Zobacz temat - [R 214si 1.4 103 km ] przedłużenie bolca w silniczku elektr
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 214si 1.4 103 km ] przedłużenie bolca w silniczku elektr

Motyl22 - Pon Mar 29, 2010 00:26
Temat postu: [R 214si 1.4 103 km ] przedłużenie bolca w silniczku elektr
Witam. Posiadam lampy angel eyes i mam je ustawione na elektrycznej regulacji .problem w tym ze część światła bije w dolna część lampy wiec bolec za krotki i soczewka jest schowana. w zestawie jest śrubka od mechanicznej regulacji i chciałbym zeszlifować te śrubkę bo jet za gruba odmierzyc i wtopic poprstiu ja w oryginalny bolec tym samym przedluzajac długość bolca.
Mam pytanie czy ktoś wie czy ten bolec (orygnalny w silniczku elektr)w środku jest pelny czy po prostu pusty bo jeśli pusty nie ma sensu sie zabierac za ten zabieg szkoda niszczyc plastik wtedy, mzoe ktos wiec os na ten temat?

pozdrawiam

Kozik - Pon Mar 29, 2010 08:52

Nie pasuje silniczek oryginalny do aniołków? Ja miałem zamiar kupować je ale nie wiedziałem że jest z tym problem ;/
Motyl22 - Pon Mar 29, 2010 11:48

Kozik ogolnie jest taki problem ze na tych silniczkach bedzie wszystko dzialac pasowac pasuja skala 0-2 dziala odwrotnie ejsli chodzi o pozycje swiatel gora dol. Mi natomiast chodzi zeby soczewke oddalic zeby wyszla bardzo do przodu lampy. w tej chwili osoba bedaca w bloku na 2 pietrze jest oslepiana jesli stoi nawprost auta jak np cofamz parkingu od chromu odbija sie swiatloi bije do gory choc dooga jest bardzodobrze oswietlona w polaczeniu z philips vision plus 50% i cche popriostu te srubki co sa w zestawie z lampami wtopic w bolec oryginalny silniczka i wtedy jakis dobry klej wziasc i przyukleic wydlzue w ten sposob bolec boje sie ze w srodku nie ma plastiku cos na zasadzie wydmuszki wtedyzju nic z tym nie zrobie
kumilek23 - Pon Mar 29, 2010 16:57

koledzy, silniczek regulacji wysokości świateł do AE się nie nadaje, ponieważ trzeba go zamontować odwrotnie i tak jak Motyl22, pisze w pozycji 2 lampy świecą wtedy "panu bogu w okno". Regulacja wysokości świateł stworzona została do sterowania wysokością oświetlenia przy obładowanym samochodzie w fabrykach obniżała strumień światła, analogicznie w AE musisz założyć odwrotnie, więc to tylko podnosi strumień światła, bawiłem się tym podczas montowania AE i doszedłem do wniosku że przecież to bez sensu... wystarczy dobrze ustawić te lampki i będzie git :mrgreen:
Motyl22 - Pon Mar 29, 2010 17:26

Wiem ze idzie ustawic bez regulacji elektrycznej ale jak ja mam to szkoda totak zostawic nie po to bralem autko z ta regulacja zawsze sie mzoe przydac jak auto zaladujesz na full. w tej chwili mam na silnuiczkach i nie oslepuiam ale cchialbym zeby swiatlo nie bilo w dolna czesc lampy bo troche bije.
kumilek23 - Pon Mar 29, 2010 17:39

jarzę o co Ci chodzi, ale obawiam się że jest to właśnie taka tuleja, pusta w środku i tak jak mówię zauważ że silniczek musisz założyć odwrotnie, w fabrycznych lampach obniżał strumień tutaj będzie podnosił czyli efekt odwrotny od tego który chcesz uzyskać, chyba że uda Ci się ten silniczek przerobić :wink:

[ Dodano: Pon Mar 29, 2010 17:39 ]
a podczas roboty zrób jakiegoś tutka trochę jest użytkowników tych lampek, mogłoby się komuś przydać, ja sobie wyregulowałem manualnie a silniczki leżą w domu, bo bez przeróbki to wkładanie ich mija się z celem, chyba tylko po to żeby były...

shilus82 - Wto Mar 30, 2010 11:48

Najlepiej byłoby chyba ten bolec rozciąć i nałożyć na niego tulejkę która będzie ciasno wchodziła,naładować kleju do środka i złożyć odsuwając od siebie części bolca. Będzie sztywne połączenie i bolec dłuższy. Taka moja teoria, powinno się w praktyce sprawdzić :)
Motyl22 - Wto Mar 30, 2010 14:55

problem udalo mi sie rozwiazac bez tych drastykow i tona silniczkach na najwyzszym usatwieniu swieca dobrze bylem na stacji i ustawione w tych silniczkach jest taka szara srubka/pokretlo i podkrecilem ja tak zeby bolec maksymalnie sie wysunal na maxa zaczynal pzreskakiwac i wtedy jak juz na silniczku bylo wyregulowane zostala kwestia srubki w lampach co sluzy do ustawiania kata tzreba nia sie troche pobawic bo podczas krecenia kat tak udalo mi sie sutawic jaki powinien byc i wysokosc ustawiona mam idealnie wiec ten problem znikl. wczesniej mialem ustawione za nisko wyzej bym oslepial wszystko przez zly kat

co do odwrotnosci w kabinie faktycznie ejst odwrotnie a juz probowalem pozamieniac nawet bieguny i nic nie daje tzreba sie z tym pogodzic ale regulacja dziala chce nizej to obnize i nie ma tego efektu odbijania sie od chromu juz w tej pozycji w jakiej mam teraz ustawione.