Zobacz temat - Jakie Oc najtaniej i gdzie ?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Prawo i ubezpieczenia - Jakie Oc najtaniej i gdzie ?

soviet100 - Nie Lut 21, 2010 23:28
Temat postu: Jakie Oc najtaniej i gdzie ?
Witam jestem młodym kierowcą 20 lat zniżki 20% z Irlandii i prawo jazdy irlandzkie i gdzie najtaniej myślicie ze ubezpieczane roverka ( nie mam dziadka ojca itp żeby na siebie wzięli :)
azer - Nie Lut 21, 2010 23:56

hej
jak masz możliwość to pojedz do jakiegoś multiagenta

a jak nie masz takiej możliwości to prawie każdy ubezpieczyciel pozwala obliczyć wysokość składki online, nawet PZU taki kalkulator udostępniło.

mwok - Pon Lut 22, 2010 09:24

Bylem w podobnej sytuacji. Multiagentka wybrała mi Allianz bo niby ROVER jest w grupie aut bezpiecznych czy coś w tym stylu.
soviet100 - Pon Lut 22, 2010 15:41

Najtańsze jakie znalazłem to 1310 zł LINK 4 .
Joa - Pon Lut 22, 2010 16:52

szukajcie, a znajdziecie....
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47783
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=41457
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=36507
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=32562

bartek-mrc - Pon Lut 22, 2010 17:16

Ja właśnie jestem przed ubezpieczeniem Roverka 400. Poświeciłem 1 dzień i byłem w kilku ubezpieczalniach i u mnie to wygląda tak:

Mam 22 lata, 3 lata prawo jazdy i żadnych zniżek... Rover to 416Si 1996r

HDI = 1150zł
LINK4 = 1300zł
AXA = 1240zł
Alianz Direct = 1250zł
PZU = 1450zł

Ceny są za samo ubezpieczenie OC

Mayson - Pon Lut 22, 2010 18:36

soviet100 napisał/a:
gdzie najtaniej myślicie ze ubezpieczane roverka

Darmowa Porównywarka Cen Polis:
www.ipolisa.pl

Budyn - Pon Lut 22, 2010 20:20

witam.
Nie wiem skad bierzecie takie ceny ja mam 25 lat pj rok i za ubezpieczenie zaplacilem 674 pln za rok w tym NW moj unezpieczyciel to compenca. Aha i kalkulator na stronie jakiegokolwiek ubezpieczyciela ma sie nijak do tego co mozna uzyskac rozmawiajac z nim osobiscie :)

Joa - Pon Lut 22, 2010 20:32

Budyn napisał/a: