|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Ciężko odpala przerywa
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 20:54 Temat postu: [R75] Ciężko odpala przerywa Mój R75 na zimnym silniku ciężko odpala, przerywa i dymi na niebiesko po lekkim rozgrzaniu prawie wcale nie odpala. Przyjechałem wieczorem było wszystko ok. Rano sie zje....psuło Wymieniłem filtr paliwa, powietrza ale bez efektu. Co to może być?
Tomidj12 - Pon Mar 01, 2010 21:08
Napewno wtryski do wymiany i regulacja pompy .
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 21:55
Ale tak przez noc to wysiadło?
mapis79 - Pon Mar 01, 2010 22:08
Gdzie ostatnio tankowałeś .i czy ostatnio silnik dobrze wkręcał sie na obroty?
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 22:14
Tankowałem na tej stacji co zawsze. Tydzień temu a więc tego paliwa nie zostało zbyt dużo. A na obroty wchodził dobrze
apples - Pon Mar 01, 2010 22:17
Ile masz tego paliwa w zbiorniku?
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 22:21
Trochę ponad rezerwę.
apples - Pon Mar 01, 2010 22:24
Może wskazywać na pompę w baku. Podjedz na kompa gdzieś i powinno wyjść. Możesz spróbować zatankować tak aby było około połowy i zobaczysz jak zapali następnego dnia.
Nie może zaciągnąć paliwa i dlatego może się dusi i długo kręci. Jak zaciągnie pompka przy LHP (przy akumulatorze) to już jest OK. Jeżeli to pompa w baku to wymień jak najszybciej bo wykończysz tą przy akumulatorze.
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 22:36
Ale jak odpalił to przejechałem ze dwa kilometry. Potem wyłączyłem go i znowu odpaliłem ale odpalał bardzo ciężko. Dziś wymieniłem filtr paliwa , zalałem go ropą do pełna odpalił bez zmian ciężko.
apples - Pon Mar 01, 2010 22:39
Zrób co chcesz. Ja piszę co uważam i co możesz zrobić aby pewne rzeczy wyeliminować i nie wywalić niepotrzebnie kasy. W zgadywankę będziemy i możemy bawić się długo
Pompa przy akumulatorze sama ma ciężko, po to też jest w baku.
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 22:41
Wiem że koleś który miał kiedyś tego rovera wymieniał pompkę w baku
[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 22:41 ]
Dzięki za radę spróbuję i dam znać.
mapis79 - Pon Mar 01, 2010 22:42
Jeżeli to pompka w baku to łatwo to by było sprawdzić trzeba zdjąć przewód przed pompą przy akumulatorze
DiaboloRR - Pon Mar 01, 2010 22:44
Jutro sprawdzę
apples - Pon Mar 01, 2010 22:46
mapis79 dobrze mówi, ale może tez nie dawać odpowiedniego ciśnienia.
mapis79 - Pon Mar 01, 2010 23:00
Może sie trochę pośpieszyłem z tym łatwo ale na początek musi być ją słychać po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 obie pompy pracuj równolegle.
[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:00 ]
Ciśnienie do 3barów podbija ta przy akumulatorze wydaje mi sie żę ta w baku nie musi dawać dużego ciśnienia ? ważny jest ten zaworek ciśnieniowy za pompką w akumulatorze jak by padł to za filtrem mogło być albo za duże ciśnienie albo za małe sam przerabiełem temat pompek w zeszłym tygodniu. tylko że moje autko wróciło na holu
Rowan - Wto Mar 02, 2010 16:22
DiaboloRR, wygląda, że wtrysk się wysrał któryś, ale tak na amen. Leje bardzo i najpierw nie może ciśnienia zrobić i ciężko pali, a potem dymi i nierówno pracuje. Spotkałem się z identycznym przypadkiem dość niedawno w dCi
DiaboloRR - Wto Mar 02, 2010 22:18
Dzisiaj wyjąłem kanapę chcąc dostać się do pompki w baku, wyjąłem wtyczkę włożyłem. Próba i... pali jak gdyby nigdy nic. Styki wyczyściłem, popsikałem kontakt-sprayem. I chodzi. Dziwny przypadek nie co myślicie? Mam nadzieję że sie to nie powtórzy. Dzięki za dobre rady.
Rowan - Sro Mar 03, 2010 16:31
DiaboloRR, raczej się powtórzy. Jak się raz zawiesiła, to się będzie zawieszać coraz częściej.
|
|