|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG
RadekF - Czw Kwi 22, 2010 22:42 Temat postu: [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG Rover R45 1.8
Witam!
Posiadam Roverka R45 1.8LPG i mam nastepujacy problem:
Otóź gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. wtedy chodzi na benzynie.
Gdy sie rozgrzeje i przęłącza sie na gaz wtedy jest cos nie tak mianowice
gdy probuje ostro dodac gazu ma taka dziwna pustke obroty spadaja do 400-500 na chwilke i ida w góre. Lecz gdy wciskam go delikatnie obroty az tak mocno nie spadaja
lecz jest to denerwujące. Czasami nawet zgasnie gdy np. skrecam albo probuje zmniejszyc bieg. Na czym polega problem?
I jeszcze jedna sprawa na benzynie strasznie faluje ale nie gasnie słyszałem ze to moze byc silniczek krokowy...
Może to byc zła regulacja instalacji gazowej czy cos innego?
Pozdrawiam!
sobrus - Pią Kwi 23, 2010 07:20
Przygasanie po nagłym dodaniu gazu może być objawem źle wyregulowanej instalacji gazowej, ale dopóki nie dojdziesz do ładu z benzyną nawet nie próbuj jej regulować - stracisz tylko pieniądze.
Jeżeli działa źle na benzynie to na LPG też będzie źle działać.
Moze to być problem z silniczkiem krokowym. Sprawdź też przepustince.
BoloSr - Pią Kwi 23, 2010 07:30 Temat postu: Re: [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG sprawdzic czy nie lapie lewego powietrza gdzies i zobaczyc jak wyglada przekustnica moze jest zasywiona
RadekF - Sob Maj 15, 2010 23:07
Witam! Przepustnica była zasyfiona wiec wyczyscilem ale problem nie ustał. W poniedziałek zamawiam silniczek krokowy. Napisze jak założę.
Markzo - Sob Maj 15, 2010 23:28
a nie chodzi o wycięcie tych "dotrysków" czy jak to się zwie z map gazu?? ztcp wielu osobom pomógł taki zabieg i roverki śmigały aż miło
RadekF - Pią Cze 04, 2010 10:26
Witam! Tydzień temu przyszedł silniczek krokowy (zamowiłem używany) i to chyba nie był najlepszy wybór... Zmieniłem wszystko ładnie odpalam i jest wszystko ok... Pojeździłm chwile przęłączył sie na gaz a ja nawet tego nie poczułem
Ale pod wieczór chciałem go troche przeciągnąc i probem znowu powstał i znowu zapaliła sie kontrolka od ecu... Nie wiem teraz czy kupic nowy czy moze sprobowac czegos innego?????
Pozdrawiam!
borsi - Pią Cze 04, 2010 10:30
Świece kable kiedy wymienaiane . Sprawdź w kopułce kabel idący do cewki . on się robi zasyfiały i często on robi troche kłopoty.
Przeczyść tego krokowca dokładnie. wszystkie podciśnienia ok ?
RadekF - Pią Cze 04, 2010 18:32
Kable tragedia rok temu wymieniane ale w zimie juz mialy przebicie... zaizolowałem taśma ale niedługo kupuje nowe ngk bo te dlugo nie wytrzymały... Świece pół roku temu wymienione na orgynały ngk platynowe... Jutro sprawdzę ten kabel i dam znac. A co do krokowca to wyczyscilem go na drugi dzien i nic nie dalo
seniorfrederic - Nie Lip 18, 2010 21:10
Witam.
Mam MG ZS 120 z tym silnikiem i rowniez falowaly mi obroty. Wymienilem TP Sensor (na przepustnicy) i po problemie.
Pozdrawiam
hudy23_1985 - Nie Lip 18, 2010 21:17
Jaki kolego masz komputer LPG moze masz tak skopany gaz ze ci sie mapy PB rozjechały
Zrestartuj ECU i zobacz czy pomoże
des - Nie Lip 18, 2010 21:59
Ale koledze RadekF, z tego co pisze na benzynie pracuje dobrze i nic nie faluje. Problem pojawia się gdy autko zaczyna pracować na LPG.
Jak dla mnie podjedź na regulacje gazu. Jak nie pomoże to zobaczymy co dalej.
|
|