Zobacz temat - [R216 1.6Si 96r]Problem z odpalaniem. Czy immo pada?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R216 1.6Si 96r]Problem z odpalaniem. Czy immo pada?

martin0207 - Pon Lip 12, 2010 20:33
Temat postu: [R216 1.6Si 96r]Problem z odpalaniem. Czy immo pada?
Wpadłem na pomysł żeby wyjechać na jezioro. Pojechałem do sąsiedniej miejscowości ok. 6-7km na małe zakupy do Tesco. Po wyjściu ze sklepu(samochód jakieś 20 minut na słońcu) wsiadam dusze na pilot żeby wyłączyć immo odpalam ale po kilku sekundach zdechł. po kilkudziesięciu próbach uruchomienia silnika w końcu się udało. Po dwóch godzinach nad jeziorem to samo(ok. 30km od Tesco tez na słońcu). potem wieczorem tez ze dwa razy wystąpiła taka sytuacja.
Rzeczy które zauważyłem i mnie zaciekawiły: kiedy samochód nie chciał odpalić nie świeciła dioda od immo i nie piszczal jak zwykle po przekręceniu kluczyka ale centralny działał z pilota (otwierał i zamykał). Kiedy udawało się uruchomić silnik immo świecił i piszczal. Rozrusznik kręcił prawidłowo.

Nie wiem czy to immo pada czy to może było coś z paliwem??
Proszę o jakieś sugestie może ktoś się już z tym spotkał.

darek_wp - Pon Lip 12, 2010 23:01

Problemy z paliwem są mało prawdopodobne. Obstawiał bym zimne luty lub peknięcia w module imo-alarm (ten z literą H zamontowany za konsolą środkową).
leszek95b - Pon Lip 12, 2010 23:21

zacznij od wiązki tylnej klapy :ok:
martin0207 - Wto Lip 13, 2010 06:24

w niedziele byla taka sytuacja ze kiedy krecil to troche lapal obroty. dzisiaj rano zero :sad: kreci jak glupi wcale nie lapie obrotow i nie odpala. a moze to wina "palca i kopulki"??
leszek95b - Wto Lip 13, 2010 08:34

martin0207 napisał/a:
a moze to wina "palca i kopulki"??

Czyli wiązkę sprawdziłeś i szukasz dalej?

Trop na palec i kopułkę dobry, jeśli wiązka ok to do przejrzenia wszystkie elementy układu zapłonowego.

martin0207 - Wto Lip 13, 2010 13:10

najdziwniejsze jest to że o 11 zapalil bez problemu...
juz nicztego nie wiem

marcze83 - Wto Lip 13, 2010 19:37

sprawdź tą wiązkę jak radził kolega leszek95b
martin0207 - Czw Lip 15, 2010 16:31

Z powodu braku pomysłów i czasu na sprawdzenie wszystkiego co by można znaleźć na forum oddałem samochód do znajomego elektromechanika. Jutro jak będę coś wiedział to napisze

[ Dodano: Czw Lip 15, 2010 16:31 ]
Winny był FIRST INERTIA SWITH czyli czujnik/krańcówka która w razie wypadku odcina pompę paliwa. Przynajmniej tak mówił mechanik po podłączeniu pod komputer.

eva. - Pią Wrz 24, 2010 01:53

leszek95b napisał/a:
zacznij od wiązki tylnej klapy :ok:



ja mam wiązki w tylnej klapie poprzecierane,nie używałam do tej pory pilota bo zamykałam kluczykiem,ale wczoraj padł akumulator i jak wymieniłam to najpierw zapalił a po 30 minutach jak wsiadłam do auta i chciałam zapalić to ta głupia melodyjka zaczęła grać,więc kupiłam baterie do pilota i nic,oczywiście nie mam kodu do immo.podejrzewam ze pan który mi sprzedał auto coś z tym nakombinował bo nie alarm nie wydawał nigdy zadnego dźwięku.jutro spróbuje zsynchronizować pilota ale nie wiem jak mi się nie uda to moge gdzieś coś odłoczyć jakiś kabel żeby wyłączyć immo?nawet nie musi się zamykać żeby mi tylko do elektryka dojechało auto.bardzo proszę o radę :cry:

gorgoroth80 - Pią Wrz 24, 2010 08:16

Alarm nie we wszystkich wersjach wydaje dźwięk przy uzbrajaniu/rozbrajaniu - wywalenie imo nie jest możliwe poprzez odłączenie kabelka - z tego co wiem potrzebna będzie wizyta na testbooku (komputer diagnostyczny).
Zsynchronizuj pilota - powinno pomóc

leszek95b - Pią Wrz 24, 2010 08:34

eva., być może pilot jest niesprawny. Przejrzyj go dokładnie i zobacz w jakim stanie są luty.
Może przyda się dobra lupa, będzie lepiej widać czy coś jest nie tak.