|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] MagicJet problem z adaptacją
zippermann - Sro Kwi 14, 2010 10:16 Temat postu: [R416] MagicJet problem z adaptacją Witam
Kupiłem sobie ostatnio wtryskiwacze MJ na podmiankę z żółtych valteków AC.
Przelatały prawie 20kkm i trochę już powoli rozjeżdżają się mapy.
Założyłem MJ zgodnie z wszelkimi opisami na tym forum, tj. pionowo, najkrótsze wężyki jak się dało, wtryski pojedyncze, nie listwa. Ciśnienie 1.2-1.25 bara, reduktor Zavoli Zeta N
Przy pierwszych próbach autokalibracji Stag 300 wyrzucał błąd za małych dysz, strasznie telepało silnikiem. Rozwierciłem dysze do 2.2, błędu nie ma, ale nadal szarpie. Za każdym razem w trakcie pojawia się błąd: Nieprawidłowe ciśnienie kolektora ssącego: 0.6 bar.
Po załączeniu 3 wtryskiwacza obroty spadają poniżej 400 i silnik gaśnie. Ani razu nie przeszło kalibracji mimo wielu prób. Doszedłem do 2.5 i nadal to samo.
Założyłem z powrotem valteki żeby jakoś jeździć. Kalibracja bajka... kilka minut, żadnego zająknięcia, lata aż miło.
Macie jakieś sugestie co mam zrobić ?
praktis - Sro Kwi 14, 2010 11:07
W konfiguracji Staga ustawiłes typ wtrysków?
zippermann - Sro Kwi 14, 2010 11:10
Tak, MJ nie ma w opcji wyboru, więc wybrałem Matrix, tak jak zaleca instrukcja.
praktis - Sro Kwi 14, 2010 11:19
Czujnik ciśnienia szwankuje?
zippermann - Sro Kwi 14, 2010 11:25
Wykresy prawidłowe, wskazanie reaguje na zmianę obciążenia silnika. Na jałowym biegu pokazuje wartość ok 0.3-0.4 bar
Na valtekach jest wszystko ok.
areek - Sro Kwi 14, 2010 16:18
zippermann napisał/a: | Wykresy prawidłowe, wskazanie reaguje na zmianę obciążenia silnika. Na jałowym biegu pokazuje wartość ok 0.3-0.4 bar
Na valtekach jest wszystko ok. |
hi
ja z taikch samych i na takie same jak ty zminialem wtryskiwacze lpg , jedyna roznica to parownik , ja mam niko - domanski .
Tez mialem taki sam problem jak opisujesz. Okazalo sie, ze wtyczki do wtryskiwaczy pozamienialem czyli 2 z 3. Sprawdz po instrukcji Staga kolory kabli do konkretnych wtryskiwaczy.
zippermann - Sro Kwi 14, 2010 16:59
Nie ma opcji, wtyczki do wtryskiwaczy mam ponumerowane i podłączałem identycznie jak do valteków.
Korzystając z chwili czasu poszedłem do garażu i zmierzyłem skok tłoczka suwmiarką wsadzając głębokościomierz w rurkę wylotową. 2 szt mają 30,02 mm, 1 szt 29,92 i 1 szt 29, 94mm.
Domyślam się, ze powinno być identycznie. Teraz pytanie: Ile powinno być prawidłowo mierząc w ten sposób ?
|
|