|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:11 Temat postu: [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa? Cześć, Zamarzło paliwo, chciałem ogrzać przy pomocy farelki okolice pompy paliwa, ale nie wiem gdzie ona sie znajduje. Prosze o pomoc
thef - Nie Sty 24, 2010 17:14
Pompa wtryskowa znajduje się pod pokrywą wygłuszającą silnika, po prawej stronie. Nie sądzę, że uda Ci się w ten sposób uruchomić auto, ale jeżeli chcesz spróbować, to ogrzej również filtr paliwa.
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:22
A filtr paliwa jest przyt pompie paliwa ? chodzi mi o te miejsca gdzie mogla zamarznac parafina, czyli tez i filtr no i przewody, czy to jest razem skupione ? Ludzie pisali ze ogrzewanie pomagało czasem. Czyli musze ściągnąc pokrywe silnika? czy poprostu mam ogrzewać tą pokrywę, a powietrze ciepłe i tak sie tam dostanie ? Dzięki za odp.
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 17:24
filter paliwa masz na wysoosciu zbiorniczka wyrównawczego tylko ze filter miesci sie z lewej strony ,a i raczej bedziesz musiał zdjac pokrywe (raptem 3 srubki ) wtedy biesz miał dostep
o wiele skuteczniejsze byłoby wstawienie auta do ciepłego pomieszczenia,ale jesli nie masz to probuj a i sprawdz czy gruszka recznej pompki nie jest zacisnieta
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:29
Sory, ale czytam i nie rozumiem. A gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy? Filr znajduje się zlewej strony silnika ? Nie wiem co to jest ta gruszka i gdzie ona jest? Może jakoś obrazowo to wytłumaczysz? A może masz gotowca w postaci schematu?
thef - Nie Sty 24, 2010 17:32
Filtr paliwa to nr 4, pompa to nr 7. To co prawda silnik w r600, ale te dwa elementy są w tym samym miejscu.
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:38
Dzięki, za gdzinkę kończę ładować aku i ide na ciemne mrozy z farelką, podmucham w to miejsce z godzinkę, depresatora już dolałem, a po godzince grzania jeszcze wleje ropki 3 l bo grzeje się w domu, napiszę jak mi poszło jak nie dziś to jutro.
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 17:38
http://img192.imageshack..../c111585469.jpg
tak na szybkiego
1-zbiorniczek wspmagania
2- zb. wyrównawczy cieczy chłodz
3-zb.pł. hamulcowego
4-fiter paliwa
5-tu mniej wiecej znajduje sie pompa wtr
oo thef pospieszył sie
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:43
aaaaa, jest filtr paliwa !! więc przy nim jest też pompa paliwa z tego co mówicie, więc klapy nie bede odkrecac tylko w to miejsce bede dmuchac, tak?
BetJar - Nie Sty 24, 2010 17:47
Pompa jest pod pokrywą, a obok filtra na przewodzie powinna być gruszka
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 17:49
paranoik napisał/a: | aaaaa, jest filtr paliwa więc przy nim jest też pompa paliwa z tego co mówicie, więc klapy nie bede odkrecac tylko w to miejsce bede dmuchac, tak? |
Paranoik obczaj moja fotke pod w miejscu 5 masz pompe
paranoik - Nie Sty 24, 2010 18:05
dobra ogrzeje osobno filtr paliwa i pompe po 20 minut kazde, oby poszlo A to zamarzniete paliwo to ON Verwa
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 18:12
co poradzic teraz to praktycznie wszedzie moza spotkac sie z chrzczonym paliwkiemm
BetJar - Nie Sty 24, 2010 18:21
paranoik napisał/a: | A to zamarzniete paliwo to ON Verwa | No to jesteś kolejną ofiarą orlenu, też to kiedyś lałem, obecnie tankuję na schelu normalną ropkę + uzdatniacz i przy -18 st.C odpala bez problemów. I na lotosa też radzę uważać.
Napisz czy odpaliłeś.
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 18:57
no to widzie ze kolega niedziela miał z głowy
Brt - Nie Sty 24, 2010 20:31
moim zdaniem grzanie samego filtra nie pomoże ... jak zatkało przewody dopływowe pod autem, to i tak kaput .... wstawić do cieplejszego miejsca, po ogrzaniu odpalić a późnej dolać benzyny trochę
kadzaf - Pon Sty 25, 2010 01:15
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)
szoso - Pon Sty 25, 2010 08:30
kadzaf napisał/a: | ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda) |
wasza sprawa co lejecie, widziałem jak wyglądają wtryski po dykcie
ludzie leją różne specyfiki do ropy nawet płyn zimowy do spryskiwaczy
najbezpieczniejsza jest benzyna i nafta oczywiście w rozsądnych ilościach i bez przesadyzmu
BetJar napisał/a: | I na lotosa też radzę uważać |
dzisiaj -29 stopni i ja jeżdżę a paliwo mam Lotos Dynamic bez dodawania specyfików
paranoik napisał/a: | chciałem ogrzać przy pomocy farelki okolice pompy paliwa |
mój teść takim sposobem wczoraj uruchomił swojego diesla, na godzinkę skierował farelkę na pompę paliwa i auto odpaliło
paranoik - Pon Sty 25, 2010 08:43
Witam, po założeniu akumulatora i przekręceniu kluczyka auto odpaliło odrazu, dlawilo sie 5 sekund ale zadzialalo, obyło się bez ogrzewania. Dzień wcześniej wlalem STP water remover okolo 100 ml, nastepnego dnia 100 ml SKYDD, po 5 godzinach odpalił. Paliwa w baku był około 1/6. Nie było ocieplenia ( -17C) więc myślę, że to ten SKYDD pomógł. Będę teraz dolewać SKYDD do każdego tankowania, jak coś będzie nie tak to napiszę. Dziękuję wszystkim za pomoc.
p.s.
A dziś rano, po nocce na dworzu odpalił spokojnie za pierwszym razem, aż miło
kadzaf - Pon Sty 25, 2010 09:16
bo to kwestia paliwa ,ja leje poł na poł z opałem i tez nie mam problemów z rozruchem (a miałem gdy lałem zolte z orlena czy shella[quote="szoso420"]kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)
szoso420 napisał/a: | kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)
wasza sprawa co lejecie, widziałem jak wyglądają wtryski po dykcie
ludzie leją różne specyfiki do ropy nawet płyn zimowy do spryskiwaczy
najbezpieczniejsza jest benzyna i nafta oczywiście w rozsądnych ilościach i bez przesadyzmu |
wiem ze dentant zle wpływa na układ paliwowy ale chodziło mi jedynie o sposób uruchomienia ,bowiem do codziennej jazdy szkoda paprac
|
|