|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Obniżony vs nieobniżony - crashtest dla fanów obniżonych aut
Mayson - Czw Sty 28, 2010 09:34 Temat postu: Obniżony vs nieobniżony - crashtest dla fanów obniżonych aut
[ Dodano: Czw Sty 28, 2010 09:34 ]
A tu pełna wersja; SUV vs small
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Pływak - Czw Sty 28, 2010 10:08
Uuuu strach się bać jeździć... nie wsiadam już do swojego klekota
0L0 - Czw Sty 28, 2010 11:59
Obniżenie wynika z dodatkowego obciążenia, także tytuł powinien brzmieć "Obciążony vs nie obciązony"
Mayson - Czw Sty 28, 2010 12:09
Pływak napisał/a: | Uuuu strach się bać jeździć... nie wsiadam już do swojego klekota |
Ty się nie powinieneś bać, bo w takiej 200-ce i tak nie ma stref zgniotu
0l0 napisał/a: | Obniżenie wynika z dodatkowego obciążenia, także tytuł powinien brzmieć "Obciążony vs nie obciązony" |
Obniżenie wynika z obniżenia; byle nie z obrzezania
Pływak - Czw Sty 28, 2010 13:06
Wiem dlatego ten sarkazm w moim poście... w sumie Ty też możesz spokojnie obniżać bo strefa zgniotu w R600 kończy się na miednicy pasażera Po za tym co to za test? Przecież to jest oczywiste, że jeśli samochody mają wzmocnienia na innych wysokościach któryś zgniecie się bardziej mogli jeszcze zrobić test nieobniżony vs podwyższony to by wszyscy szukali sprężyn +50mm
bociannielot - Czw Sty 28, 2010 13:28
Pływak napisał/a: | Przecież to jest oczywiste, że jeśli samochody mają wzmocnienia na innych wysokościach któryś zgniecie się bardziej |
dokladnie kumplowi w megane zelazko golfem V w tyl koles wjechal... megana nawet nie ma wgniecenia na zderzaku(ach te plastiki ) a golf nie mial przodu nie byl to golf rzucony na glebe tylko seria
Tempest - Czw Sty 28, 2010 13:49
bociannielot napisał/a: | ...a golf nie mial przodu nie byl to golf rzucony na glebe tylko seria |
nie strasz
maniaq - Czw Sty 28, 2010 14:21
ja mam jeszcze jeden wniosek, ze zielone sa bardziej przyjazne od zoltych
Mayson - Czw Sty 28, 2010 14:46
Pływak napisał/a: | Po za tym co to za test? Przecież to jest oczywiste, że jeśli samochody mają wzmocnienia na innych wysokościach któryś zgniecie się bardziej |
Wielu oczywistych rzeczy ludzie nie rozumieją, póki tego nie zobaczą na oczy, tym bardziej w dobie zaślepienia ilością gwiazdek w EURONCAP.
Np. rolnicy jeżdżący kombajnem, po obejrzeniu tego crasha powinni być zadowoleni
bociannielot - Czw Sty 28, 2010 14:51
Tempest napisał/a: | bociannielot napisał/a: | ...a golf nie mial przodu nie byl to golf rzucony na glebe tylko seria |
nie strasz |
Nie chcialem sorki
ADI-mistrzu - Czw Sty 28, 2010 14:51
Ja to jestem przerażony ostatnim zderzeniem, tego dżipka z osobówką, po prostu w niego wjechał
bociannielot - Czw Sty 28, 2010 14:52
Mayson napisał/a: | Np. rolnicy jeżdżący kombajnem, po obejrzeniu tego crasha powinni być zadowoleni |
No to teraz "Ciagnik" Blendersow nabiera nowego znaczenia
Perez - Czw Sty 28, 2010 14:53
Mayson, twoja 600 jest troche nizsza od mojej. Probujemy?
A tak serio to mysle, ze test bylby bardziej miarodajny gdyby oba auta walily w sciane
Mayson - Czw Sty 28, 2010 15:06
Kurcze, google znalazło wypadek z kombajnem ale jest dość drastyczny... Swoją drogą nei myślałem, że heder taki jest mocny
http://brutalny.net/2009/...tyczne-zdjecia/
Perez napisał/a: | Mayson, twoja 600 jest troche nizsza od mojej. Probujemy |
Eee szkoda manekinów; to tylko ok. 1cm różnicy - tyle to mój jest podniesiony teraz przez zimówki
Dario.G - Czw Sty 28, 2010 22:37
Niesamowita sila... Wracam do aut terenowych...
hvil - Czw Sty 28, 2010 22:48
z zalozonym hedrem jest zakaz jazdy, to naprawde jezdzaca gilotyna. U mej mamuski w rejonie skad pochodi 3 chlopakow w golfie 2 zginelo bo sie nacieli.
|
|