Zobacz temat - Jake silniki wejda pod maskę rover 25
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - Jake silniki wejda pod maskę rover 25

obis83 - Sro Lip 28, 2010 11:52
Temat postu: Jake silniki wejda pod maskę rover 25
Witam

Posiadam rovera 25 rok 2002 1.4 103KM troszkę za mało mocy i dlatego tez chciałbym zmienić silnik na większy ale nie wiem jaki mi wejdzie pod maskę. Poszukuje silnika benzynowego od 120-130KM górnej granicy niema :) Chyba że ktoś doradzi mi dobry tuning silnika by osiągnąć taką moc bez wymiany silnika?

TomC - Sro Lip 28, 2010 12:38

1,4 i tuning? Słabo to widzę. Koszt jest spory a przyrost jest ale mały.
Szybciej swap na 1,8l.
Poczytaj forum bo było o swapach kilka razy.

ADI-mistrzu - Sro Lip 28, 2010 13:39

To kolega niech tą jednostką napędową się zainteresuje:
http://allegro.pl/item115...ka_1_8_vvc.html
ponad 140km w zmiennej fazie powinno wystarczyć :wink:

bociannielot - Sro Lip 28, 2010 13:42

obis83, gdzieś na youtube widziałem r25 albo 200 z 2.5 v6 :D
obis83 - Sro Lip 28, 2010 14:32

Myślałem o włożeniu silnika innej marki np. mazdy BMW VW ale nie wiem czy wejdą pod maskę. Chciałbym zrobić kompleksowy tuning mechaniczny i pościągać sie na 1/4 mili bo na zlotach SSS nigdy rovera 25 nie widziałem dlatego też go kupiłem. :) Mam Golfa II GTI przerobionego na 172 Km ale silnik w Roverze chciał bym mieć benzynę
Brt - Sro Lip 28, 2010 14:41

zajrzyj do tego tematu:

http://forum.roverki.eu/v...&highlight=swap

Markzo - Czw Lip 29, 2010 07:20

1.8VVC od zr'ki ma w serii 160KM, założyć wydech supersprinta czy zrobic w el-tecu, dolot i podobno jest 180KM aaaalbo swapnąć 2.0T i masz na starcie 200KM/240Nm, spokojnie da rade zrobić 230/330Nm :) potem zakuć, wzmocnić skrzynie i atakować 300KM :)
greg-si - Czw Lip 29, 2010 10:30

TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)

TomC - Czw Lip 29, 2010 15:17

greg-si ale zobacz jakim kosztem :!: :!:
Zdecydowanie taniej jest wsadzić VVC, mieć mniej koni ale też nie trzeba domu sprzedawać żeby 1,4 zmodować :razz:

kzrr - Czw Lip 29, 2010 15:40

TomC, ale jeśli ktoś ma kase na taką zabawe, czas, możliwości i zapał to niech się bawi :)
dobryziom - Czw Lip 29, 2010 16:28

greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)


wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony :p najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T

greg-si - Czw Lip 29, 2010 16:52

dobryziom napisał/a:
greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)


wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony :p najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T

Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym :)

dobryziom - Pią Lip 30, 2010 08:15

greg-si napisał/a:
dobryziom napisał/a:
greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)


wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony :p najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T

Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym :)


pewnie tu bardziej chodziło o to żeby wymieść konkurencje w odpowiedniej klasie... przy większej pojemności taka moc już może nie starczyć żeby wygrać z konkurencją :)