Zobacz temat - [R45 2,0 idt] nawet na żwirze nie chce zadrapać !!!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 2,0 idt] nawet na żwirze nie chce zadrapać !!!

hademar - Pon Lip 12, 2010 18:52
Temat postu: [R45 2,0 idt] nawet na żwirze nie chce zadrapać !!!
Witam wszystkich.
Mam mały problemik. Szukałem na forum ale jakoś nie widzę odpowiedzi na moje pytanie a jeśli jest to przepraszam i proszę o pokierowanie:)
Mam mojego Roverka dokładnie od 8 miesięcy przebieg aktualnie 135 tys km. Na początku było cacy ale ostatnimi czasy coś mi zaczął przymulać i jak sprawdzałem to nawet na żwirze ma ciężko zadrapać bo obroty mu zaraz spadają i tyle. Nie należę do demonów prędkości ale lubię dynamiczną jazdę a aktualny stan rzeczy trochę mnie martwi. Czyżby to było sprzęgło???
Poradźcie coś :) Pozdrawiam wszystkich :)

colin1983 - Pon Lip 12, 2010 18:56

hademar napisał/a:
Mam mojego Roverka dokładnie od 8 miesięcy przebieg aktualnie 135 tys km. Na początku było cacy ale ostatnimi czasy coś mi zaczął przymulać
wymieniłeś mu filtr paliwa, powietrza
hademar - Pon Lip 12, 2010 19:25

Filtr paliwa wymieniany w marcu filtra powietrza jeszcze nie wymieniałem ale miałby aż tak duży wpływ??
Fargo80 - Pon Lip 12, 2010 19:29

a weze od turbo i ic ok??
posprawdzaj db, ewentualnie by nie bylo az tak straszne ja sprzego to moze przplywomierz :?:

hademar - Pon Lip 12, 2010 20:13

Fargo80 Węże raczej ok ten co idzie do IC trochę zapocony olejem i to wszystko a reszta wygląda mi raczej ok.
Paul - Pon Lip 12, 2010 20:19

hademar napisał/a:
ale miałby aż tak duży wpływ??
Nawet nie wiesz, jak duży wpływ może mieć zawalony FP.
hademar - Pon Lip 12, 2010 20:27

Paul - może i masz rację. Jutro wymienię i zobaczymy:) ale znając moje szczęście to to nie będzie jeszcze to :)
Fargo80 - Pon Lip 12, 2010 21:20

hademar, wiesz co jak mozesz to sprawdz przy okazji jakie masz przyspieszenie od 60 do 100 na 4 biegu jesli powyzej 10 sek to moze byc to co pisze bo mialem ten sam problem

weze mozna latwo sprawdzic - jak bedziesz mial db zagrzany silnik to slap za kazdy waz i przegazuj go db jak weze sie ladnie napinaja to sa ok ale jesli nie to beda one ja mialem mala dziurke i ciezko to bylo znalezc

a przyspieszenie do 100 mialem na 4 biegu 24 sek normalnie u mnie to ok 10sek

a ten filtr powietrza sprawdz bo Paul ma racje

jesli nie FP ani weze to moze byc przplywomierz a tego najlatwiej sprawdzic zamieniajac na inny od kogos moze ktos z forum mieszka niedaleko

hademar - Pon Lip 12, 2010 21:27

Wielkie dzięki Fargo80 :) Jutro w drodze do pracy sprawdzę przyspieszenie a resztę jak wrócę do domu a przepływomierz gdzieś czytałem że można odpiąć i jeśli wtedy będzie ok to znaczy że walnięty - prawda to ??

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 21:27 ]
Aaa tak w ramach upewnienia się :) mówimy o przepływomierzu koło FP tak ??

Jugol - Pon Lip 12, 2010 21:32

Ja temacik przerobiłem dzisiaj. W drodze do pracy piekne jak zawsze zresztą, zrywne autko, a w drodze z pracy lipa ;/ , do 2000 obr. w miarę ok. i lipa, muł jak cholera. Ale za mną czarna chmura dymu, że nic za mną nie było widać :mrgreen: . Najpierw stawiałem na lipne paliwo, bo przed samym zakładem zatankowałem na Shellu 43 l ON. Więc myślę- chrzczone paliwo zalałem i tyle. Ale po tel. do Brt'a i naświetleniu problemu ( już była opcja spuszczania paliwa w karnistry ), zapytał mnie, czy aby węże od IC, mam całe ? I okazało się, że rozpruło mi na dł. ok. 3 cm. górny wąż intercoolera ;> Do śwagra na garage, mała rzeźba z rurką pcv i dwiema opaskami i lotto aż miło :) Ale mimo wszystko zamówiony już nowy wąż :taa:

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 21:30 ]
hademar napisał/a:
Aaa tak w ramach upewnienia się mówimy o przepływomierzu koło FP tak


...dokładnie :taa: A swoją drogą możesz spróbować wyczyścić przepływkę. Poszukaj w usterkach, ktoś ze szczegółami opisał co i jak, zrobiłem zgodnie z jego instrukcją i jest ok :ok:

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 21:32 ]
tu masz linka ;) :

http://forum.roverki.eu/v...ht=przep%B3ywka

hademar - Pon Lip 12, 2010 21:44

Wielkie dzięki Jugol :) bedziem czarować jutro :)
Jugol - Pon Lip 12, 2010 21:45

...rozpuszczalnik acetonowy masz w Castoramie za 8 pln. 0,5 l ;) nitro też :)
borek88 - Pon Lip 12, 2010 22:03

nie lepiej ekstrakcyjna?? nitro dosc mocne a aceton to masakra. znajomy chcial zmyc z klapki telefonu farbe bo z glupoty psiknal farba i jak acetonem zaczol myc to klapka sie wygiela jak z gumy;D
Jugol - Pon Lip 12, 2010 22:05

borek- temat przerobiony i sprawdzony, tylko zrobić to zgodnie z kolegi instrukcją- żadnych pędzelków itp. pomogło i nie tylko jemu :taa:
hademar - Wto Lip 13, 2010 17:10

Panowie wielkie dzięki za wszystkie porady:) winnym okazał się być przepływomierz. Jak odpiąłem kable to chciał drogę przekopać :) :) :) Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :)
Jugol - Wto Lip 13, 2010 17:12

...czyli jak mniemam, będzie teraz kąpieli zażywał, czy kupujesz od razu nówkę ??
hademar - Wto Lip 13, 2010 17:20

Nie, nie nóweczkę nie :) bedziem prać :) :rotfl: :grin: na razie tylko odpiąłem kabelki bo muszę jakoś sensownie jeździć no i dojechać po nitro i aceton :)