Zobacz temat - [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?

paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:11
Temat postu: [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?
Cześć, Zamarzło paliwo, chciałem ogrzać przy pomocy farelki okolice pompy paliwa, ale nie wiem gdzie ona sie znajduje. Prosze o pomoc
thef - Nie Sty 24, 2010 17:14

Pompa wtryskowa znajduje się pod pokrywą wygłuszającą silnika, po prawej stronie. Nie sądzę, że uda Ci się w ten sposób uruchomić auto, ale jeżeli chcesz spróbować, to ogrzej również filtr paliwa.
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:22

A filtr paliwa jest przyt pompie paliwa ? chodzi mi o te miejsca gdzie mogla zamarznac parafina, czyli tez i filtr no i przewody, czy to jest razem skupione ? Ludzie pisali ze ogrzewanie pomagało czasem. Czyli musze ściągnąc pokrywe silnika? czy poprostu mam ogrzewać tą pokrywę, a powietrze ciepłe i tak sie tam dostanie ? Dzięki za odp.
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 17:24

filter paliwa masz na wysoosciu zbiorniczka wyrównawczego tylko ze filter miesci sie z lewej strony ,a i raczej bedziesz musiał zdjac pokrywe (raptem 3 srubki ) wtedy biesz miał dostep
o wiele skuteczniejsze byłoby wstawienie auta do ciepłego pomieszczenia,ale jesli nie masz to probuj a i sprawdz czy gruszka recznej pompki nie jest zacisnieta

paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:29

Sory, ale czytam i nie rozumiem. A gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy? Filr znajduje się zlewej strony silnika ? :beczy: Nie wiem co to jest ta gruszka i gdzie ona jest? Może jakoś obrazowo to wytłumaczysz? A może masz gotowca w postaci schematu?
thef - Nie Sty 24, 2010 17:32

Filtr paliwa to nr 4, pompa to nr 7. To co prawda silnik w r600, ale te dwa elementy są w tym samym miejscu.
paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:38

Dzięki, za gdzinkę kończę ładować aku i ide na ciemne mrozy z farelką, podmucham w to miejsce z godzinkę, depresatora już dolałem, a po godzince grzania jeszcze wleje ropki 3 l bo grzeje się w domu, napiszę jak mi poszło jak nie dziś to jutro.
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 17:38

http://img192.imageshack..../c111585469.jpg

tak na szybkiego
1-zbiorniczek wspmagania
2- zb. wyrównawczy cieczy chłodz
3-zb.pł. hamulcowego
4-fiter paliwa
5-tu mniej wiecej znajduje sie pompa wtr

oo thef pospieszył sie :wink:

paranoik - Nie Sty 24, 2010 17:43

aaaaa, jest filtr paliwa !! !! więc przy nim jest też pompa paliwa z tego co mówicie, więc klapy nie bede odkrecac tylko w to miejsce bede dmuchac, tak?
BetJar - Nie Sty 24, 2010 17:47

Pompa jest pod pokrywą, a obok filtra na przewodzie powinna być gruszka
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 17:49

paranoik napisał/a:
aaaaa, jest filtr paliwa !! więc przy nim jest też pompa paliwa z tego co mówicie, więc klapy nie bede odkrecac tylko w to miejsce bede dmuchac, tak?

Paranoik obczaj moja fotke pod w miejscu 5 masz pompe

paranoik - Nie Sty 24, 2010 18:05

dobra ogrzeje osobno filtr paliwa i pompe po 20 minut kazde, oby poszlo :) A to zamarzniete paliwo to ON Verwa :/
kadzaf - Nie Sty 24, 2010 18:12

co poradzic teraz to praktycznie wszedzie moza spotkac sie z chrzczonym paliwkiemm :neutral:
BetJar - Nie Sty 24, 2010 18:21

paranoik napisał/a:
A to zamarzniete paliwo to ON Verwa
No to jesteś kolejną ofiarą orlenu, też to kiedyś lałem, obecnie tankuję na schelu normalną ropkę + uzdatniacz i przy -18 st.C odpala bez problemów. I na lotosa też radzę uważać.
Napisz czy odpaliłeś.

kadzaf - Nie Sty 24, 2010 18:57

no to widzie ze kolega niedziela miał z głowy :mrgreen:
Brt - Nie Sty 24, 2010 20:31

moim zdaniem grzanie samego filtra nie pomoże ... jak zatkało przewody dopływowe pod autem, to i tak kaput .... wstawić do cieplejszego miejsca, po ogrzaniu odpalić a późnej dolać benzyny trochę :ok:
kadzaf - Pon Sty 25, 2010 01:15

ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)
szoso - Pon Sty 25, 2010 08:30

kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)

wasza sprawa co lejecie, widziałem jak wyglądają wtryski po dykcie
ludzie leją różne specyfiki do ropy nawet płyn zimowy do spryskiwaczy
najbezpieczniejsza jest benzyna i nafta oczywiście w rozsądnych ilościach i bez przesadyzmu
BetJar napisał/a:
I na lotosa też radzę uważać

dzisiaj -29 stopni i ja jeżdżę a paliwo mam Lotos Dynamic bez dodawania specyfików
paranoik napisał/a:
chciałem ogrzać przy pomocy farelki okolice pompy paliwa

mój teść takim sposobem wczoraj uruchomił swojego diesla, na godzinkę skierował farelkę na pompę paliwa i auto odpaliło

paranoik - Pon Sty 25, 2010 08:43

Witam, po założeniu akumulatora i przekręceniu kluczyka auto odpaliło odrazu, dlawilo sie 5 sekund ale zadzialalo, obyło się bez ogrzewania. Dzień wcześniej wlalem STP water remover okolo 100 ml, nastepnego dnia 100 ml SKYDD, po 5 godzinach odpalił. Paliwa w baku był około 1/6. Nie było ocieplenia ( -17C) więc myślę, że to ten SKYDD pomógł. Będę teraz dolewać SKYDD do każdego tankowania, jak coś będzie nie tak to napiszę. Dziękuję wszystkim za pomoc.

p.s.
A dziś rano, po nocce na dworzu odpalił spokojnie za pierwszym razem, aż miło :)

kadzaf - Pon Sty 25, 2010 09:16

bo to kwestia paliwa ,ja leje poł na poł z opałem i tez nie mam problemów z rozruchem (a miałem gdy lałem zolte z orlena czy shella[quote="szoso420"]kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)

szoso420 napisał/a:
kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)

wasza sprawa co lejecie, widziałem jak wyglądają wtryski po dykcie
ludzie leją różne specyfiki do ropy nawet płyn zimowy do spryskiwaczy
najbezpieczniejsza jest benzyna i nafta oczywiście w rozsądnych ilościach i bez przesadyzmu

wiem ze dentant zle wpływa na układ paliwowy ale chodziło mi jedynie o sposób uruchomienia ,bowiem do codziennej jazdy szkoda paprac