Zobacz temat - [R600] Jak to jest z tym kątem wtrysku?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Jak to jest z tym kątem wtrysku?

berserker8888 - Nie Sty 31, 2010 09:47
Temat postu: [R600] Jak to jest z tym kątem wtrysku?
Panowie dopiero co bylem na ustawieniu kata wtrysku. Komuter pokazywal blad, ze zbyt wczesny kat wtrysku. Pompiarz przestawil mi na 5,40 chyba cos kolo tego. Potem jazda probna i zadnych bledow. Z kolei tutaj na forum wyczytalem ze optymalny kat wtrysku dla tych silnikow to 2-4. Mechanik twierdzi ze ma dla tej pompy dane od producenta i ze teraz jest ustawione idealnie. W zwiazku z tym mam pytanie co powinno byc nie tak z takim katem. owinien ciezka odpalac czy byc mulowaty?
PS. Wczesniej mialem ustawiony na 10 stopni przynajmiej tak wynikalo z odczytu programu, a gdy dodawalem gazu kat sie zmniejszal. Teraz mam na odwrot pocztatkowy to 5 a przy dodawaniu gazu sie zwieksza. Prosze o jakies rady czy zmieniac cos jeszcze czy zostawic i jak to sie ma teraz do spalania??Im wiekszy kat tym wieksze spalanie czy na odwrot??Z gory wielkie dzieki ale jestem laikiem w tej dziedzinie

mi_sza1 - Nie Sty 31, 2010 10:37

berserker8888 napisał/a:
Z kolei tutaj na forum wyczytalem ze optymalny kat wtrysku dla tych silnikow to 2-4.

Miałem początkowo kąt 4 z groszami palił bardzo brzydko po nocy ale silnik pracował ładnie i wkręcał sie ładnie. Przestawili na + 2,6
przestał sie wkręcać był bardziej mułowaty ale chodził jakby ciszej troche a po nocy przy -5stopniach nie odpałił. kręciłem sam wtryskiem, aż zapalił i pojechałem zeby odczytali jest 5,3 czyli prawie jak u Ciebie. powiedzieli ze wcale nie powinien odpalać, ale mam jeżdzić jak jest dobrze. I pali na dotyk nawet w te siarczyste mrozy ( a było -30). jest minimalnie bardziej ospały niż przy 4 z kawałkiem tzn mam wrażenie jakby pózniej załączała sie turbina.
PS. kręciłem kątem wtrysku bez blokowania pompy a wyczytałem ze trzeba blokować :shock: .

berserker8888 - Nie Sty 31, 2010 11:00

mi_sza1 a jak ze spalaniem??
mi_sza1 - Nie Sty 31, 2010 11:11

berserker8888 napisał/a:
mi_sza1 a jak ze spalaniem??

Ciężko powiedzieć bo to w grudniu albo w listopadzie było kręcone, a jest zima(spalanie wieksze zawsze zimą) ale napewno nie pali więcej, a duze prawdopodobieństwo ,że nawet mniej.
zmieniony jest też akumulator na centre 77ah, był 62 i tylko 480A być może teraz i na kątcie 4 też odpalałby ładnie. Na dedykowanym 2,6 kręcił tak jakby nie miał sprężania.

berserker8888 - Nie Sty 31, 2010 11:21

Czyli sam juz nie wiem kombinowac czy zostawic te 5 z groszami
sTERYD - Nie Sty 31, 2010 11:24


Moderator sTERYD informuje

berserker8888! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji



berserker8888 - Nie Lut 07, 2010 10:15

Hmmm, niestety moj problem dalej nie rozwiazany. Wiazka sprawdzona, kat ustawiony(5,4) a samochod dalej przerywa. W dodatku komuter nie pokazuje zadnych bledow. Gdzie szukac usterki panowie??
tronsek - Nie Lut 07, 2010 10:33

A jakie dokładnie są obiawy tego przerywania??
berserker8888 - Nie Lut 07, 2010 10:37

Zazwyczaj po zmianie biegu gdy dodaje gazu samochod nie wchodzi na obroty. Taka dziura. Dopiero gdy puszcze gaz i dodam na nowo to zalapie. Niestety nie ma na to reguly, nie potrafie stwierdzic w jakich okolicznosciach to sie dzieje. Wczesnie zapalala sie kontrolka silnika ale teraz o zmianie ustawienia kata wtrysku kontrolka sie nie zapala. Problem niestety pozostal a najgorsze ze nie wiem gdzie szukac rozwiazania
komarek666_2007 - Nie Lut 07, 2010 12:32

witam
ja też borykałem się z takim problemem i winny był czujnik położenia pedału hamulca więc może sprawdź błędy w komp. bo u mnie wyskoczył błąd tego właśnie czujnika. Po wymianie mam spokój

berserker8888 - Nie Lut 07, 2010 14:07

no wlasnie komputer nie wyswietla zadnych bledow.Umowilem sie juz z panem Midowiczem z krakowa, moze on cos poradzi