Zobacz temat - [R214 1.4i 96'] przerywa i czasem traci moc
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214 1.4i 96'] przerywa i czasem traci moc

xxxxDANYxxxx - Sob Sie 07, 2010 18:48
Temat postu: [R214 1.4i 96'] przerywa i czasem traci moc
Witam, jakiś czas temu miałem kolizje moim R214. Na skrzyżowaniu znajomy mi wyjechał i mu przodem walnąłem. Oczywiście dostałem kasę z ubezpieczenia. Więc znajomy mechanik naprawił cała blacharkę. I teraz jak już jest wszystko na swoim miejscu tak jak trzeba to jest problem z tym, że podczas jazdy przerywa silnik.

Wie może ktoś czemu tak jest ?
Czy to może być problem z komputerem albo jakaś konsekwencja uderzenia?


Z góry dzięki


pzdr z PPL

leszczu - Sob Sie 07, 2010 20:10

Wymień jeszcze kable i sprawdź kopułkę i palec to tak na początek :wink:
smigi2609 - Nie Sie 08, 2010 13:38

dany nie martw sie nie jestes sam!!! odrazu ci powiem ze to nie kopulka!!!
ja mam to samo tylko ze wypadku nie mialem, malo tego jak potrzebuje wiecej mocy pod gorke to on odmawia posluszenstwa!!! szczerze nie mam pojecia!!! wymienilem uklad paliwowy,termostat mi dziala!!! uszczelka pod glowica byla robiona zaraz przed kupnem!!!
najgorsze jest to ze zawsze ma problemy z moca gdy jest nagrzany pomimo ze uklad chlodzacy dziala jak nalezy!!! temperature wksazuje mi normalnie na poziomie!!!
:wink: bylem u 5 mechanikow i kazdy sugeruje tylko sugeruje co mozna zrobic...po czym problem jest dalej!!! razem z kuzynem szukamy na wszelkie mozliwe sposoby!!!
jesli ma ktos jakis pomysl to prosze takze o rade!!!
zaznaczam ze glowica raczej odpada,bo olej mam czysty,temp jest w normie a woda z ukladu chlodzacego mi nie wycieka bo przez pol roku mam ten sam poziom w zbiorniku bez dolewania!!! :roll:

xxxxDANYxxxx - Pon Sie 09, 2010 22:03

Dodam jeszcze, że dzieje się to przeważnie na zmianie biegów 1/2 ; 2/3 ; 3/4 przy niskich obrotach 1000-2000

Na forum czytałem wiele na ten temat ale nigdzie nikt nie podaje konkretnej przyczyny.
A niestety nie stać mnie na wymianę wszystkiego co by mogło być powodem takiego stanu ;/




I jeszcze jest problem ze światłami. Naciskając na hamulec razem ze światłem "stopu" zapalają mi się "postojówki" wraz z mocniejszym podświetleniem zegarów... No i przy włączonych "postojówkach" / światłach równocześnie świecą się światła stopu.

Gdzie może być zwarcie ?

smigi2609 - Pon Sie 09, 2010 22:13

sprawdz kable pod klapa bagaznika...kolo zawiasow sa przewody...mi do tego swirowal centralny....okazalo sie ze tam mialem zwarcie!!! :mrgreen:
leszczu - Wto Sie 10, 2010 20:31

xxxxDANYxxxx napisał/a:
Gdzie może być zwarcie ?

Wiązka tylnej klapy :wink:

leszek95b - Wto Sie 10, 2010 22:09

smigi2609, xxxxDANYxxxx, skąd ta pewność że to nie kopułka?
Sprawdźcie dobrze układ zapłonowy: palec, kopułka, kable, świece.

spider666 - Pią Sie 13, 2010 10:34

od uderzenie, mogła popękać ceramika w sondzie lambda.
może wtedy nie podawać odpowiedniej mieszanki.
warto podjechać gdzieś na diagnozę sondy, lub jeśli masz
skądś interfejs OBD samemu sprawdzić jak umiesz.

sew87 - Pią Sie 13, 2010 10:51

mam to samo od dluzszego czasu i tez nie wiem co jest grane, powymieniane pol auta i dalej nic ,dzisiaj oddalem do mechanika zeby sprawdzl cisnienie na listwie i jescze podpiety zostanie na kompa ,tez juz nie mam sily ...nie jestes sam
bandieta - Pią Sie 13, 2010 11:28

Jak autem rzuca to mechanik na reczy powinien przyznać się że nie wie i zasugerować żeby oddać fure do elektro znachora... Ja tak zrobiłem, koleś nie mogł do kompa podłączyć i omomierzem znalazł przyczyne ... czujnik temperatury za 40 pln - wcześniej szarapło, brakowało mocy dusiło itp. (są 2 czujniki ... jeden w deske drugi w kompa wchodzi) ten drugi sprawdźcie i zamiast wymieniać pół aute lepiej wymienić ... mechanika ;)
sew87 - Pią Sie 13, 2010 14:59

dzieki za podpowiedz napewno to tez sprawdze
xxxxDANYxxxx - Sob Sie 14, 2010 09:15

bandieta napisał/a:
Jak autem rzuca to mechanik na reczy powinien przyznać się że nie wie i zasugerować żeby oddać fure do elektro znachora... [...] zamiast wymieniać pół aute lepiej wymienić ... mechanika ;)




Zgadzam się z kolegą... "Elektro znachor" ma odpowiedniejszy i specjalistyczny sprzet do sprawdzania elektryki i kompa tak wiec on powinien cos poradzic.


W poniedziałek się dowiem co dolega mojemu Roverkowi bo jest u Elektro którego mi polecano w mojej okolicy i to kilku znajomych... Narazie ma sprawdzic i wycenic koszty naprawy...

Miłego weekendu wszystkim Roverkowiczom ;d

sew87 - Sob Sie 14, 2010 09:52

ja tak samo w poniedzialek oddaje do elektro mechaniora i pod kompa tez pojdzie niech uczyni cuda :) .

szerokiej drogi na weekendzie:)

Vesper416 - Sob Sie 14, 2010 11:23

spider666, Nie wprowadzaj w błąd bo Rover nie ma OBD zgodnego z dostępnymi interfejsami... Tylko t4, kts, i ich klony ewentualnie euroscan i elm.....

Ja mam pytanie do autora temtu możesz napisać dokładnie co wymieniłeś pisząc wymieniłem cały układ paliwowy? Napisz co dokładnie wymieniłeś?

xxxxDANYxxxx - Sob Sie 14, 2010 19:14

smigi2609 napisał/a:
sprawdz kable pod klapa bagaznika...kolo zawiasow sa przewody...mi do tego swirowal centralny....okazalo sie ze tam mialem zwarcie!!! :mrgreen:


Dzięki właśnie tam miałem zware prawie każdy kabel był bez osłony... Normalnie maskara...

[ Dodano: Sob Sie 14, 2010 19:14 ]
Dzięki za pomoc... Dzisiaj odebrałem mojego Roverka i teraz śmiga jak oszalały...

Wymienione świece, Kopułka, Palec i odpowiednio wyregulowany układ zapłonowy wiec teraz mi zostaje jeździć.
Dam znać jeśli by się coś później działo niepożądanego w tej kwestii.


Dzięki wszystkim....

Lewis - Sob Sie 14, 2010 20:49

tez mam taki sam problem tylko dochodzi jeszcze cięzkie odpalanie i gaśniecie podczas jazdy na luzie mozna wiedziec ile zaplaciles za wizyte u elektryka?:) z gory dzięki
xxxxDANYxxxx - Nie Sie 15, 2010 11:19

koszt części 141 zł (swiece 88, kopułka 34, palec 19)
robocizna 70zł

w sumie 211zł, ale już tą końcówkę opuścił "po znajomości" ;d