Zobacz temat - [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !

mr.swider - Wto Lut 09, 2010 10:58
Temat postu: [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !
Witam. jestem posiadaczem roverka 2.0 sdi . samochod wogole nie przyspiesza . zachowuje sie jakby mial max z 40 KM ! owszem mozna ciagnac go po obrotach do konca ale to nic mu nie pomaga bo jest strasznie mulasty. sprawdzalem turbo dziala. tylko kiedy zloze wogole praktycznie go nie slychac ze dmucha. ale napewno dziala bo pcha jakies powietrze. Czy mial ktoś moze z was juz taki przypadek . zmienilem filtr paliwa , powietrza , olej , nic to nie pomoglo . Jeżeli możecie proszę o jakąs pomoc. Pozdrawiam
szoso - Wto Lut 09, 2010 11:03

sprawdzałeś przewody od turbo?
jesteś z tej Ostrowi koło Ostrołęki?

mr.swider - Wto Lut 09, 2010 11:04

tak tak jestem z Ostrowi Maz. przewody są dobre sprawdzalem
komarek666_2007 - Wto Lut 09, 2010 11:05

witam
nie znam się za bardzo na tym ale na początek sprawdź błędy http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
i węże od intercolera

a jak ze spalaniem

wlodi1991 - Wto Lut 09, 2010 11:05

Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma, a co do tej utraty mocy to moze byc peknieta guma od intelcolera ja tak miałem i skleiłem tasma wulkanizacyjna i wszystko gra samochod powrocil do dawnego stan :mrgreen:
szoso - Wto Lut 09, 2010 11:08

wlodi1991 napisał/a:
Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma

jak nie ma?
chyba żartujesz?

wlodi1991 - Wto Lut 09, 2010 11:10

No z tego co ja czytałem to to jest wolno sacy diesel i nie ma turbiny

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 11:10 ]
Poczytaj dokładnie na forum roverków i wpisz w google skrot sdi i ci wyskoczy wszystko

mr.swider - Wto Lut 09, 2010 11:10

heh ma turbo . bo je widac i slychac
szoso - Wto Lut 09, 2010 11:12

to ty poczytaj sobie o Roverkach
każdy sdi ma turbinę i nie myl z VW który właśnie ma oznaczenie SDI i nie ma turbiny

wlodi1991 - Wto Lut 09, 2010 11:12