Zobacz temat - [R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju

Mirson - Nie Lip 25, 2010 21:29
Temat postu: [R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju
Witam proszę znawców tematu o szczerą odpowiedź

Rover 416 1.6 16V z 96r kiedy włączę silnik i ruszę następnie się zatrzymam to silnik nie powraca na postojowe obroty tylko trzyma się na poziomie 1500-2000. Co się zepsuło? tak samo dzieje się jak silnik jest rozgrzany nie ma znaczenia ile przejadę bo i 50, 150,200km jechałem i cały czas to występuje. Gdzie leży problem?

Nadmienię, że wszystkie części do Rovera kupuję tylko oryginalne.

Co mogło się stac? z tym silnikiem, ze nie ma wolnych obrotów na postoju. Tankuję na NESTE 95 jeżeli to pomoże ale od pięciu lat jak go mam pierwszy raz się coś takiego zdarzyło.

Pomocy

[ Dodano: Nie Lip 25, 2010 21:29 ]
Dodam

Pani Moniko serdecznie dziękuję za pomoc dobra robota jestem bardzo wdzięczny za czas i cierpliwośc.\

Mirson

jupik - Nie Lip 25, 2010 21:35

Do sprawdzenia silniczek krokowy,przepustnica a może po prostu zacina ci się linka w pancerzu
azor77 - Nie Lip 25, 2010 21:35

Witaj
Wpisz szukajce "silniczek krokowy " lub "przepustnica " a szukajka prawdę ci powie :wink:

Lenin - Pon Lip 26, 2010 09:51

Ja miałem to samo, ale tylko 2 dni, potem problem sam ustał.
leszczu - Pon Lip 26, 2010 22:01

Zobacz tu :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58231

Mirson - Wto Lip 27, 2010 21:28

Dziękuje wam za poradę

dziś dowiadywałem się o przedział cenowy bezpośrednio w Anglii tak dla info dla Was wszystkich

1. Przepustnica wraz termostatem, który otwiera lub zamyka dopływ po 30% rabacie za 430zł
2. Silniczek krokowy po 30% rabacie za 350zł
Dodatkowo pytałem o sam maszcik do anteny tej na dachu bez mocowania po rabacie za 50zł

Zastanawiam się czy zamawiac raczej jestem na tak chyba, że coś macie w zanadrzu.

Mirson

leszczu - Sro Lip 28, 2010 11:02

Mirson napisał/a:
1. Przepustnica wraz termostatem, który otwiera lub zamyka dopływ po 30% rabacie za 430zł

A jaką masz przepustnicę . Aluminiowa czy plastikową, bo jak to pierwszą to możesz używkę u nas w Polsce kupić za 100 zł

Mirson - Nie Sie 08, 2010 11:35

Wiesz co... nie mam zielonego pojęcia jaka ona jest czy plastikowa czy aluminiowa.

Już wszystkie graty do remontu sprowadziłem z fabryki. W niedługim czasie weźmiemy się za kapitalny remont:
1. Wymiana uszczelki pod głowicą autko ma 14 lat więc trzeba to zrobic
2. Planowanie głowicy
3.Wymiana przewodów wysokiego napięcia
4.Wymiana wszystkich uszczelek silnika np. kolekt.ssący, wydech.,itp.
5.Wymiana oleju i filtra oleju
6.Wymiana śrub bloku silnika
7.Wymian filtra kabinowego
8.Wymiana przepustnicy

Wszystkie wymienione części są oryginalne

Wczoraj wróciłem z trasy W-wa Konin W-wa 460km najszybciej jak jechałem to 140km/h autko sprawuje się dobrze po za tym że nie wraca na wolne obroty jak je wymuszę to trzęsie dlatego postanowiłem zrobic remont.

Dziękuje wam za poradę jeżeli ja wam mogę pomóc w czymś to pytajcie

Mirson

leszczu - Nie Sie 08, 2010 12:16

Cytat:
Wiesz co... nie mam zielonego pojęcia jaka ona jest czy plastikowa czy aluminiowa.

Przecież to widać bardzo dokładnie :grin:

Mirson - Wto Sie 10, 2010 09:30

Nie mam odniesienia jak wygląda plastikowa a jak aluminiowa. Teraz już nie ważne robię remont części już są tylko czas jeszcze. Muszę znaleśc a przede wszystkim mój mechanik

Mirson

des - Wto Sie 10, 2010 09:36

Jeśli autko chodzi dobrze a tylko masz problemy z tymi obrotami (krokowy lub przepustnica) to ja bym na twoim miejscu silnika nie ruszał. Narobisz sobie tylko problemów. Nie masz wycieków, nie masz HGF więc po co to rozkręcać?
Mirson - Sro Wrz 22, 2010 08:47

Witam, wymieniłem:
1.przepustnicę
2. silniczek krokowy
3. kable elektryczne

Problem nie ustał nadal mam tak samo jak miałem nic się nie zmieniło chyba ruszę ten silnik tym bardziej, że gdzieś mi ucieka płyn chłodnicy co parę dni muszę dolewac.

Mirson