|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 214i, 97r] wymiary tłumika
wojzel - Czw Kwi 22, 2010 07:34 Temat postu: [Rover 214i, 97r] wymiary tłumika Cześć, nie mogę znaleźć takiej informacji na forum, jest dużo pisane o firmach, dźwięku, wyglądzie.. a ja mam podstawowe pytanie, jak dobrać wymiary nowego "sportowego" tłumika końcowego do roverka który ma póki co wszystko w oryginale? Na stronach z tłumikami spotykam się z wymiarami np.
Długość całkowita: 620 mm
Wymiary puszki: 120*210*350 mm
Srednica końcówki: 2*76 mm
Długość końcówki: 250 mm
Średnica rury dolotowej: 50 mm
Powienienm teraz wejść pod auto i mierzyć jak jest obecnie i czy wymiary się pokrywają? który wymiar jest najważniejszy? Dziwne, że nigdzie nie mogę znaleźć artykułu na ten temat.. Będę zobowiązany jeśli ktoś mi podpowie co i jak..
dziadekc1 - Czw Kwi 22, 2010 15:09
odpowiedzia na Twoje pytanie bedzie pytanie...
powiedz dlaczego chcesz znac wymiary tlumnika koncowego skoro sportowe to tylko puszki... do ktorych musisz przyspawac haki mocujace ja do zderzaka i kawalek rury by polaczyc koncowy ze srodkowym... najlepiej odciac je ze starego i przyspawac do nowego "usportowionego" jest jeszcze mozliwosc zamocowania go za pomoca opaski w niektorych przypadkach...
wiec kwestia wielkosci pozostaje bez znaczenia
joni_25x - Czw Kwi 22, 2010 16:45
wojzel, a nie lepiej dorwac oryginalny sportowy tlumik od mocniejszej wersji rovera 200 tzn 200Vi badz 1.8 16v bo tez ladnie buczy:D
Wtedy zadne przerobki nie beda potrzebne
pozdro
wojzel - Czw Kwi 22, 2010 17:21
joni_25x napisał/a: | wojzel, a nie lepiej dorwac oryginalny sportowy tlumik od mocniejszej wersji rovera 200 tzn 200Vi badz 1.8 16v bo tez ladnie buczy:D
Wtedy zadne przerobki nie beda potrzebne |
Pewnie że tak, tylko nie wiem jaki ten tłumik ma wygląd.. a nie ukrywam, że to też dla mnie istotne..
[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 18:21 ]
dziadekc1 napisał/a: | odpowiedzia na Twoje pytanie bedzie pytanie...
powiedz dlaczego chcesz znac wymiary tlumnika koncowego skoro sportowe to tylko puszki... do ktorych musisz przyspawac haki mocujace ja do zderzaka i kawalek rury by polaczyc koncowy ze srodkowym... najlepiej odciac je ze starego i przyspawac do nowego "usportowionego" jest jeszcze mozliwosc zamocowania go za pomoca opaski w niektorych przypadkach...
wiec kwestia wielkosci pozostaje bez znaczenia |
nie wiedziałem, że potrzebny będzie kawałek rury żeby połączyć go ze środkowym, byłem do tej pory przekonany że po prostu nowy końcowy tłumik trzeba wsadzić w środkowy i przymocować do podwozia.. dzięki za uwagę na ten temat..
co do wymiarów, to jednak mają chyba znaczenie.. różnica w długości całkowitej pomiędzy tłumikami końcowymi różnych firm to jakieś 10cm.. czy motnując załóżmy ten krótszy, tłumik nie schowa się zbyt głęboko? a z kolei zakłając dłuższy, czy nie ma obawy że będzie on wystawał zbyt daleko?
poza tym, czy rozmiar puszki jest bez znaczenia? jej szerokość i wysokość? nie będzie problemu z montażem puszki która będzie wybitnie niedopasowana wymiarowo?
dziadekc1 - Pią Kwi 23, 2010 13:47
tak jak mowilem przez przyspawanie hakow mocujacych do tlumnika sam decydujesz jak duzo ma wystawac koncowka (odpowiednio ja obcinajac lub wyginajac nowa)
|
|