|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Co myślicie o tych sztukach? roverki 75
pawelwy - Pon Cze 28, 2010 13:52 Temat postu: Co myślicie o tych sztukach? roverki 75 http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13824183
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13714227
chciałbym zakupić roverka 75. znalazłem takie dwa ogłoszenia (są niedaleko mnie i cena jest wydaje mi się okazyjna). nie mam za dużej praktyki w kupowaniu samochodów ani szczęścia. jak ktoś miałby info na temat jakiegoś ładnego godnego polecenia byłbym wdzięczny. niestety kwoty jakimi dysponuję oscylują w okolicach 15 tys. w zależności jak uda mi się sprzedać obecny samochód (mercedes C180 '94).
sknerko - Pon Cze 28, 2010 19:27
W obu odcień pokrywy poduszki przed pasażerem w innym kolorze wróży naprawę przodu auta.
Zielony ma lepsze audio a poza tym brak wyposażenia w obu, w zielonym nie widać czy ma tylne szyby też w prądzie a bywają modele z tylnymi szybami na korbę. Oba nie maja nawet lusterek wewnętrznych samościemniajacych (fajny gadżet) ale można dokupić podłączyć i powinny działać. Brak fotek silnika.
Kizashi - Pon Cze 28, 2010 23:16
Ale do Mazowiecka masz rzut beretem, więc podskocz i zobacz - najlepiej z kimś, kto zna się trochę...
A żartem powiem tak: miałem srebrnego z jasną tapicerką (piękne, ale masakra w utrzymaniu) i mam zielonego z ciemną tapicerką. Jak pozwolą Ci zamienić fotele, bierz zielonego z ciemnymi
Klaun_Szyderca - Wto Cze 29, 2010 09:49
Straszne golasy oba .
W zielonym kolo pisze w opisie o skórzanej tapicerce (??).
Ten zielony ma lepsze audio tylko. Nie wydaję mi się tylko, że silnik 1.8 to dobry wybór. Każdy inny byłby lepszy.
Ja mam diesla CDT i pomimo mułowatości na niskich obrotach to po czipie w trasie nie strach mi już wyprzedzać. Jeśli diesle dla ciebie są za drogie lub po prostu nie lubisz klekotów poszukaj 1.8T, 2.0 lub 2.5. Taka moja rada.
Pozdro.
Kizashi - Wto Cze 29, 2010 15:53
Klaun_Szyderca napisał/a: | Jeśli diesle dla ciebie są za drogie lub po prostu nie lubisz klekotów poszukaj 1.8T, 2.0 lub 2.5. Taka moja rada. |
ten diesel to nawet trudno nazwać klekotem, bo chodzi ciszej niż niejedna benzyna...
Zakup diesla odpada więc chyba wyłącznie w przypadku osób, które planują codziennie robić nim 10 km i w tym czasie pięciokrotnie zapalać i gasić silnik.
No, innym przeciwskazaniem mogą być sprawy sprzęgłowe, ale jest już na to trwałe lekarstwo...
pawelwy - Sro Cze 30, 2010 12:26
sprawa wygląda tak, że nie lubię diesli, bo nie ostrzegają wcześniej, że coś jest nie tak. po prostu potrafią stanąć i nie ruszyć. klekot i powolność to już inna para kaloszy. czyli z tego co poczytałem i popisałem do niektórych z was to wiem: najlepszym wyborem jest widlasta benzynówka, dobrze się spisuje automatyczna skrzynia (nie ma problemów ze sprzęgłem), szukać wersji bogato wyposażonej. czy czegoś zapomniałem?
Kizashi - Sro Cze 30, 2010 12:34
Nie namawiam na diesla - przeoczyłem, że je wykluczasz. Ot co...
Klaun_Szyderca - Pią Lip 02, 2010 09:58
Kizashi napisał/a: | Klaun_Szyderca napisał/a: | Jeśli diesle dla ciebie są za drogie lub po prostu nie lubisz klekotów poszukaj 1.8T, 2.0 lub 2.5. Taka moja rada. |
ten diesel to nawet trudno nazwać klekotem, bo chodzi ciszej niż niejedna benzyna...
Zakup diesla odpada więc chyba wyłącznie w przypadku osób, które planują codziennie robić nim 10 km i w tym czasie pięciokrotnie zapalać i gasić silnik.
No, innym przeciwskazaniem mogą być sprawy sprzęgłowe, ale jest już na to trwałe lekarstwo... |
W zasadzie masz rację . Są to jedne z najcichszych silników diesla jakie słyszałem. Głośne się robią dopiero powyżej 2000tys. obr.
Jakie trwałe lekarstwo na układ wysprzęglający?
[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 10:58 ]
Jak widlasta benzyna to najlepiej 2.5 litra. pali prawie tyle samo co słabsza "dwójka", a osiągi o niebo lepsze. Ewentualnie 1.8 Turbo - lekki silnik, z dużym momentem i mocą.
Kizashi - Pią Lip 02, 2010 12:36
Klaun_Szyderca,
Pompka od BMW + przeróbka. Można to zrobić samemu lub przy pomocy mechanika, ale ja sam bym się nie podjął. Wiem natomiast, że Rowan opatentował taki zestaw i może przygotować na zamówienie. Zagadnienie znam teoretycznie, ale kilka kolegów z forum robiło takie przeróbki i kłopoty im się skończyły...
Nowa pompka do R75 kosztuje 800 zł, a zestaw Rowana chyba połowę tego.
|
|