Zobacz temat - [rover45] Proszę o pomoc !
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [rover45] Proszę o pomoc !

marek501 - Pon Mar 22, 2010 11:04
Temat postu: [rover45] Proszę o pomoc !
Witam ! Szukam roverka dla siebie -oto co znalazłem , a później obejżałem " na żywo " Proszę o opinie szczególnie posiadaczy 45 benz .

http://kupuzywane.moto.on...-C11783552.html


Moje "wrażenia" po oględzinach -

-nadwozie z zewnątrz ok nie ma różnicy w odcieniach lakieu na poszczegółnych elementach
ale maska malowana dwa razy choć bez śladu szpachli.
-szyby mnie trochę zastanawiają tylne prawe i lewe Splintex ,przednie prawe i lewe
Pilington przednia Sicursiv (może ktoś sprawdzi u siebie)
-obluzowana osłona klamki tylne lewe (tak jakby puściła zapinka chyba dałoby sie coś z tym zrobić)
- nowy srodkowy wydech(!)
-wewnątrz stan niby ok, gumki na pedałach zyżyte b.lekko jesli wymieniane to jakieś 100tys temu ,ster ok , dzwignia biegów nie" popękana" (pierwszy raz widzę )
-klima się niby załącza ale nie mogłem coś wyczuć jej działania było b.zimno na zewnątrz
-silnik -pytanie do posiadaczy takich roverków -zaraz po uruchomieniu przez 1-2 min
troche dziwie głośny czy to normalne ? Później juz ok .
-wewnątrz komory silnika wymyte , skorodowana b. mocno osłona kol.wydechowego
-w zbiorniczku nie widać sladów oleju , w oleju nie widać sladów płynu
-uszczelka pod głowicą metalowa (Czy to taka która "leczy hgf"?)-widac jej krawędź
-jazda próbna ok ,chcież sprzęgło trochę nisko bieże ,hamulce żyleta abs ok biegi nie
wyskakują

Dzisiaj gościu wyjeżdza za granicę ,wraca w środę, wtedy wezmę roverka na przeglą od stacji obsługi sprawdzą zawieszenie ,"wypadkowość" , silnik (ciśnienie sprężania) ,komputer
no i zrobiłem rezerwację na tego roverka. Na co jeszcze zwrócić uwagę ? Proszę o podpowiedzi.

pozdr. marek501

xROnx - Pon Mar 22, 2010 13:08

marek501 napisał/a:
-silnik -pytanie do posiadaczy takich roverków -zaraz po uruchomieniu przez 1-2 min
troche dziwie głośny czy to normalne ? Później juz ok .

tak jest to raczej normalne... oczywiście jeśli silnik jest zimny ;)
marek501 napisał/a:
-uszczelka pod głowicą metalowa (Czy to taka która "leczy hgf"?)-widac jej krawędź

leczy albo nie leczy. wszystko zależy od tego jak została założona i jak silnik poskładany. Są teorie że jeśli chcesz stosować metalową uszczelke to musisz też wymienić magistrale olejową. bo samo zastosowanie nowej uszczelki nic nie da.
Jeśli mówisz że nie było śladów oleju w płynie i na odwrót, jeśli temp trzymała się tak jak trzeba(poniżej 1/2 skali) i za żadne skarby nie chciała się podnieść to ok. W zasadzie przy oględzinach nigdy się nie dowiesz czy jeśli był hgf to czy został zrobiony dobrze(chyba że widać gołym okiem partacką robotę). To wyjdzie z czasem. Czyli jak kupisz R ;)
Tyle co wiem :mrgreen:

marek501 - Pon Mar 22, 2010 16:57

Dzieki za info. W międzyczsie podpytałem się znajomego mechanika -powiedział że to norma jak silnik długo stał ,musi upłynąć troszkę czasu zanim olej dotrze do wszystkich popychaczy hydr.
Może ktoś by mi naświetlił o co chodzi z tą magistralą olejową jak to można sprawdzić, jeśli wogóle można bo kompletnie nie kumam - kanał wewnątrz bloku czy głowicy czyjakiś przewód na zewnątrz ?

pozdr.