Zobacz temat - co się stało z Tomateam??
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - co się stało z Tomateam??

Edwardosks - Pią Kwi 09, 2010 13:32
Temat postu: co się stało z Tomateam??
Witam jak w temacie chodzi o sklep tomateam kupowałem u nich już kilkakrotnie ale teraz od wtorku brak kontaktu zamówiłem i e-mail ( drugi) z potwierdzeniem zamówienia i cisza nic a dziś już piątek -- telefonów nikt nie odbiera

[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 13:32 ]
sie pośpieszyłem i chyba nie czytelne jest
tzn zamówiłem części we wtorek przyszedł e-mail z potwierdzeniem więc czekam na drugi żeby wpłacic kase i nic zero ---> dzwoniłem nikt nie odbiera, pisałem e-maile i cisza

Pływak - Pią Kwi 09, 2010 13:36

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=53330
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40823

W skrócie, poszukaj części gdzie indziej będzie szybciej...

Edwardosks - Pią Kwi 09, 2010 14:40

sprawa nie jest pilna --> ale cena w toma fajna , cóż poczekam do przyszłego tygodnia a jak nie bedzie odzewu poszukam gdzie indziej dzieki za odpowiedź
Tomi - Pon Kwi 12, 2010 12:33

Witam wszystkich udzielających się w tym temacie.

Przepraszam wszystkich rozgoryczonych. Zgodnie z tym co pisałem kiedyś, pracowałem nad zupełnie nowym projektem, który miał w krótkim czasie zastąpić obecną formę TomaTeam (branża nie związana kompletnie z motoryzacją). Plan był taki, aby w krótkim czasie zakończyć działalność sklepu internetowego, łącznie z wyprzedażą magazynu i zakończeniem obecnej formy. W związku z nieprzewidzianym rozwojem wypadków i kilkoma długimi rozmowami z kilkoma osobami, zapadła decyzja, że jednak sklep TomaTeam będzie funkcjonował nadal... z jedną ale znaczącą różnicą. Ja będę zajmował się tylko i wyłącznie tym. Dlatego przepraszam wszystkich, którzy się zawiedli w ostatnim czasie i obiecuję, że być może jeszcze dziś lub najpóźniej jutro, dostępny będę pod telefonem służbowym i zrobię wszystko, aby ilość zadowolonych klientów nie schodziła poniżej 95% wszystkich klientów.

Jeszcze raz wszystkich bardzo przepraszam.

Chris83 - Czw Kwi 22, 2010 22:57

Witam! Pisałem maile, pisałem na priv, dzwoniłem... i już wszystko było ugadane tylko czekałem na e-mail z nr konta i kwotą do wpłaty i już miał być rozrząd u mnie na dniach... i dalej czekam bez możliwości kontaktu. Nie wiem czy sklep jest zawieszony czy działa. Można czekać, ale chciałbym chociaż wiedzieć czy jest na co...

Pełen nadziei

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 22:57 ]
Dziś dalej bez odzewu. Czekam do wtorku.

Remigiusz - Czw Kwi 22, 2010 23:07

Kurcze nie fajnie jak Tomi, sklepu już nie będzie :sad: Gdzie tu poszczególne części brać które tylko u ciebie były dostępne za rozsądne pieniądze.
szoso - Pią Kwi 23, 2010 08:11

Remi55 napisał/a:
sklepu już nie będzie

skąd masz takie info? bo mi się nie wydaje by tak było

Remigiusz - Pią Kwi 23, 2010 09:51

szoso420 napisał/a:
skąd masz takie info? bo mi się nie wydaje by tak było


Napisałem w sensie gdyby :mrgreen: Odpukać oczywiście :wink:

Chris83 - Sob Kwi 24, 2010 07:14

Ja się chyba nie doczekam, bo jednak w poniedziałek autko idzie do mechanika. :sad:

[ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 07:14 ]
Wczoraj był kontakt :mrgreen:
Rzutem na taśmę może się uda.

apples - Sob Kwi 24, 2010 16:49

Dla zainteresowanych jeszcze komentarze z Allegro http://www.allegro.pl/sho...pe=fb_recvd_neu
msf - Sob Kwi 24, 2010 17:51

To skąd teraz części brać? :roll:
apples - Sob Kwi 24, 2010 17:52

Jakie części? Przecież sklepów jest sporo. :wink:
msf - Sob Kwi 24, 2010 17:55

Przepraszam za mały OT- wiem, że na stronie można znaleźć wiele namiarów na sklepy w terenie, ale czy jest jakiś podobnej wielkości sklep internetowy, specjalizujący się w częściach do R? Przyznam, że nie znalazłem.
apples - Sob Kwi 24, 2010 18:00

Zadzwoń do ECC Babice
Tomi - Nie Kwi 25, 2010 12:03

apples napisał/a:
Jakie części? Przecież sklepów jest sporo. :wink:


Przypomniała mi się taka śmieszna sytuacja z czwartku czy piątku w zeszłym tygodniu, gdy ktoś szukał dość speczyficznej części do Rovera 75 CDT. W ciągu 15 minut miałem 3 telefony w sprawie tej części. Jedna z rozmów wyglądała tak:

Ja: Tomasz Zawadzki słucham...
Klient: Witam,
J: Witam,
K: Panie Tomku, szukam... (tu następuje opis części),
J: A nie szukał Pan już tego w Focie?
K: Nie, a ldaczego Pan pyta?
J: Ponieważ 5 minut temu miałem telefon z Foty o tą samą część.
K: A to możliwe, że mój mechanik dwonił.

Tyle jeśli chodzi o inne sklepy... Wszystkie sklepy są tyle warte, ile ich magazyny, a prawda jest taka, że w chwili obecnej, mam chyba najlepiej zapotarzony magazyn w części zamienne do samochodów Rover i MG.

Co nie znaczy, że mam wszystko i najtaniej, choć się staram się aby tak było.

dobryziom - Nie Kwi 25, 2010 12:08

Taka jest prawda u mnie w pracy sprawa wygląda podobnie komuś się nie podoba cena na specjalistyczny sprzęt i próbuje załatwić przez innego dystrybutora a i tak bezpośrednio lub pośrednio towar sprzedam ja :) W piątek odebrałem od Tomka towar na który czekałem już dłuższy czas bo żadna firma nie była w stanie go ściągnąć albo mówiła nie ma takiego jest nie zamawiany i co mam go w rekach i to w super cenie :)
apples - Nie Kwi 25, 2010 23:36

Tomi napisał/a:
Tyle jeśli chodzi o inne sklepy... Wszystkie sklepy są tyle warte, ile ich magazyny, a prawda jest taka, że w chwili obecnej, mam chyba najlepiej zapotarzony magazyn w części zamienne do samochodów Rover i MG.
Przechwalać się potrafisz i na razie chyba tylko tyle. Za każdym razem tylko słyszymy jaki to jesteś niezastąpiony na rynku części Rover. Nie rozumiem w takim razie tych pytań niezadowolonych klientów na forum i poza. :???: Jak ktoś chce to można znaleźć innych sprzedawców z lepszym podejściem, ale niestety niektórym trochę oczy zamydliły opinie niektórych "stałych" klientów Twojego sklepu.
Nie mniej do mnie pretensji że wstawiam w każdym nowym temacie odnośnie zapytania linki z poprzednich. Lubie pomagać innym. Jeżeli skończą się tematy nie będące miał co już wstawiać, a skończą jak zaczniesz realizować zamówienia. Chyba proste :grin:

EOT

tsuch - Pon Kwi 26, 2010 07:52

Tomi się zdeklarował, odpisał, więc dajmy spokój sprawie na tydzień.
Aktualnie też czekam na części, ale widać, że Tomi coś zaczyna działać w temacie (tak napisał), więc zobaczymy co i jak.

Dajmy mu się zrehabilitować... Może kontakt na początek o terminach???

PS A z tymi przelewami to jest tak (gdzieś poruszono kwestię), każdy chce przyśpieszyć transakcję z przyczyn oczywistych i dlatego przelewa się pieniądze od razu - tak jest np. w moim przypadku.

W oczekiwaniu na części i kontakt
Tomek

kepo - Pon Kwi 26, 2010 10:04

Przydalaby sie informacja o dostępności na stronie. Ilość sztuk w magazynie albo zapis, "Produkt dostępny na zamówienie, wysyłamy w ciągu xx dni"

Wtedy każdy by widział co zamawia i ile trzeba na to czekać :cool:

Spiro - Pon Kwi 26, 2010 10:16

jest 10.20 a póki telefon milczy...jeszcze nic nie zamówiłem ale tez będe potrzebował kilku gratów...Jeśli tomiemu ciezko prowadzić taką firmę samemu to moze powinien kogos zatrudnić.
Na pewno zwiększyłby tym samym obroty i zmniejszyl niepotrzebną ilośc zfrustrowanych klientów.

tsuch - Pon Kwi 26, 2010 10:29

Ja się przed chwilą dodzwoniłem, więc próbuj ponownie :)
Mam nadzieje, że się ten stan dostępności pod telefonem utrzyma.

Pzdr

Spiro - Pon Kwi 26, 2010 10:38

udało się :D jest postęp:D
Chris83 - Pon Kwi 26, 2010 11:47

MI też :mrgreen: :ok:
Markzo - Pon Kwi 26, 2010 12:36

pewnie trochę utrudniałem kontakt bo troche musiałem z Tomim pogadać, ale jak zawsze super kontakt, miła i fachowa obsługa oraz cenne rady :) a i cena bardzo atrakcyjna :D
Chris83 - Pon Kwi 26, 2010 12:57

To dlatego non stop był zajęty :razz:
Kozik - Pon Kwi 26, 2010 20:55

Markzo czyli całe problemy Tomiego były spowodowane tym że nie masz z kim pogadać? dzwoń do mnie :P
Markzo - Pon Kwi 26, 2010 22:03

dokładnie :D spoko, teraz CIebie będe molestował :rotfl:
martens - Sro Maj 05, 2010 21:32

Awaria autka 7.30 wczoraj. Kontakt 10.15 wczoraj +zamowienie. Czesc dostarczona dzisiaj zgodnie z ustaleniami. Autko naprawione :ok: :ok: :ok: .
steview - Wto Maj 25, 2010 22:31

Problem z TomaTeam chyba nadal jest...
Zamówiłem części 11.05, pieniądze wpłaciłem i cisza!
Telefon nie dopowiada, na emaile nikt nie odpisuje, nawet na GG cisza...
Pytam więc: co jest grane?!

Chris83 - Sro Maj 26, 2010 06:26

Próbuj dzwonić kilka razy dziennie, a pieniążki lepiej wpłacać po potwierdzeniu telefonicznym.
Raptile - Sro Maj 26, 2010 07:54

steview, a uzgodniłeś wogóle czy towar ci potrzeby jest aktualnie na magazynie ?
steview - Sro Maj 26, 2010 16:34

Raptile napisał/a:
steview, a uzgodniłeś wogóle czy towar ci potrzeby jest aktualnie na magazynie ?


Skoro jest w ofercie sklepu online to chyba oczywiste, że muszą mieć na stanie...
Nikt rozsądny nie sprzedaje czegoś, czego nie ma

To już moje drugie zamówienie w tym sklepie. Poprzednio było OK
Teraz dzwonię już od chyba tygodnia po kilka razy dziennie i cały czas ABONENT NIEDOSTĘPNY...
Na maile też nikt nie raczy odpisać

maciej - Sro Maj 26, 2010 16:47

steview napisał/a:
Skoro jest w ofercie sklepu online to chyba oczywiste, że muszą mieć na stanie...
Nikt rozsądny nie sprzedaje czegoś, czego nie ma

A przeczytałeś regulamin sklepu?

I tu jest problem...

Bo tam jest wyraźnie napisane:
Cytat:
3. Wszystkie zamówienia potwierdzane są e-mailem informującym o przejęciu zamówienia, a następnie drugim o terminie realizacji.

Cytat:
2. Osoby wpłacające należność na konto bardzo prosimy, aby wpłatę poczyniły po otrzymaniu drugiego e-maila potwierdzającego zamówienie, informującego o terminie realizacji.

http://www.tomateam.pl/sklep/index.php?a=regulamin

Czytać, czytać, czytać...

steview - Sro Maj 26, 2010 17:12

Powiedzmy sobie szczerze, kto zamawiając coś przez internet z renomowanego sklepu czyta jego regulamin? Zapewne niewielu...
Towar jest w sklepie dostępny to się zamawia. Przychodzi email o ilości pieniędzy do wpłaty to się wpłaca... Zawsze tak robiłem i nigdy nie miałem problemu
W tej sytuacji oznacza to, że zamówiłem, zapłaciłem i pieniądze mi przepadają? Sprzedający nie może nawet poinformować co i jak?

kepo - Sro Maj 26, 2010 19:05

w dobrych sklepach jest przy kazdym produkcie stan magazynowy lub ewentualny czas realizacji :P
maciej - Sro Maj 26, 2010 21:56

steview napisał/a:
Powiedzmy sobie szczerze, kto zamawiając coś przez internet z renomowanego sklepu czyta jego regulamin? Zapewne niewielu...

Tak to jest.

Rozumiem, że brak kontaktu nie ma prawa się zdarzać, ale ja np. czytam takie regulaminy zanim wyślę kasę - 5 minut, a ile stresu potrafi zaoszczędzić...
kepo napisał/a:
w dobrych sklepach jest przy kazdym produkcie stan magazynowy lub ewentualny czas realizacji :P

Nie "w dobrych", a "w dużych" sklepach, gdzie zatrudnia się kilku/kilkunastu informatyków i ma się obroty w dziesiątkach tysięcy zł tygodniowo i ma się drogie oprogramowanie magazynowe oraz zainwestuje się dziesiątki tysięcy zł w integrację takiego systemu magazynowego ze stroną WWW.

kepo - Czw Maj 27, 2010 08:04

Cytat:
ma się drogie oprogramowanie magazynowe oraz zainwestuje się dziesiątki tysięcy zł w integrację takiego systemu magazynowego ze stroną WWW.>


to wszystko dla takiego niszowego sklepu jak tomateam kosztowaloby pewnie max 100zl miesiecznie

maciej - Czw Maj 27, 2010 08:24

Cytat:
to wszystko dla takiego niszowego sklepu jak tomateam kosztowaloby pewnie max 100zl miesiecznie

Hmm... Pokaż taką firmę, która zrobi to za 100zł miesięcznie z migracją z obecnego systemu lub jego dostosowaniem.

Nawet student się tego za tyle nie podejmie. :D

kepo - Czw Maj 27, 2010 08:45

Podejrzewam ze sklep tomiego ma jakas opcje eksportu listy produktow, nawet jesli nie to nie jest ich az tyle aby nie moc dodac na nowo - robota max na kilka dni.

Pozostaje kwestia przygotowania nowej szaty graficznej i kodowania sklepu. To z pewnością koszt około tysiąca złotych.

Natomiast jeśli mowa o samym pozniejszym utrzymaniu sklepu to juz mowie:

http://www.iai-shop.com/

W iai dla malych sklepow jest bazowy abonament za 59zł
+ 50gr za 1gb transferu
+ oplata za ilosc wyswietlen stron dynamicznych

Mysle ze Tomi nie ma w sklepie ruchu rzędu kilkudziesięciu GB miesięcznie...spokojnie zmieściłby się w 100-120zl.

Tutaj kilka funkcji sklepów iai http://www.iai-shop.com/top/functions.phtml - z oprogramowaniem od nich, prowadzenie sklepu jest łatwe i przyjemne.

maciej - Czw Maj 27, 2010 08:50

kepo, ale nie rozmawiamy o sklepie, czy jego utrzymaniu, bo to istnieje, tylko o stałym uaktualnianiu stanów magazynowych i tu:
kepo napisał/a:
Podejrzewam ze sklep tomiego ma jakas opcje eksportu listy produktow, nawet jesli nie to nie jest ich az tyle aby nie moc dodac na nowo - robota max na kilka dni.

Pozostaje kwestia przygotowania nowej szaty graficznej i kodowania sklepu. To z pewnością koszt około tysiąca złotych.

Bym się nie zgodził, że to tysiąc złotych, ale zawsze możesz zaproponować swoje usługi Tomiemu. :)

Stacho - Czw Maj 27, 2010 08:57

Witam,
I ja się odezwę, bo to jest delikatnie mówiąc trochę niepoważne;czekam,czekam i nic, ani towaru,ani możliwości kontaktu.
18.05. zamówiłem części (uszczelniacze wałków rozrządu), prawie natychmiast otrzymałem potwierdzenie zamówienia z nadaniem mu n-ru i wyliczoną kwotą do zapłaty, za chwilę drugą informację, że towar czeka zapakowany w magazynie i zostanie wysłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.Jeszcze tego samego dnia dokonałem przelewu i z nadzieją czekałem na przesyłkę z myślą, że za dwa,trzy dni ją otrzymam.Czekam nadal, nic-ani przesyłki ani kontaktu, masakra!!!!

kepo - Czw Maj 27, 2010 09:04

No a ja wlasnie proponuje krok do przodu - ulatwienie sobie pracy i umilenie zycia klientom ;)

A cenę o której mówiłem - prosta grafika + kod oferują firmy wlasnie typu iai, gdzie nie jestes jednorazowym klientem tylko co miesiac placisz abonament. Mogą sobie na to pozwolić.

Wracając do stanów magazynowych na stronie - wg mnie to niezbędna rzecz. Poza tym, standardem jest iż, jeśli czegoś nie ma na stanie a klient złoży zamówienie, to obsługa sklepu w ciągu max 48h dzwoni do klienta i mowi kiedy będzie albo czy w ogole będzie. Nie powinno to wyglądać tak, że klient przez 2 tygodnie nie może się skontaktować ze sklepem i nie ma pojęcia co sie dzieje z jego zamowieniem.

Po takich akcjach sklep traci na wiarygodnosci. Apropos wiarygodnosci, przydalyby się dane firmy na stronie sklepu - o ile wiem jest to wymagane ustawowo.

Stacho - Nie Maj 30, 2010 11:37

Witam ponownie,
i wołam do Tomasza, jak tu zagląda - "chłopie", zlituj się i zrealizuj zamówienia, przecież ludzie czekają na części, niekiedy są uziemieni, powierzyli Ci swój grosz, a ty co ?, lecisz w ......, jak tak można, miej swój honor !. Rozumiem, że chwilowo można nie wyrabiać, ale przy odrobinie chęci to można załatwić to w niedzielę przed, albo po sumie, :wink: pozdr....

Remigiusz - Nie Maj 30, 2010 11:41

Stacho, Tomi pewno na zlocie :mrgreen:
Zukowaty - Nie Maj 30, 2010 18:24

Tomi dopiero dzisiaj wraca ze Zlotu tak więc najwcześniej jutro zacznie ogarniać tematy. Spokojnie ;)
Ciufa - Sro Cze 02, 2010 12:27

Kolejne szybko zrealizowane zamówienie w TomaTeam :) świetny kontakt i cena baaaardzo konkurencyjna
Dzięki wielkie Tomi i oby tak dalej ;)
Podziękowania również dla maniaq, za odstąpienie mi tarcz hamulcowych i klocków :piwko:

matis2117 - Czw Cze 03, 2010 16:28

Niestety sklep tomateam to jakiś żart. Kiedyś na część czekał 3tyg. z czego dopiero pod koniec tego czasu udało się dodzwonić do tomateam. Ale sądziłem że to wyjątkowy przypadek , niedawno znowu złożyłem zamówienie i od 3 tyg znowu brak odzewu. Pozostało szukać części gdzieś indziej może drożej ale przynajmniej inne sklepy traktują kupujących poważnie!
camaro17 - Pią Cze 04, 2010 19:43

matis2117, trzeba było najpierw zadzwonić i upewnić się że Tomi ma to na stanie, bo z tego co wiem czeka od jakiegoś czasu na dużą paczkę z UK. Takie są realia, a korzystają tylko tacy jak np. FATIMEX z Wrocka którzy koszą kasę na tej samej części 150% drożej niż cena wywoławcza u Tomiego, to jakiś totalny skandal. Jestem ciekaw kiedy tego Fatimexa pogonią w siną dal za takie zdzierstwo na klientach zapomnianej marki.
matis2117 - Pią Cze 04, 2010 20:59

camaro17 Wiesz ja rozumiem że może czegoś nie być na stanie ale chodzi bardziej o to że człowiek zamawiajacy jakąś część nie jesta nawet poinformowany kiedy ją może dostać. Kontakt z Tomim granicy z cudem i to wkurza. Szkoda bo fajny sklep tylko właśnie trochę nieprofesjonalne podjeście do prowadzenia takiego sklepu.
Stacho - Pią Cze 04, 2010 21:43

Witam,
camaro17 - "trzeba było najpierw zadzwonić i upewnić się że Tomi ma to na stanie",
- po pierwsze, dodzwonienie się graniczy z cudem, mi sie nie udało,
- po drugie- jeśli można złożyć zamówienie "on-line", (a dodzwonić nie), to złożylem je, wszystko wchodziło po kolei,łącznie z nadaniem n-ru zamówienia i jego potwierdzeniem, wpłaciłem na podany nr konta, poinformowałem o tym e-mailem i ... czekam od 18-tego maja, no nie, facet jest niepoważny, albo robi sobie normalnie jaja z ludzi !. Wiem, że zamówienia on-line idą z automatu, ale jak gościu nie ma części, albo ochoty do ich realizacji, to niech to wyłączy do cholery!, poszukam cześci gdzie indziej, a tak to ani cześcii, ani forsy, normalnie masakra !

Dydo - Pią Cze 04, 2010 21:54

Stacho napisał/a:
Witam,
camaro17 - "trzeba było najpierw zadzwonić i upewnić się że Tomi ma to na stanie",
- po pierwsze, dodzwonienie się graniczy z cudem, mi sie nie udało,
- po drugie- jeśli można złożyć zamówienie "on-line", (a dodzwonić nie), to złożylem je, wszystko wchodziło po kolei,łącznie z nadaniem n-ru zamówienia i jego potwierdzeniem, wpłaciłem na podany nr konta, poinformowałem o tym e-mailem i ... czekam od 18-tego maja, no nie, facet jest niepoważny, albo robi sobie normalnie jaja z ludzi !. Wiem, że zamówienia on-line idą z automatu, ale jak gościu nie ma części, albo ochoty do ich realizacji, to niech to wyłączy do cholery!, poszukam cześci gdzie indziej, a tak to ani cześcii, ani forsy, normalnie masakra !


Śledzisz losy sklepu TT w tym temacie ? Z postów wnioskuję, że tak. Jeśli tak to dla mnie absurdem jest korzystanie z usług TT, skoro widzisz co się dzieje ze sklepem. Chyba, że zamawiasz a potem wpadasz i kroisz opinię o sklepie. Bo ja, gdybym nie potrafił się dodzwonić tak jak Wy to TT to zrezygnowałbym i darował sobie. Wiem, że istnieje druga strona medalu, że wszystko powinno funkcjonować cacy etc., ale na dzień dzisiejszy jak widać tak nie jest, więc nie rozumiem po części ludzi, którzy mimo iż znają sytuację to i tak zamawiają.

Jeśli chodzi o mnie to ja będę korzystał z usług Tomiego, bo do tej pory nie zawiodłem się (choć też przyszło mi raz czekać, czego efektem była rezygnacja towaru z mojej strony, a konkretniej nie zgodziłem się przyjąć paczki, gdy kurier zadzwonił do domu, bo części byłyby mi już zbędne) i problemów z kontaktem nie miałem.

I żeby nie było, że kogoś tutaj bronię - wcale nie, bo żaden w tym mój interes, jednak trochę dziwię się w/w osobom.

Joshua121 - Sob Cze 05, 2010 08:00

Dydo napisał/a:


I żeby nie było, że kogoś tutaj bronię - wcale nie, bo żaden w tym mój interes, jednak trochę dziwię się w/w osobom.


A ja sie akurat wcale nie dziwie. W TomaTeam są najlepsze ceny i niektórzy może i nawet większość zadowolona więc dlaczego nie zamówić?

Ja zrobiłem zamówienie na rozrząd i filtry 27.05 i nie dostałem potwierdzenia nawet na maila. Potem sobie przypomniałem ,ze jest zlot więc jestem wyrozumiały. Następnie napisałem maila no i niestety też brak odzewu. Teraz jest długi weekend więc też jestem w stanie zrozumieć ,ze Tomi jest nie osiągalny. Aż tak strasznie mi się nie śpieszy ale miło by było wszystko wymienić i mieć to z głowy.

A co do dzwonienia... Jeżeli jest sklep internetowy to wydaje mi się i w internetowych sklepach tak jest ,ze kontakt może być wyłącznie prowadzony przez internet i nie ma potrzeby dzwonienia? Przecież to nie jest TV mango prawda ?

Mimo tego ,że widocznie trzeba czekać na jakiś odzew/części będe korzystał z sklepu Tomiego ponieważ ceny są bardzo dobre no i jest to klubowicz więc ,ze tak powiem "wszystko zostaje w rodzinie"

Pozdrawiam


Kłaniam się w pas i błagam o wybaczenie !! ! Właśnie zauważyłem na stole wezwanie do odebrania paczki (oczywiście żaden z domowników nie mógł nic wcześniej powiedzieć) W poniedziałek jadę odebrać i w końcu doprowadzę autko do stanu używalności !! A co do potwierdzenia otrzymanego przez maila. Moja poczta (gmail) przeniosła do spamu i nie widziałem :(

Dziękuje i przepraszam i zachęcam do zakupów w sklepie TomaTeam :))

Dydo - Sob Cze 05, 2010 15:02

Joshua121 napisał/a:


A ja sie akurat wcale nie dziwie. W TomaTeam są najlepsze ceny i niektórzy może i nawet większość zadowolona więc dlaczego nie zamówić?



Hehe chyba mnie kolego nie zrozumiałeś ;) Te moje słowa głównie zwrócone są w stronę tych najbardziej niezadowolonych lub tych, którzy czytają ten temat, w którym pisze się, żeby nie wpłacać kasy odrazu na konto - pomimo komunikatu, który się wyślę, tylko próbować się dodzwonić. Dla mnie coś takiego to absurd, bo gdybym ja czytał takie opinie to zastanowiłbym się czy w ogóle zamawiać, a jeśli tak to z pewnością odrazu kasy na konto bym nie wpłacał.

Joshua121 - Sob Cze 05, 2010 17:11

Zrozumiałem doskonale ;) Ja jestem osobą zbyt ufną ale przy zakupach przez internet kupuje wyłącznie za pobraniem ;)
apples - Sob Cze 05, 2010 19:34

Joshua121 napisał/a:
W TomaTeam są najlepsze ceny
Nie przesadzaj. :wink:
camaro17 napisał/a:
Jestem ciekaw kiedy tego Fatimexa pogonią w siną dal za takie zdzierstwo na klientach zapomnianej marki.
To tak samo można powiedzieć kiedy pogonią Tomiego za podejście do klientów. :wink:


Proponuję wszystkim obrońcom i nie obrońcom założenie osobnych tematów. Tam każdy napisze: Zadowolony lub Nie zadowolony. Z tego co zauważyłem to temat brzmi "co się stało z Tomateam", więc proponuję pisać tylko w tym temacie. Jeżeli ktoś wie jak się skontaktować z firmą to niech napisze. Jak nie wie - to niech nic nie pisze, a tym bardziej nie krytykuje innych bo robi się tylko b... i nic poza tym, a osoby zadające pytanie odnośnie kontaktu i przesyłki dalej nic nie wiedzą.

Jeżeli ktoś się nie zgadza z moją opinią niech swoje żale i uwagi wylewa na PW lub do Pana Boga.

Pozdrawiam
apples


[ Dodano: Sob Cze 05, 2010 19:34 ]
Proponuję dodatkowo napisać do właściciela maila lub wiadomość na PW oraz ewentualnie podać link do tematu w celu ustosunkowania się. Życzę wszystkim szybkiego i pozytywnego załatwienia spraw.

kzrr - Pią Cze 18, 2010 16:20

Osobiście nie chce odsmażać kotleta ale: w poniedziałek złożona zamówienie w czwartek rano towar u mnie w domu, wszystko idealnie tak jak do tej pory bylo. A kilka razy coś tam kupowałem i nigdy do tej pory nie miałem na co narzekać.
apples - Nie Cze 20, 2010 11:03

kzrr napisał/a:
ale
:hahaha:
kzrr - Nie Cze 20, 2010 13:26

Co w tym śmiesznego ?
MaReK - Pon Cze 21, 2010 08:53

kzrr napisał/a:
Co w tym śmiesznego ?

No właśnie? Co w tym śmiesznego?
Czyżby próba kolejnej prowokacji bez merytorycznego udziału w dyskusji?
Dla mnie tak to wygląda i podpada pod 7pkt regulaminu forum - podpunkt 'd'.

Mam wrażenie, że każdy komu udało się zrobić zakupy (od zamówienia do dostarczenia) jest "zły" i należy zrobić z niego idiotę wciągając w bezsensowną dyskusję.

Temat jasno określa "co się stało z Tomateam?", więc kzzrr napisał o swoich doświadczeniach.

Jakimi doświadczeniami w kontakcie ze sklepem Tomateam chciałeś się podzielić apples pisząc:

apples napisał/a:
kzrr napisał/a:
ale
:hahaha:


Mimo, że to "hydepark", to uważam powyższy cytat za zwykłą prowokację.

apples - Pon Cze 21, 2010 09:16

MaReK napisał/a:
Mimo, że to "hydepark", to uważam powyższy cytat za zwykłą prowokację.
I źle to odebrałeś Mareczku. Żadna prowokacja. Użycie słowa "ale" rozśmieszyło mnie dlatego że w powiązaniu z tym co kzrr napisał wcześniej "Osobiście nie chce odsmażać kotleta" i dodaniu tego "ale" tak na mnie zadziałało. Naprawdę nie doszukuj się prowokacji ani czegoś w tym stylu. Napisałem swoje w tym temacie i nie mam więcej do dodania. To "ale" to zabrzmiało jak np.: Wiesz masz rację i w zupełności się zgadzam i nie mam nic do dodania ALE jednak jest to tak że ..... itd. Mam nadzieję że zrozumiałeś.?

EDIT - Może po tym co napisałem wyżej to kzrr zrobił prowokację w stosunku do mojej osoby. Też sobie tak mogę pomyśleć. :/ ale tak nie pomyślałem. Uznałem jedynie że olewa intencje tematu i tyle.

walkie - Pon Cze 21, 2010 09:22

EDIT jest taki, że prowadzicie kompletnie niemerytoryczną dyskusję w temacie, który porusza inną problematykę. Więc uprasza się o nierobienie śmietnika w tym temacie, aby był on zbiorem informacji o współpracy z firmą Tomateam. :)
MaReK - Pon Cze 21, 2010 09:28

No przypuśćmy, że zrozumiałem.
Chodziło Ci oto, że kolega kzrrr nie chciał wracać do tematu, ale jednak wrócił?

Nie mogłeś od razu tak tego napisać?

Przecież ta ikonka śmiechu w tym miejscu, gdzie to wcale śmieszne nie jest, wygląda prowokująco. Pozostawia niedomówienie, a takich nam tu potrzeba jak najmniej.

Sam widzisz po innych wątkach co się dzieje... i masz duże doświadczenie z takimi sytuacjami, więc jako odpowiedzialny użytkownik forum, który wie co robi nie pozostawiaj niedomówień.

Pozostawmy ten wątek dla suchych wpisów "jestem zadowolony", "nie jestem zadowolony" i krótkich uzasadnień. O to Cię applesie drogi proszę.

apples - Pon Cze 21, 2010 09:31

walkie napisał/a:
zbiorem informacji o współpracy z firmą Tomateam.
Dokładnie
Cytat:
co się stało z Tomateam??
:wink:

MaReK napisał/a:
Chodziło Ci oto, że kolega kzrrr nie chciał wracać do tematu, ale jednak wrócił?
Dokładnie. :grin: ALE :haha:

EDIT
MaReK napisał/a:
Nie mogłeś od razu tak tego napisać?
Obojętnie co bym nie napisał to i tak wiedziałem że będzie odebrane jako prowokacja. Tak jak napisałem rozśmieszyło (pozytywnie) mnie to, więc wstawiłem tylko emot.

MaReK napisał/a:
Pozostawmy ten wątek dla suchych wpisów "jestem zadowolony", "nie jestem zadowolony" i krótkich uzasadnień. O to Cię applesie drogi proszę.


apples napisał/a:
Proponuję wszystkim obrońcom i nie obrońcom założenie osobnych tematów. Tam każdy napisze: Zadowolony lub Nie zadowolony. Z tego co zauważyłem to temat brzmi "co się stało z Tomateam", więc proponuję pisać tylko w tym temacie. Jeżeli ktoś wie jak się skontaktować z firmą to niech napisze. Jak nie wie - to niech nic nie pisze, a tym bardziej nie krytykuje innych bo robi się tylko b... i nic poza tym, a osoby zadające pytanie odnośnie kontaktu i przesyłki dalej nic nie wiedzą. http://forum.roverki.eu/v...p=510201#510201
:wink:
MaReK - Pon Cze 21, 2010 09:46

apples napisał/a:
Proponuję wszystkim obrońcom i nie obrońcom założenie osobnych tematów. Tam każdy napisze: Zadowolony lub Nie zadowolony. Z tego co zauważyłem to temat brzmi "co się stało z Tomateam", więc proponuję pisać tylko w tym temacie. Jeżeli ktoś wie jak się skontaktować z firmą to niech napisze. Jak nie wie - to niech nic nie pisze, a tym bardziej nie krytykuje innych bo robi się tylko b... i nic poza tym, a osoby zadające pytanie odnośnie kontaktu i przesyłki dalej nic nie wiedzą. http://forum.roverki.eu/v...p=510201#510201
:wink:

No właśnie. Dla mnie może moderator usunąć do kosza te niemerytoryczne wypowiedzi.

kzrr - Pon Cze 21, 2010 19:40

apples napisał/a:
Może po tym co napisałem wyżej to kzrr zrobił prowokację w stosunku do mojej osoby.


Uważasz że nie mam nic ciekawego do roboty, tylko prowokować jakieś dyskusje z człowiekiem którego "znam" z neta i prawdopodobnie nigdy nie poznam osoboście ?

apples - Pon Cze 21, 2010 20:10

kzrr napisał/a:
Uważasz że nie mam nic ciekawego do roboty, tylko prowokować jakieś dyskusje z człowiekiem którego "znam" z neta
No właśnie nie uważam tak. Tak samo jak ja nie chciałem prowokować. Zaśmiałem się tylko z ALE bo śmiesznie zabrzmiało. :wink:
kzrr napisał/a:
prawdopodobnie nigdy nie poznam osoboście
Nigdy nie mów nigdy. :grin: Świat jest mały. :wink:
kasjopea - Pon Cze 21, 2010 20:12

kzrr, apples, skończcie już, bo jak napisał MaReK, nie od tego ten temat jest. Chcecie pogadać - idźcie na gg lub pw :wink: .
Markzo - Czw Cze 24, 2010 12:37

a ja poraz kolejny jestem bardzo zadowolony ze współpracy z TomaTeam :ok: żadnego problemu z kontaktem, części na drugi dzień były u mnie, znowu super jakość za bardzo przystępną cenę :ok: git majonez!
apples - Czw Cze 24, 2010 12:42

Markzo, Nie umiesz czytać? Dlaczego możesz pisać co chcesz, a ja nie mogę? Temat dotyczy całkiem czego innego.

Jestem w stanie uznać każdą Twoją wypowiedz tylko bądź wiarygodny. Może ksero lub skan paragonu? Bo jak wiemy każdy może napisać co chce, a Tobie w tych tematach zdarza się to wyjątkowo często. :wink:

Markzo - Czw Cze 24, 2010 12:57

Temat dotyczy problemów z kontaktem i realizacją zamówień w TomaTeam, ja korzystam z usług tej firmy bardzo często i tak jak pisze, jestem bardzo zadowolony :) oczywiście Kolego, już daje skan wz-tki czy jak to się nazywa, którą dostałem razem z paczką :) dziś dzwoniłem po sondę lambda, jak tylko dojdzie i bedziesz chciał wkleje taki sam kwitek (których zresztą już torche mam :) ) w poniedziałek koło 13 zadzowniłem (21 czerwca) paczka dotarła do mnie we wtorek (22 czerwca) koło godziny 13 ztcp :) sonda pewnie dojdzie jutro :) pozdrówki :)
apples - Czw Cze 24, 2010 13:18

Markzo napisał/a:
Temat dotyczy problemów z kontaktem i realizacją zamówień w TomaTeam
Dosłownie "co się stało z Tomateam??". Czyli chodzi o kontakt.
Markzo napisał/a:
dziś dzwoniłem po sondę lambda,
Widać masz szczęście. Może będziesz pośrednikiem, a tym samym pomożesz kolegom. :grin:
Markzo napisał/a:
już daje skan wz-tki czy jak to się nazywa
Teraz OK. Taka odpowiedz jak najbardziej mnie satysfakcjonuje. :smile: Przepraszam że wątpiłem w Twoją prawdomówność. :wink:
Markzo napisał/a:
pozdrówki :)
Wzajemnie :wink:
Markzo - Czw Cze 24, 2010 13:24

A jak widać z TT da się spokojnie skontaktować, Tomiego znam osobiście ale dzownie na numer sklepu, który jest ogólnodostępny,zresztą mój kolega także się z Tomim bez problemu kontaktował :) wątpie, że jestem jakims specjalnim klientem :rotfl: no nic, dojdzie sonda to wkleje wztke, joł!
apples - Czw Cze 24, 2010 13:26

Markzo napisał/a:
wątpie, że jestem jakims specjalnim klientem
Wychodzi że tak. :wink:
Markzo napisał/a:
dojdzie sonda to wkleje wztke
Nie musisz. Dajmy teraz innym się wypowiedzieć. :wink:
Markzo - Czw Cze 24, 2010 13:33

Łoki, pójde się wreszcie uczyć a nie spamuje na forum :grin:
MaReK - Czw Cze 24, 2010 13:42

apples napisał/a:
Dosłownie "co się stało z Tomateam??". Czyli chodzi o kontakt.

Analizując formę pytania tego tematu zastanawiam się w ogóle co ona wniesie?
Odpowiedź na to pytanie jest: "TomaTeam działa i ma się dobrze. Czasami można się z nimi skontaktować, a czasami nie". I to właściwie wszystko. Żeby się zmieścić w ramach tematu, należałoby pisać, np.

"Witam, udało mi się skontaktować"

lub

"Witam, niestety nie udało mi się skontaktować"

Oczywiście temat powstał, bo był problem z komunikacją klienta z samą firmą.
Wpisywali się Ci, którym się udało i Ci którym się nie udało, dodatkowo poszerzając swoje wpisy o różne informacje.

Teraz zachęcę wszystkich zainteresowanych do brania udziału w komentarzach do firmy na stronie, pod tym adresem.

maciej - Czw Cze 24, 2010 13:48

MaReK napisał/a:
Teraz zachęcę wszystkich zainteresowanych do brania udziału w komentarzach do firmy na stronie, pod tym adresem.

I tym optymistycznym akcentem ten temat zamykamy. :)

Jak ktoś będzie szukał słowa TomaTeam w "szukajce" to ten temat na pewno znajdzie. :)