Zobacz temat - [rover 25 2001 r 2.0 itd ] Pompa wtryskowa ?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [rover 25 2001 r 2.0 itd ] Pompa wtryskowa ?

gwidon1701 - Sro Kwi 14, 2010 18:02
Temat postu: [rover 25 2001 r 2.0 itd ] Pompa wtryskowa ?
Witam jak już pisałem mam problem z roberkiem nie chce wejść na obroty i strasznie kopci . Posprawdzałem już wszystkie wężyki i tak dalej . Byłem w dwóch zakładach i nie stwierdzili żadnego błędu . Wysłałem sterownik od pompy bo myślałem że to ten tranzystor ale okazał się dobry . I mam pytanie dyby padła mi pompa to jest możliwość wstawienia mechanicznej jakoś zamiast elektrycznej ? I zna może ktoś dobrego mechanika w zachodniopomorskim Koszalin-Kołobrzeg . Gdzie bym mógł podpiąć rovera pod komputer ? Proszę o pomoc .
Firq - Sro Kwi 14, 2010 23:04

Cytat:
I mam pytanie dyby padła mi pompa to jest możliwość wstawienia mechanicznej jakoś zamiast elektrycznej ?


jest taka możliwość tylko pytanie czy nie szkoda zachodu

Remigiusz - Sro Kwi 14, 2010 23:15

Wstawienie jest mały problem, gorzej z ECU Rovera i przerobienia wiązki kabli :mrgreen:
gwidon1701 - Nie Kwi 18, 2010 17:31

OK dzięki chciałem wstawić mechaniczną bo wydaje mi sie mniej problemowa niż ta elektryczna . Ale jednak daje do regeneracji .
wacek - Wto Lis 20, 2012 13:10

witaj. jesteś teraz na internecie???? mam pytanie takei szybkie

[ Dodano: Wto Lis 20, 2012 13:10 ]
gwidon1701, :?:

gwidon1701 - Wto Lis 20, 2012 15:59

pisz śmiało jestem jestem .
Remigiusz - Wto Lis 20, 2012 16:24

wacek, A co chcesz modzić :wink: Widze ze kolega z Rzeszowa, wpadnij na spota :mrgreen:
kadzaf - Wto Lis 20, 2012 20:39

elektyki samo zło ,nie ma jak mechaniczna i swiecący sie check :mrgreen:
slate - Pon Gru 24, 2012 03:40
Temat postu: Świecąca się kontrolka pompy
Ja właśnie w sprawie jak w poście powyżej. Wymieniałem niedawno świece żarowe, aby wymienić jedną z nich trzeba było (?) wg mechanika wymontować pompe wtryskową i zdjąć rozrząd. Po wymianie i zamontowaniu z powrotem pompy, zaczęła się świecić kontrolka. Mechanik idzie w zaparte i twierdzi że nic nie może zrobić, pompa wykazuje błędy których nie może usunąć i rozmawiaj z takim :)
Moje pytanie czy przyczyna takiego stanu rzeczy mogło być błędne założenie rozrządu, o ileś tam ząbków w jedną czy drugą stronę?

kadzaf - Pon Gru 24, 2012 07:16
Temat postu: Re: Świecąca się kontrolka pompy
slate napisał/a:
Ja właśnie w sprawie jak w poście powyżej. Wymieniałem niedawno świece żarowe, aby wymienić jedną z nich trzeba było (?) wg mechanika wymontować pompe wtryskową i zdjąć rozrząd. Po wymianie i zamontowaniu z powrotem pompy, zaczęła się świecić kontrolka. Mechanik idzie w zaparte i twierdzi że nic nie może zrobić, pompa wykazuje błędy których nie może usunąć i rozmawiaj z takim :)
Moje pytanie czy przyczyna takiego stanu rzeczy mogło być błędne założenie rozrządu, o ileś tam ząbków w jedną czy drugą stronę?


Chyba nie tykał lewej strony paska rozrzadu :lol:
Nie ma sie co dziwic poprostu po zdemontowaniu pompy rozregulował sie odpowiedni kąt wtrysku.
Aby idealnie ustawic musiałby teraz podpiac pod kompa i z jego pomoca od nowa ustawic optymalny kąt wtrysku.
Można tez bez kompa metoda prób błedów ale naprawde nie jest to łatwe .
Na bank masz zły kąt i przez to swieci sie check ,skoro przed wymiana swieczek było ok.

slate - Pon Gru 24, 2012 21:15

To w takim razie jeszcze jedno pytanie: jak źle ustawiony kąt wtrysku wpływa na dalszą eksploatację, czy bedą z tego powodu w przyszłości jakiś problemy?
lukasz17 - Pon Gru 24, 2012 23:22

zapewne ciezsze odpalanie przy ujemnych temperaturach i spalanie chyba moze sie zwiekszyc ja bym szukal mechaniora co to ustawi jak fabryka nakazuje :)
Kamila_S. - Sro Kwi 15, 2015 17:20

Witam.
Mam pytanie czy w Łodzi lub okolicach jest ktoś kto tanio i dobrze naprawi mi pompę wtryskową?
W sumie to nie wiem co padło czy sterownik, czy pompa :|
Nie chcę kupować używki, bo nie wiadomo na co trafię, a chciałabym żeby ktoś mądry to sprawdził ;-)
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam ;-)

bociannielot - Sro Kwi 15, 2015 17:24

Kamila_S., ja kupilem kilkanascie tysiecy temu uzywke i smiga, kupilem z 2003r od ktorego sa poprawione wzgledem starych, jak chcesz to regenerowałem kiedys tam:
chipcar.pl
możesz do nich wyslac pompe odesla Ci z gwarancją na rok na pismie.

Kamila_S. - Sro Kwi 15, 2015 17:30

To już nie wiem co robić, bo przypuszczam że regeneracja wyniesie mnie tyle samo co używka :|
Remigiusz - Sro Kwi 15, 2015 17:39

Szukaj pompy używanej z 2003 która w środku ma 3 druty idące do tranzystora.

Możesz jak się tobie chce sam wlutować tranzystor nowy IRLR2905 i zobaczyć ile na tym pochodzi ;)

Opcja druga jest wstawic pompe Vp37 z SDI wraz z ECU öub pompe mechaniczna z SD VE21

Kamila_S. - Sro Kwi 15, 2015 18:22

kupując tą z 2003r miałabym jeszcze przelutować?
Nie znam się na elektronice :oops:

Remigiusz - Sro Kwi 15, 2015 18:26

Kamila_S., Nie no jak kupisz cala pompe to nic nie trzeba robic. Mowie o tej twojej co padal ze w niej mozna sie pobawic bo wiecej zepsuc sie i tak juz nie da :D

Jezeli starej padnietej pompy nie potrzebujesz chetnie przygarne :mrgreen:

Kamila_S. - Sro Kwi 15, 2015 18:42

Remigiusz wyczuwam tu mały podstęp z przygarnięciem :twisted: :twisted:
Muszę przespać się z tematem
Dziękuję za info ;)

bociannielot - Sro Kwi 15, 2015 21:03

Kamila_S., regen z przesylka wyszedl mnie niby 1300, uzywka jakies 750-800
Kamila_S. - Sro Maj 27, 2015 23:08

Mam jeszcze pytanie, czy po wymianie pompy trzeba robić adaptację?
bo auto po wymianie jeździło w miare ok, ale po tyg znowu coś się powaliło i po podłączeniu wyskoczyły te same błędy co na poprzedniej pompie :evil:
powiedzcie mi jeszcze jaka jest róznica miedzy pompą mech. a el.?
chodzi mi o to czy koło, mocowanie i trzpień (przysadzenie) jest takie samo jak w el.
czy trzeba strzelać przeróbki
Jeszcze trochę i dostanę wścieku macicy :evil:

kadzaf - Czw Cze 04, 2015 17:33

Kamila_S. napisał/a:
powiedzcie mi jeszcze jaka jest róznica miedzy pompą mech. a el.?

sterowanie dawka odbywa sie przez kompa a mechanicznej przez twoja noge

Kamila_S. napisał/a:
chodzi mi o to czy koło, mocowanie i trzpień (przysadzenie) jest takie samo jak w el.

kolo mocowanie pompy ,rozstaw szpilek to samo jedyna roznica w podstawce pompy jesli masz silnik IDT a nie SDI to tam jest wiekszy otwor centrujacy i nalezy wstawic tulejke dystansowa w celu wyosiowania pompy