|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika
stinky9 - Wto Cze 15, 2010 21:12 Temat postu: [rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika jestem posiadaczem roverka 200 2.0sdi rocznik98,tydz temu urwal sie ni rozrzad i i po rozebraniu silnika okazalo sie ze nie oplaca sie go robic wiec znalazlem typa co sciaga angliki i sprzedajn na czesci zadzw do niego powiedzial ze maja silnik ale od 25 "ponoc identyczny jak w 200" (ja niewiem srednio sie na tym znam ale mniejsza z tym) dalem im samochud do wymiany silnika,silnik zmienili ale osprzet przelozyli ze starego skrzynia,kolo zamachowe alternatoritd wszystko z mojego starego i po odpaleniu zaczety sie schody samochud stracil moc jeszie jakby mial 60km cos zaczyna ciagnac po 3tys obrotow silnik dosc glosno chodzi i podczas jazdy zaswieca sie kontrolka "Check Engine"i wtedy samochud juz wogule nie ciagnie trzeba dopiero puscic pedal gazu zeby zgasla
zrobilem tak jak pisze na tej stronce
http://www.roverki.pl/ind...i-l-turbodiesel
i odczytalem ze jest to blad 34 i czy ten blad mogl tak oslabic samochud
prosze o jakies porady co dalej robic
Vesper416 - Sro Cze 16, 2010 05:40
Jesteś nowy a my jesteśmy wróżkami i wiemy jaki miałeś silnik z jakiego rocznika i co Ci włożyli?!
praktis - Sro Cze 16, 2010 06:59
Reklamuj tam gdzie Ci wymieniali silnik.
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 07:51
2.0sdi ten 105km z 1998r
a wlozyli z 25 tez 105km
borsi - Sro Cze 16, 2010 08:20
bak wymienili itd ?
filtry . moze na rozrządzie jest przestawiony.
Znajdź jakiegoś R 25 i zobacz jak ciagnie.
I popraw ten rażący bład w swojej wypowiedzi "samochód"
ale niech się fachowcy wypowiedzą na ten temat.
szoso - Sro Cze 16, 2010 08:45
temat raczej powinien brzmieć "problem z dynamiką auta po swapie silnika" bo jakoś o tym mowa a nie o zerwanym pasku i wynikającymi z tym problemami, temat ma odzwierciedlać problem, to taka moja luźna uwaga
PHJOWI - Sro Cze 16, 2010 09:18
Silnik nie ma nic do rzeczy że jest od 25 , na pewno jest żle poskładany , spraawdzić trzeba rozrząd.
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 11:53
aha i jeszcze jedno samochud zaczyna ciagnac popiero po 3tys obrotow
Remigiusz - Sro Cze 16, 2010 11:59
stinky9, Jak wytrzymasz do weekendu możemy to na jakimś zlocie obadać Bo chyba wpadnę do Polski i muszę jechać do Markzo i mogli byśmy oglądnąć co jest nie tak lub nawet rozrząd ustawić jak trzeba
Ale ja bym to reklamował jak robił to jakiś mechanik prosta sprawa Cos spieprzyli
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 12:19
ok ja wam nap od poczatku co bylo zrobione
jestem posiadaczem roverka 200 2.0sdi rocznik98,tydz temu urwal sie ni rozrzad i i po rozebraniu silnika okazalo sie ze nie oplaca sie go robic wiec znalazlem typa co sciaga angliki i sprzedajn na czesci zadzw do niego powiedzial ze maja silnik ale od 25 "ponoc identyczny jak w 200" (ja niewiem srednio sie na tym znam ale mniejsza z tym) dalem im samochud do wymiany silnika,silnik zmienili ale osprzet przelozyli ze starego skrzynia,kolo zamachowe alternatoritd wszystko z mojego starego i po odpaleniu zaczety sie schody samochud stracil moc jeszie jakby mial 60km cos zaczyna ciagnac po 3tys obrotow silnik dosc glosno chodzi i podczas jazdy zaswieca sie kontrolka "Check Engine"i wtedy samochud juz wogule nie ciagnie trzeba dopiero puscic pedal gazu zeby zgasla
zrobilem tak jak pisze na tej stronce
http://www.roverki.pl/ind...i-l-turbodiesel
i odczytalem ze jest to blad 34 i czy ten blad mogl tak oslabic samochud
prosze o jakies porady co dalej robic
[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 13:19 ]
wtryskiwacze zalozone sia jeszcze od 25 a tak pozatym to caly osprzet od mojego starego silnika
Remigiusz - Sro Cze 16, 2010 13:01
stinky9 napisał/a: | wtryskiwacze zalozone sia jeszcze od 25 a tak pozatym to caly osprzet od mojego starego silnika |
I to jest kicha Te wtryski się nie nadają do SDI, maja całkiem inny kat rozpylania i wyższy próg ciśnienia która twoja pompa od SDI czyli VP37 nie daje
Dlatego tez ludziska od R 25 idt szukają tych wtrysków od SDI bo dają lepsza moc i nie mula tak auto. Ja bym od tego zaczął to wymienić żeby było jak w twoim poprzednim silniku. I kat wtrysku bym tez zbadał.
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 13:07
i mowisz ze toi by moglo byc to ze tak ciulowo jedzie i zaczyna ciagnac od 3 tys obrotow
[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 14:07 ]
a to ze silnik jest od 25 to ma jakies znaczenie czy nie
Remigiusz - Sro Cze 16, 2010 13:10
stinky9, Ja wiem ze sie nie powinno dawać wtrysków od 25 do SDI bo są inne.
Te od VP37 czyli SDI maja większe dziurki i dlatego maja większy przepływ paliwa przez nie niż od R 25 z VP30
Ja bym od tego zaczął i niech tobie kat wtrysku sprawdza oraz czy rozrząd dobrze ustawiony jest na kreski.
Albo przekładają wszystko do twojego albo nie
[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 14:10 ]
stinky9 napisał/a: | a to ze silnik jest od 25 to ma jakies znaczenie czy nie |
Nie ma żadnego silnik konstrukcyjne jest ten sam
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 16:36
aha to dobrze bo mam tu takiego wielce uczonego sasiada co twierdzi ze silniki so inne ze roznai sie walem korbowym
Remigiusz - Sro Cze 16, 2010 17:02
stinky9, Sam silnik i walki sa takie same od 25 czy 200 L-series, jedyne są trochę minimalnie inne bloki silnika, bo wloty płynu chłodniczego są trochę inaczej umieszczone ale to nie ma zdanego wpływu na samo działanie silnika
Reszta jest 1:1 ta sam bo ma tez porównanie do mojego silnika który stoi w garażu i jest z mojej byłej 220
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 19:40
jak wloty plynu chlodniczedo sa inne w ktorym miejscu dokladnie
Rafi200 - Sro Cze 16, 2010 20:10
Mam ten sam silnik i swego czasu jak kupiłem autko też tak miałem że "od dołu "słabo ciągnął dopiero koło 2.5tyś sie rozkręcał.Okazało się że dawka na pompie była za niska...To też mozesz sprawdzić.
Chociaż bardziej mi to wygląda tak jak juz koledzy sie wypowiedzieli że zapłon może być przestawiony.
Jak nie masz daleko do tego kolesia co Ci zmieniał silnik to jedź do niego i niech ustawi tak jak ma być,po co masz jeszcze płacić innemu specowi...
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 20:34
remi55 a powiedzmi cos takiego rurki od pompy do wtrysku to benda te same czy 200 sa inne a w 25 inne chodzi mi o srednice rurkibo ma do goscia co mi to robil prawie 90km i niechce sie mi tak kursowac za kazda czaesie
Remigiusz - Sro Cze 16, 2010 20:44
stinky9, w 220 SDi i 25 masz inna pompę wiec z długości się chyba różnią trochę ale nie jestem pewien. Ale nakrętki na wtryski maja te same oraz średnice
[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 21:44 ]
a gdzie facio jest ze aż 90km masz do niego
stinky9 - Sro Cze 16, 2010 22:07
mielec a ja jestem z okolic rzeszowa od strony dynowa ok dzieki sprawdze te wtryski i zobaczymy co sie bedzie dzialo
Remigiusz - Sro Cze 16, 2010 22:22
stinky9, O kurde aż tak daleko jechać A skąd ogłoszenie znalazłeś o silniku ze maja na sprzedasz, bo muszę swój sprzedać bo mi zagraca garaż a pomysłu nie mam na co go wykorzystać
Zibski - Sro Cze 16, 2010 23:51
Sorry za offtopic ale stinky9 korzystasz z przeglądarki firefox, a ta przecież podkreśla błędy ortograficzne
stinky9 - Czw Cze 17, 2010 19:11
remi55 dzieki bardzo mi pomogles zalozylem stare wtryski i wszystko wri\ocilo do normy tylko jeszcze musze jechac na regulasje konta wtrysku
Remigiusz - Czw Cze 17, 2010 20:00
stinky9, hehe.. a jednak wtryski Się ciesze ze pomogłem
stinky9 - Czw Cze 17, 2010 20:36
nom wtryski to nie to auto co wczoraj zaswieca sie jeszcze ta kontrolka ale to pewnie zly kat wtrysku po redulacji mysle ze to tez zniknie
[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 21:36 ]
a ty cos mowiles ze ten silnik chcesz sprzedac to ja moge dac ci nr do gosci moze akurat go odkupia
Brt - Czw Cze 17, 2010 20:38
stinky9, spróbuj popracować nad jakością swoich postów, bo czasem trzeba 3x przeczytać, żeby zrozumiec co masz na mysli masz taki przycisk "pisownia" poniżej ... skorzystaj z niego czasem
Remigiusz - Pią Cze 18, 2010 13:36
stinky9, Wyślij mi na PW nr do faceta proszę to może odkupią
|
|