Zobacz temat - [R216 1.6 16V 96R] TEMPERATURA
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R216 1.6 16V 96R] TEMPERATURA

t1986 - Czw Cze 10, 2010 19:50
Temat postu: [R216 1.6 16V 96R] TEMPERATURA
witam mam problem z moim roverem coupe 1.6 16v 96rok niepokazuje mi temperatury wymieniłem dzis czujnik ale dalej nic wskazówka nawet nie drgneła.morze ktos miał juz takie problemy i mógby sie podzielic co dalej mam zrobic.pozdrawiam
Vesper416 - Czw Cze 10, 2010 20:08

1. Przerwa w obwodzie

2. Pusty układ chłodzenia

3. Zapowietrzony układ chłodzenia

t1986 - Czw Cze 10, 2010 20:23

hej a jak sie odpowietrza układ chlodzenia.woda jest bo sprawdzałem.pozdrawiam
Kot - Czw Cze 10, 2010 20:39

odkrec korek i trzymaj na obrotach azwlaczy sie wentylator ;) uwazaj zeby nei stac kolo zbiornika jak zacznei fukac powietrzem bo moze wykipić ...
Gonia - Czw Cze 10, 2010 20:45
Temat postu: Re: [R216 1.6 16V 96R] TEMPERATURA
t1986 napisał/a:
witam mam problem z moim roverem coupe 1.6 16v 96rok niepokazuje mi temperatury wymieniłem dzis czujnik ale dalej nic wskazówka nawet nie drgneła.morze ktos miał juz takie problemy i mógby sie podzielic co dalej mam zrobic.pozdrawiam


Który czujnik wymieniłeś? Są dwa, z czarną lub niebieską końcówką i z brązową końcówką.

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 21:45 ]
Kot napisał/a:
odkrec korek i trzymaj na obrotach azwlaczy sie wentylator ;) uwazaj zeby nei stac kolo zbiornika jak zacznei fukac powietrzem bo moze wykipić ...


Wentylator włącza się przy 102 lub 104 stopniach. Więc szybciej woda w układzie się zagotuje zanim włączy się wiatrak :)

Kot - Czw Cze 10, 2010 21:01

Gonia, Małgorzato :D ja tak robilem i jezdzi do dzis dnia :D
t1986 - Czw Cze 10, 2010 21:26

no ja wymieniłem ten od góry co jest ...z dwoma kabelkami jak sie nie myle ten drugi jest od wlanczania wentylatora i wychodzi z niego tylko jeden kabelek.
Tomi - Pią Cze 11, 2010 08:47

Kot napisał/a:
Gonia, Małgorzato :D ja tak robilem i jezdzi do dzis dnia :D


Drogi kolego, ja tak nie robiłem a miałem Roverów już pewnie z 9 ... i jedynie raz HGF :)

Swoją drogą pamietam, takie auto, które się praktycznie cały czas gotowało... wystarczyło wymienić korek.

Kot - Pią Cze 11, 2010 21:35

Tomi, Nie twierdze ze to grozi jakims HGF albo cos, poprostu chcialem podpowiedziec, jak latwo odpowietrzyc uklad ;)
bizon - Pią Cze 11, 2010 21:56

Cytat:
no ja wymieniłem ten od góry co jest ...z dwoma kabelkami jak sie nie myle ten drugi jest od wlanczania wentylatora i wychodzi z niego tylko jeden kabelek.

Wlasnie ten z jednym kabelkiem jest od wskazowki a ten z dwoma od komputera i wlaczania wentylatora

Matius - Pią Cze 11, 2010 22:09

Tomi napisał/a:
Roverów już pewnie z 9


czyli 8 jak rozumiem :) chyba że 8 i 9-ty na części :P

Gonia - Pią Cze 11, 2010 22:43

Matius napisał/a:
Tomi napisał/a:
Roverów już pewnie z 9


czyli 8 jak rozumiem :) chyba że 8 i 9-ty na części :P


1 - 214i,
2,3 - 2 x 214Si,
4 - 420D,
5 - 620Ti,
6 - R25 (1.6 16v),
7 - 216i Cabrio '95 - British Racing Green,
8 - 214Si '97/98 - Old English White (czeka na odrodzenie :) )
9 - MG ZS 180 '05/'06
10 - MG ZS 1.8 '05 (na części)
11 - MG ZR 1.4 '03 XPoweR (na części)

Z tymi na części wychodzi 11 :P