|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [MG ZR] KOLEKTOR
sic_corey - Sro Maj 05, 2010 20:01 Temat postu: [MG ZR] KOLEKTOR czy ktoś się może orientuje czy kolektor wydechowy od MG ZR 160 będzie pasował do zwykłego MG ZR 1.8 16v
flapjck1 - Sro Maj 05, 2010 20:12
to byly zwykle mg zr 1,8 ?
generalnie taki kolektor bedzie zawsze pasowal do kazdej k-serii 16v
sic_corey - Sro Maj 05, 2010 20:14
to w takim razie musze taki zakupic
tak były, jestem szczęśliwym posiadaczem takiego egzemplarzu
właśnie po zamontowaniu całego wydechu w firmie El-tec
camaro17 - Sro Maj 05, 2010 20:32
sic_corey, całego nie bo nie masz kolektora
sic_corey - Sro Maj 05, 2010 20:48
wiadomo o co chodzi no kolektor mam swój jeszcze ale muszę poszukać jakiegoś od 160. ale i tak chłopaki z El-tec'u odwalili kawał dobre roboty, wydech super
flapjck1 - Sro Maj 05, 2010 20:52
zdradzisz ile cie kosztowal ?
kwiasiak czy "czarna" stal? jakies foto?
sic_corey - Sro Maj 05, 2010 23:17
kwasiak fotki dodam niedługo ale prezentuje się super, wyprofilowany pod kształt auta. za wydech zapłaciłem 1900
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 00:17 ]
o taki kolektor znalazłem:
http://www.ptp-ltd.co.uk/..._-_janspeed.htm
tylko ze w anglii
ale by pasował
spider666 - Pią Maj 28, 2010 19:34
a w 160 masz kolektor co się kończy dwiema rurami (bo tak się zaczyna też część z katalizatorem - pomiędzy rurkami jest pierwsza sonda)
http://www.allegro.pl/ite...mg_1_8_16v.html
Czy sądzisz w ogóle że czymś się różni kolektor od wersji 160 a 120(Stepspeed 1.8)?
Jaką miałeś średnicę wydechu oryginalnego (wewnątrz i zewnątrz)?
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 20:34 ]
http://www.ptp-ltd.co.uk/..._-_janspeed.htm
to jest wersja tuningowa przeznaczona do innego kata bądź rury bypass
ot takiej http://www.ptp-ltd.co.uk/..._-_janspeed.htm
sic_corey - Nie Maj 30, 2010 18:39
u mnie kolektor od razu przechodził w kata, już założyłem kolektor od 160 i "Przecinak" lata jak należy. temat wydechu mam już z głowy 10 czerwca będę dolot robił więc zostaje mi tylko czeekać
Zibski - Wto Cze 08, 2010 19:47
Byłeś na hamowni? Zastanawiam się PLN/KM kosztuje taki wydech Stożek z dolotem jest?
sic_corey - Pią Cze 18, 2010 20:47
cały dolot jest, też robiony w El-tecu - autko chodzi konkretnie
shadow - Wto Lut 22, 2011 01:43
sic_corey napisał/a: | kwasiak fotki dodam niedługo ale prezentuje się super, wyprofilowany pod kształt auta. za wydech zapłaciłem 1900
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 00:17 ]
o taki kolektor znalazłem:
http://www.ptp-ltd.co.uk/..._-_janspeed.htm
tylko ze w anglii
ale by pasował |
dziekowac za ta stronke ja wlasnie mieszkam w angli i wreszcie mam zkad czesci brac zeby podrasowac mojego r25
Bumelant - Wto Lut 22, 2011 16:14
sic_corey masz jakis onboard? chcialbym sobie porownac do mojego. Generalnie tez mi konkretnie jezdzi auto (oczywiscie jak na ten silnik) - jedna rzecz ja mam rure 60mm ty masz chyba standardowe 50 z 1.8? Stad tez pytanie. Wybieram sie powoli to shamowac takze przetestuje tez zwezke na 50mm - zupelnie z ciekawosci.
sic_corey - Wto Lut 22, 2011 22:06
z Panem Wojtkiem jak rozmawiałem to powiedział, że 2 cale wystarcza gdyż tutaj bez VVC może być tak, że jak za bardzo rozluźni to mocno spadnie dół a pójdzie góra i tylko w bardzo wąskim zakresie obrotów a i tego nie można być pewnym. także mam zrobione na 2 cale i nie wiem jak to ma się do większej średnicy. też chce się wybrać na hamowanie ale najpierw zbieram kaskę na sprzęgło z AP, z lżejszego koła chyba rezygnuje bo na forach angielskich spotkałem się raczej z negatywnymi opiniami. ten quickshifter też jest do kupienia za nieduże pieniądze. wiem, że Ty masz i chyba też w coś takiego zainwestuje
Bumelant - Pią Lut 25, 2011 14:25
Raczej bzdura - u mnie ciagnie rowno elegancko (na dole, w srodku, u gory) idealny przebieg - auto lata jak nigdy co ma vvc do wiatraka to ma znaczenie jakbys 2.5 cala sobie zarzyczyl no ale nic zobaczymy sam ciekawy jestem - nagraj kiedys onboard porpostu rusz plynnie bez szarpania z dolu to porownamy
|
|