Zobacz temat - [R620] Przewody paliwowe
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Przewody paliwowe

simion0 - Wto Mar 30, 2010 20:07
Temat postu: [R620] Przewody paliwowe
Witam
Problem tego typu ze zaczęło mi kapać nagle z pod auta i okazało się ze jest przegnity przewód paliwowy (od zbiornika do silnika) i stąd moje pytanie. Czy jak założę gumowy przewód w miejsce zgnitego to wytrzyma on jakiś czas czy szkoda mojego zachodu?Chodzi o to że auto zostawiłem 120km od miejsca zamieszkania w związku z tym "uszkodzeniem"
Chcę kupić jakieś używki w dobrym jeszcze stanie żeby nie mieć problemów z wymianą ale ciężko znalezć.
Jakby ktoś wiedział kto mógłby mieć to byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam

Marrkus - Sro Mar 31, 2010 18:46

Poszukaj mechanika który dorobi te przewody i ci je wymieni. Nie wiem jak w twoim ale w moim jest tam 3 przewody paliwowe i 2 od hamulców - wymieniłem wszystkie na miedziane i mam św spokój.
olek997 - Czw Kwi 01, 2010 01:50

simion0, doró je tak zebyś do domu dojechał a pote jak mówi Marrkus, zmień wszyskto na miedziane, to nie ejst az tak droga impreza a spokój na wieki! ja jak byłem na przeglądzie to mechanik mi powiedział że zaczynają mi przewody korodować i mówił żebym kupił jakiś specyfik w spreyu ala guma że on uszczlenia i chroni przed postępowaniem korozji (koszt jakies 20zł) i póki co mam spokój.
ale z czasem i tak je na miedziaki wymienie.

simion0 - Czw Kwi 01, 2010 08:22

Tak właśnie chcę zrobić Dzisiaj jadę wytnę skorodowany kawałek, założę gumową złączkę i mam nadzieję że do domu dojadę (120km) a potem wymienię.
Nie wiem jak jest z tymi miedzianymi bo w sklepie mówił że mają 4metrowe ale nie wiem czy ufać mu bo mówił że końcówki będą pasować :???: ( a są to uniwersalane z tego co mówił).
Ale tak jak mówicie jak auto będę miał u siebie to juz spoko damy rade .
Dzięki i pozdrawiam

olek997 - Czw Kwi 01, 2010 14:48

no mi tez gość mówił że są one uniwersalne, także coś w tym musi być :)
Perez - Pią Kwi 02, 2010 10:27

Mi mechanik powiedzial, ze sie na metry kupuje, a on glowki dorabia sam.
olek997 - Pią Kwi 02, 2010 17:28

Perez, tak jest dzisiaj gadałem ze znajomym. końcówki samemu się dorabia a rurki na metry.
Perez - Pią Kwi 02, 2010 19:19

W jednym warsztacie znajomemu krzykneli 2000zl za wymiane przewodow paliwowych i hamulcowych pod autem. Ile Wy placiliscie?
olek997 - Pią Kwi 02, 2010 20:55

200zł czy 2000zl??????????????????????????????
Perez - Sob Kwi 03, 2010 10:22

slownie: dwa tysiace
andrzejziom - Sob Kwi 03, 2010 12:24

ja wymieniłem przewody hamulcowe na miedziaki końcówki były podorabiane na standardowe do japońców , a kupowałem w sklepie z częściami do auto japońskich koreańskich wszystko od reki ;) , a przewody paliwowe to zmierzyłem średnice jaka ma przewód i w sklepie z częściami do TIRow dokupiłem przewód taki elastyczny do iluś tam barów ciśnienia wytrzymuje a końcówki są rożne na jaka nakrętke trzeba na taka mieli ...

koszt przewodów hamulcowych jakieś z 100 zł niecałe , a paliwowego bo jeden wymieniałem to z 16 zł ;)

Perez - Sob Kwi 03, 2010 20:17

No to kolega, albo zle zrozumia, albo chcieli go nabic w butelke.
olek997 - Pon Kwi 05, 2010 00:41

ej no jak to możliwe że dwa tysiące za coś tak prostego i uniwersalnego. dla mnie szok.
maciej - Wto Kwi 06, 2010 10:12

Cytat:
W jednym warsztacie znajomemu krzykneli 2000zl za wymiane przewodow paliwowych i hamulcowych pod autem. Ile Wy placiliscie?

A najbardziej fascynujące jest to, że ja robiłem jakiś rok wcześniej w tym samym zakładzie i zapłaciłem 600 zł + 60 zł za wymianę płynu i odpowietrzenie - miedziane przewody w gumowych osłonach - Mariusz powiedział, że bardzo porządnie zrobione. :)

Właśnie, Perez, to też możesz do siebie przełożyć. ;) :D

Perez - Wto Kwi 06, 2010 15:38

maciej napisał/a:
Właśnie, Perez, to też możesz do siebie przełożyć. ;) :D
hmmm jak sie okaze, ze bede go zorbieral to tak tez poczynie
soviet100 - Sro Kwi 07, 2010 08:18

Owszem możesz sam wymienić tylko wymień je na wężyk zbrojony bo inny Ci napuchnie .
maciej - Sro Kwi 07, 2010 09:45

soviet100, ale rozmawiamy o przewodach długich - tych po 1,5m pod całym autem - one powinny być metalowe i powyżej 12 lat zarówno w R400, jak i R600 bierze się za nie korozja.
Dopiero końcówki, tak jak piszesz, powinny być elastyczne w oplocie.

olek997 - Nie Kwi 11, 2010 15:15

maciej napisał/a:
soviet100, ale rozmawiamy o przewodach długich - tych po 1,5m pod całym autem - one powinny być metalowe i powyżej 12 lat zarówno w R400, jak i R600 bierze się za nie korozja.
Dopiero końcówki, tak jak piszesz, powinny być elastyczne w oplocie.


ja je oczyściłem szczotką lekko i benzyna ekstrakcyjną i zapsikałem tkaim jakimś srodkiem konserwującym, coś jakby guma w spreyu... i hasa elegancko wszystko i sie trzyma;)

Perez - Pon Kwi 12, 2010 11:50

wiesz olek997 z tymi przewodami jest tak, ze sie dowiesz czy trzymaly dopiero jak bedziesz sprzedawal auto, bo ja nic nie robilem i tez sie trzymaja ;)
olek997 - Pon Kwi 12, 2010 16:43

Perez, szczerze to juz mają prawo domagać się wymiany:)
Perez - Pon Kwi 12, 2010 16:57

Co to znaczy, ze domagaja sie wymiany. Mysle, ze poprostu strzela i tyle, wtedy beda sie domagac wymiany.
olek997 - Pon Kwi 12, 2010 21:05

Perez, no o tym właśnie mówie;)