Sprawdziłem błędy i wyskoczyło mi
34 - Cewka czasu wtrysku paliwa (Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM)
72 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (IAT) – wysokie napięcie (Zwarcie do zasilania, przerwa w obwodzie,uszkodzenie IAT, uszkodzenie ECM)

Czy to może być spowodowane właśnie złym paliwem??

Wyskoczyły też
27 - Przepływomierz powietrza (MAF) – niskie napięcie (Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM)
28 - Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie (Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM)
29 - Przepływomierz powietrza (MAF ) – bardzo prawdopodobne uszkodzenie (Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM, uszkodzony dolot powietrza)

ale to nie ma chyba znaczenia :/ tak mi się przynajmniej wydaje

wlodi1991 - Pon Gru 21, 2009 11:31

aha no dobrze to dziękuje za odpowiedź bo już sie trochę obawiałem ze toś się dzieje
Jugol - Pon Gru 21, 2009 13:49

...na potwierdzenie lipnego paliwa, dzisiaj -5 i żadnych problemów :ok: , pewnikiem letnie zapasy sprzedali jako diesel V-Power :wnerw:
korzen - Wto Gru 22, 2009 00:19

Podepnę się pod ten temat żeby nie zakładać kolejnego.
Mój Rover to 220 SDI 97r.
Mam problem z odpaleniem gdy jest ciepły.
Po nocy i mrozie odpala bez problemu a gdy pochodzi chwile i się nagrzeje, już jest problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci ale silnik nie zapala. Dopiero gdy auto ostygnie mogę go ponownie odpalić.
Podpowiedzcie co to może być :)
z góry dzięki
pozdrawiam

Brt - Wto Gru 22, 2009 21:05

korzen napisał/a:
Po nocy i mrozie odpala bez problemu a gdy pochodzi chwile i się nagrzeje, już jest problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci ale silnik nie zapala. Dopiero gdy auto ostygnie mogę go ponownie odpalić.

O .. a to coś nowego w końcu :mrg: ... sprawdziłbym czujnik położenia wału korbowego (chyba najlepiej podmianka) bo on może tak wariować :roll: ... a pozatym standardowo warto sprawdzić kody błędów ... art jak to zrobić jest na stronie klubowej :ok:

filo - Sro Gru 23, 2009 09:57

korzen napisał/a:
gdy pochodzi chwile i się nagrzeje, już jest problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci ale silnik nie zapala. Dopiero gdy auto ostygnie mogę go ponownie odpalić.


Czytałem kiedyś na jakimś forum TDi VAGa o takich przypadkach i trzeba było zwiększyć dawkę rozruchową paliwa ciepłego silnika.
Ale to VW więc zapewne nic wspólnego z opisaną usterką...