|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Jake silniki wejda pod maskę rover 25
obis83 - Sro Lip 28, 2010 11:52 Temat postu: Jake silniki wejda pod maskę rover 25 Witam
Posiadam rovera 25 rok 2002 1.4 103KM troszkę za mało mocy i dlatego tez chciałbym zmienić silnik na większy ale nie wiem jaki mi wejdzie pod maskę. Poszukuje silnika benzynowego od 120-130KM górnej granicy niema Chyba że ktoś doradzi mi dobry tuning silnika by osiągnąć taką moc bez wymiany silnika?
TomC - Sro Lip 28, 2010 12:38
1,4 i tuning? Słabo to widzę. Koszt jest spory a przyrost jest ale mały.
Szybciej swap na 1,8l.
Poczytaj forum bo było o swapach kilka razy.
ADI-mistrzu - Sro Lip 28, 2010 13:39
To kolega niech tą jednostką napędową się zainteresuje:
http://allegro.pl/item115...ka_1_8_vvc.html
ponad 140km w zmiennej fazie powinno wystarczyć
bociannielot - Sro Lip 28, 2010 13:42
obis83, gdzieś na youtube widziałem r25 albo 200 z 2.5 v6
obis83 - Sro Lip 28, 2010 14:32
Myślałem o włożeniu silnika innej marki np. mazdy BMW VW ale nie wiem czy wejdą pod maskę. Chciałbym zrobić kompleksowy tuning mechaniczny i pościągać sie na 1/4 mili bo na zlotach SSS nigdy rovera 25 nie widziałem dlatego też go kupiłem. Mam Golfa II GTI przerobionego na 172 Km ale silnik w Roverze chciał bym mieć benzynę
Brt - Sro Lip 28, 2010 14:41
zajrzyj do tego tematu:
http://forum.roverki.eu/v...&highlight=swap
Markzo - Czw Lip 29, 2010 07:20
1.8VVC od zr'ki ma w serii 160KM, założyć wydech supersprinta czy zrobic w el-tecu, dolot i podobno jest 180KM aaaalbo swapnąć 2.0T i masz na starcie 200KM/240Nm, spokojnie da rade zrobić 230/330Nm potem zakuć, wzmocnić skrzynie i atakować 300KM
greg-si - Czw Lip 29, 2010 10:30
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
TomC - Czw Lip 29, 2010 15:17
greg-si ale zobacz jakim kosztem
Zdecydowanie taniej jest wsadzić VVC, mieć mniej koni ale też nie trzeba domu sprzedawać żeby 1,4 zmodować
kzrr - Czw Lip 29, 2010 15:40
TomC, ale jeśli ktoś ma kase na taką zabawe, czas, możliwości i zapał to niech się bawi
dobryziom - Czw Lip 29, 2010 16:28
wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
greg-si - Czw Lip 29, 2010 16:52
dobryziom napisał/a: | greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
|
Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym
dobryziom - Pią Lip 30, 2010 08:15
greg-si napisał/a: | dobryziom napisał/a: | greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
|
Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym |
pewnie tu bardziej chodziło o to żeby wymieść konkurencje w odpowiedniej klasie... przy większej pojemności taka moc już może nie starczyć żeby wygrać z konkurencją
|
|