|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [45 z 02 1,4] kontrolka ABS czy taka kolejność jest właściwa
aldona - Sro Mar 31, 2010 13:39 Temat postu: [45 z 02 1,4] kontrolka ABS czy taka kolejność jest właściwa Witam - czy ktoś może mi napisać czy taka kolejność świecenia kontrolki ABSu jest właściwa :
przekręcam kluczy w stacyjce w pozycję II wówczas kontrolka się "zaświeca" i świeci przez około 2 może 3 sekundy i następnie gaśnie. (tak jak i SRS)
przekręcam kluczyk na III (zapłon) silnik się uruchamia i kontrolka znów się "zaświeca" przez około 1 może 2 sekundy i następnie gaśnie. (SRS nie świeci)
Jest tak od początku gdy go kupiłam, wszystko działa jak trzeba, ale pytam tak z ciekawości - czy tak ma być, czy aby nie jest to oznaka zbliżania się jakiegoś kłopotu.
des - Sro Mar 31, 2010 14:12
Z tego co kojarzę to tak powinno być.
magneto - Sro Mar 31, 2010 16:19
U mnie kontrolka ABS świeci cały czas i gaśnie po około dwóch sek. po uruchomieniu silnika
zdenek - Sro Mar 31, 2010 18:38
A czy przy ostrym hamowaniu kontrolka ABS powinna zaświecić? Bo u mnie nie świeci wcale, nawet przy uruchamianiu silnika. ABS działa kiedy trzeba więc to pewnie żarówka ale czy ABS powinien się zaświecić przy ostrym hamowaniu?
BoloSr - Sro Mar 31, 2010 18:44
zdenek napisał/a: | A czy przy ostrym hamowaniu kontrolka ABS powinna zaświecić? Bo u mnie nie świeci wcale, nawet przy uruchamianiu silnika. ABS działa kiedy trzeba więc to pewnie żarówka ale czy ABS powinien się zaświecić przy ostrym hamowaniu? |
ABS nie bedzie sie swiecil w czasie pracy i tak powinno byc
AndrewS - Czw Kwi 01, 2010 15:10
u mnie po odpaleniu tez czasami sie zaswieci , najprawdopodobniej przez to, ze sterownik ABS wykrywa obnizone w wyniku rozruchu napiecie aku i traktuje to jako usterke
czasami i na wolnych obrotach zaswieca mi sie na 2-3 sekundy
PopaY - Czw Kwi 01, 2010 18:44 Temat postu: Re: [45 z 02 1,4] kontrolka ABS czy taka kolejność jest właś
aldona napisał/a: | Witam - czy ktoś może mi napisać czy taka kolejność świecenia kontrolki ABSu jest właściwa :
przekręcam kluczy w stacyjce w pozycję II wówczas kontrolka się "zaświeca" i świeci przez około 2 może 3 sekundy i następnie gaśnie. (tak jak i SRS)
przekręcam kluczyk na III (zapłon) silnik się uruchamia i kontrolka znów się "zaświeca" przez około 1 może 2 sekundy i następnie gaśnie. (SRS nie świeci)
Jest tak od początku gdy go kupiłam, wszystko działa jak trzeba, ale pytam tak z ciekawości - czy tak ma być, czy aby nie jest to oznaka zbliżania się jakiegoś kłopotu. | Tak ma być, wszystko jest ok.
|
|