|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problem z popielniczką
domellooo - Sob Maj 22, 2010 23:04 Temat postu: [R75] Problem z popielniczką czy ktoś wyjmował przednia popielniczkę mam na mysli cała nie wkład
rover-ku 75 ?
Cos mi wystrezliło bo pociagnałem na siłe i się teraz nie zamyka a mam taki
dinks który wyleciał Prosze o pomoc jak wyjac zeby nic nie połamać.
MaReK - Nie Maj 23, 2010 02:02
Cały ten moduł możesz wyjąć rozbierając konsole środkową.
Żeby tego nie połamać musisz być naprawdę ostrożnym.
Nie pamiętam, czy nie będziesz musiał rozbierać tuneli (hamulec ręczny, lewarek zmiany biegów).
VMatas - Nie Maj 23, 2010 07:54
Wyciągasz radio i konsekwentnie w dol, ściągasz pokrywkę modułu klimatyzacji, odkręcasz śrubki, zdejmujesz go. Dalej moduł innych przycisków - jest na takich zatrzaskach i łatwo się ściąga. To co pozostało ma wyciągać się w całości, czyli popielniczka razem z podstawka na kubeczki. Wsadzasz paluchy do wnętrza i znajdujesz po obu stronach fiksatory, naciskasz na nie i już po sprawie. Więcej nic rozbierać nie trzeba.
dukat11 - Nie Maj 23, 2010 08:40
po kolei:
1. Zdejmujesz przedni panel klimatyzacji i ją odkręcasz 4 śruby
2. demontujesz panel z przyciskami pod klimą (ogrzewane siedzenie, tempomat itp). Jest na zatrzaskach więc ostrożnie. Najpierw zdemontuj osłonę drewnopodobną o potem sam panel.
3. Masz już dostęp do popielniczki wię demontujesz ją bez problemu.
domellooo - Nie Maj 23, 2010 21:10
Dzięki wielkie jutro wieczorem rozbieram .pozdrawiam
kris-tofer - Pon Maj 24, 2010 14:24
radia nie musisz wyciągać
VMatas - Pon Maj 24, 2010 16:38
Fakt że radia można nie wyciągać. Ale jeżeli wyciąga się popielniczkę pierwszy raz i nie bardzo się wie jak, to będzie dużo prościej.
kris-tofer - Pon Maj 24, 2010 16:39
Cytat: | to będzie dużo prościej. | jeśli się wie jak wyciągnąć radio bez wtykania w dziurki blaszek
VMatas - Pon Maj 24, 2010 17:46
O! A to co za patent? Zresztą mnie to już nie ważne, tylko ciekawy jestem..
kris-tofer - Pon Maj 24, 2010 18:04
VMatas, wyjmujesz panel klimatyzacji, a blaszki trzymające radio od dołu odginasz sobie palcem z jednej i z drugiej strony radia, szybko i skutecznie
VMatas - Pon Maj 24, 2010 18:58
No fakt… nie domyśliłem się A wyjmowałem już panel klimatyzacji. Podobnie męczyłem się z drzwiami, póki dotarło, że zatrzaski centralne trzeba ustawić na boczku i dopiero wtedy go stawić na miejsce Było troszkę kombinacji z tym
kris-tofer - Pon Maj 24, 2010 21:15
VMatas napisał/a: | Podobnie męczyłem się z drzwiami, póki dotarło, że zatrzaski centralne trzeba ustawić na boczku i dopiero wtedy go stawić na miejsce | nie wiem o co Ci z tymi drzwiami chodzi, bo jakoś tak zakombinowałeś, że trudno domyślić się o co chodzi
marynabiala - Pon Maj 24, 2010 22:47
Tez sie meczylem z ta popielniczka a mialem tylko wyjac lewa strone gdzie nie ma kubka a to jest takie proste , wystarczy po prawej stronie w dolnej czesci nacisnac wkretakiem zatrzask i wychodzi sam wkladn z zapalniczki - oczywiscie ulamalem . Co do poielniczki to koledzy maja racje -wystarczy wyjac panel klimy i nie zapomniec o tych gornych zatrzaskach . A tak nawiasem za jakis czas ciekawe czy bedziemy pamietac
kris-tofer - Pon Maj 24, 2010 22:49
marynabiala napisał/a: | A tak nawiasem za jakis czas ciekawe czy bedziemy pamietac | o czym?
MaReK - Wto Maj 25, 2010 11:46
A działają Wam te blaszki ? U mnie też na początku robiłem patent z paskami od kart kredytowych, ale po odkręceniu dwóch wkrętów i podniesieniu lekko radia do góry, cała kaseta 2Din wyszła bez problemów.
Panel od klimy można próbować zdjąć przy założonym radiu, ale bałbym się, że to gówno się połamie przy podważaniu albo zostaną ślady od od podważania.
Mimo, że robiłem to niedawno, to nie pamiętam czy żeby zdjąć tunel trzeba wyjąć wszystko, czy może żeby wyjąć coś trzeba zdemontować tunel, czy może wszystko da się zdjąć bezinwazyjnie. Na pewno tunel przykręcony jest na dwa wkręty od góry konsoli (za radiem) i dwa w kręty po na środku z lewej i prawej strony...
Pozdrawiam,
kris-tofer - Wto Maj 25, 2010 15:31
MaReK napisał/a: | Na pewno tunel przykręcony jest na dwa wkręty od góry konsoli (za radiem) i dwa w kręty po na środku z lewej i prawej strony... | dodatkowo za radiem są jeszcze dwa wkręty, czyli razem 4 tu po środku po bokach jak pisałeś i dwa pod tyną popielniczką wkręcone w podłogę.
MaReK napisał/a: | Panel od klimy można próbować zdjąć przy założonym radiu, ale bałbym się, że to gówno się połamie przy podważaniu albo zostaną ślady od od podważania. | pewnie chodzi Ci o te osłonki? wszystko idzie palcami bez śrubokręta
najpierw otwierasz zapalniczkę i od dołu poważasz palcem tą listewkę, gdzie są guziczki od wypasu. Jak to zdejmiesz to dalej w górę podważasz osłonę panelu klimy po obu stronach palcami od dołu i też schodzi, a potem sam panel klimy jest już na 4 wkręty przykręcony.
[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 16:31 ]
tym sposobem nic nie porysujesz śrubokrętem
|
|