Zobacz temat - SOLVED [R214si 103km 99r.] Pali na dwa tłoki
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - SOLVED [R214si 103km 99r.] Pali na dwa tłoki

kacpermag - Wto Lut 16, 2010 21:48
Temat postu: SOLVED [R214si 103km 99r.] Pali na dwa tłoki
Dzis podczas jazdy silnik zasłabł i po chwili poprostu zgasł. Z poczatku myślałem ze brakło paliwa ,ale nie. Po zacholowaniu auta do domu odpalił tylko na dwa tłoki. Na waszystkich jest iskra ,tyle sprawdziłem ,pompa paliwa pracuje. model to 214si 103km rok 99.
Czy może mi ktos pomóc w zdiagnozowaniu usterki?

maniek_kda - Wto Lut 16, 2010 21:53

Mogła polecieć uszczelka głowicy między dwoma cylindrami. Miałem tak kiedyś w polonezie.
kacpermag - Wto Lut 16, 2010 21:59

dodam że silnik zapala i nie reaguje na pedał gazu .Tzn na wolnych odrotach chodzi ale gdy dodam gazu nie wchodi na obroty.I jeszcze ubywa mi płyn w zbiorniczku wyrównawczym , olej czysty
Gonia - Wto Lut 16, 2010 22:35

Mniemam, że płyn znajduje się w wydechu...

Nie rób więcej doświadczeń, bo gdy zbierze Ci się wystarczająco dużo płynu w cylindrze, korbowód może wyjść bokiem :(

sTERYD - Sro Lut 17, 2010 00:02

przede wszystkim sprawdź, czy rozrząd nie przeskoczył...(przy sprawdzaniu wykręć świece)... ale też wydaje mi się, że zasysa płyn chłodzący do cylindrów... rano pewnie rozrusznik nawet nie będzie miał siły zakręcić :/ ale lepiej nie sprawdzaj... wymiana uszczelki to bez pośpiechu dzień roboty, a jak obrócisz panewki, to już nigdy nie będzie chodził tak jak powinien..
PHJOWI - Sro Lut 17, 2010 08:16

albo zawór się wypalił , sprawdz ciśnienie sprężania.
emilanka - Sro Lut 17, 2010 18:08

Dziwne ale ja miałam dzisiaj identyczną sytuację ;/ do tego identycznym Roverkiem
kacpermag - Sob Lut 20, 2010 18:52

Czy w układzie wtryskowym powinno być powietrze? Dziś po odkreceniu przewodu paliwowego na filtrze paliwa poszła piana.Pompka paliwowa pracuje ale daje paliwo z powietrzem.

[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 18:52 ]
Sprawa załatwiona , po 8 godzinach cieżkiej pracy z odkrecaniem baku, rozpracowaniu zasady działania pompki paliwa i ponownym załorzeniu zbiornika paliwa, okazało sie ze sawiesił sie regulator cisnienia na listwie, powodem tego był brak powrotu paliwa do baku i z tego powodu pompka ciągła powietrze z paliwem.