|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 25 ITD 2000r] obroty silnika brak reakcji na pedał
Cezool - Czw Maj 06, 2010 23:46 Temat postu: [Rover 25 ITD 2000r] obroty silnika brak reakcji na pedał Witam wszystkich troche czytałem posty co do tego zagadnienia i mam takie pytanie
jestem laikiem co do auta bo dopiero kupiłem , ale ojciec zafundował mi mycie silnika po umyciu własnie sie to stało a mianowicie z 900 set obrotów silnik sam wchodzi na 1200 i nic dalej nie idzie rozłączyłem kostke przy lince czyli to APP z tego co czytałem i zaskoczyło.
Mineło jakieś 4-5 dnij i znowu to samo w tym czasie podmeniłem akumulator. Czy możecie mi podpowiedzieć co mam zrobić lub jak mam sie zachować czy co wymienić by wróciło wszystko do normy
Jugol - Pią Maj 07, 2010 20:58
Kolejny przypadek, czy warto myć silnik, jaki to ma sens Moja rada w słoneczny dzień otwórz maskę, żeby dobrze odparowała cała woda z komory silnika, połączenia, kostki porozpinaj i spryskaj czymś co usuwa wodę, przy potencjometrze gazu przede wszystkim- wsio powinno wrócić do normy
marcinZG - Pią Maj 07, 2010 22:35
Ja za przeproszeniem pier**** mycie, a mialem juz takie pomysly nie raz.
Niech nawet pozornie wszystko odparuje i wyschnie na wior.
A noz widelec jakas kostka zasniedzieje, gdzies sie zrobi zwarcie i wiecej problemow niz to wszystko warte.
Co do problemu kolegi, to wode usuwa wiadomo - WD40.
Ja jak mialem problem z kostka, to wystarczylo potraktowac jej styki "Kontaktem".
Cezool - Nie Maj 09, 2010 22:15
Dzięki chłopaki za rady ale to nie moja robota była z tym myciem to ojciec sie nudził w urzędzie celnym .Chciał dobrze a teraz to juz wiadomo co jest , jak narazie chodzi wysechł po nocy i śmigam ale jeszcze posprawdzam na kanale przewody bo czytałem że mogą sie poprzecierać
Brt - Pon Maj 10, 2010 08:52