|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - Rover 200 + MG parts > czy teraz lepiej :) ?
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 14:49 Temat postu: Rover 200 + MG parts > czy teraz lepiej :) ? Witajcie po wielu "niechlubnych" opiniach dtyczącej mojej starej blendy, streetwise, która to kolorem nie pasowała, to znów w ogóle nie pasowała została zmieniona.
Dla przypomnienia:
Tak było:
Zostało to zmienione, na blendę MG ZR + spojler - odebrane od lakiernika zostały zamontowane na aucie, a oto efekt:
Czy teraz jest lepiej ?
W drodze z Anglii są do mnie 2x lampy MG ZR nie dymione + oryginalny znaczek a nie taki fake jaki mam teraz
W przyszłości wskoczą lusterka z R25, dokładka zderzaka przedniego i listwy czarne w kolor autka. Ale to nie teraz.
Poza zmianami zewnętrznymi, został wymieniony mieszek oraz elementy drewnopodobne zostały zastąpione oryginalnymi z ZR:
Dodatkowo wymieniłem tapicerkę drzwi na oryginalną z MG ZR, moim zdaniem lepie się prezentuje, niż stare R200
W oryginale, były uchwyty na napoje w boczkach, ale znalazł się kupiec a właściwie zamiennik, wymieniłem na takie bez kubków i zyskałem 100 PLN a osobiście - nie brakuje mi tego z kubkami
Ciekawostką może być tweeter - tak co prawda w drzwiach, ale za to ruchomy, naprawdę solidnie zrobiony:
Wszelkie plamy, brudy, syfy to tylko i wyłącznie mój talent do mycia/sprzątania auta, który oscyluje na poziomie 4/10
[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 15:49 ]
klikając w fotkę, wyświetli się powiększona
Pływak - Wto Wrz 21, 2010 15:01
Aż się prosi o 17" bo z tymi kółkami wygląda nie najlepiej...
Krzysi3k - Wto Wrz 21, 2010 15:02
memphisto, super
Chociaż to Tobie ma się podobać a nie nam
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 15:03
Pływak napisał/a: | Aż się prosi o 17" bo z tymi kółkami wygląda nie najlepiej... |
wiosna będzie albo 16" albo 17" już postanowione
Krzysi3k - Wto Wrz 21, 2010 15:09
memphisto, Ty masz 1.4 8V, tak? Jeśli tak to 17" zjedzą Ci te konie
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 15:18
dlatego skłaniam się do 16" ale niestety w zbiorniku wyrównawczym jest sporo oleju.. hgf się zbliża. Jak będę przy kasie, zamiast robić HGF zrobię 14 16V lub 1.6, w zależności od finansów. Jak będzie biednawo, to zostanie 8V i 16" a jak bogaciej, i wymienię silnik to będę kminił nad 17"
bociannielot - Wto Wrz 21, 2010 15:38
memphisto, ja bym wsadził 1.6 - zdaje się że trudniej o HGF wtedy.
[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 16:38 ]
blenda zdecydowanie lepsza
ADI-mistrzu - Wto Wrz 21, 2010 15:58
A nie wystarczy tylko głowicy podmienić ? Z tego co wiem to tylko tym różni się 8V od 16V.
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 16:14
i co wymienię głowice i nagle z mojego 8V zrobi się np 16V 1,6 111 kucy ? grubo wątpie
Krzysi3k - Wto Wrz 21, 2010 16:24
memphisto, głowice i osprzęt
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 16:28
to po co ludzie wymieniają całe silniki ; p ?
[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 17:28 ]
i co to jest osprzęt bo zaraz się okaże, że 90% silnika
Krzysi3k - Wto Wrz 21, 2010 16:50
memphisto, komputer itd.
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 16:53
oki nie kraczmy już mi uszczelki i zmian : D jest jak jest na fotkach jak strzeli to będę molestował pytaniami na forum : )
A tym czasem, cieszę się z tego co mam
Krzysi3k - Wto Wrz 21, 2010 16:55
memphisto, jakbyś miał inne lampy z tyłu to powiedziałbym, że mój samochód
Harry - Wto Wrz 21, 2010 17:16
mam takie pytanko,
mg zr miały jakieś fajne nakładki na pedały czy zwykła guma?
ADI-mistrzu - Wto Wrz 21, 2010 18:39
Główna różnica między Twoim a moim silnikiem to głowica i kolektor dolotowy
Nie wiem czy i komputer w rzeczywistości nie jest ten sam. Oczywiście jeszcze otoczenie, czyli np. inny pasek rozrządu.
I z tego co wiem to 1.6 8V nie było tylko 1.4 8V więc po zmianie głowicy masz 1.4 16V i 103KM oraz 127Nm
Dlaczego przekładają? A bo ja wiem, ja nie wiem nawet dlaczego przy HGF przekładają
memphisto - Wto Wrz 21, 2010 22:07
Harry napisał/a: | mg zr miały jakieś fajne nakładki na pedały czy zwykła guma? |
mnie się wydaje, że zwykłe gumy, takie jak w R200
flapjck1 - Sro Wrz 22, 2010 11:16
ADI-mistrzu napisał/a: |
Dlaczego przekładają? A bo ja wiem, ja nie wiem nawet dlaczego przy HGF przekładają |
bo przecietny mechanik nie umie sprawdzic czy silnik jest ok - czy mozna w nim wymieniac tylko uszczelke - czy cos wiecej - a najlatwiej klientowi powiedziec: kup pan drugi silnik bo kseria to jednorazowka
bociannielot - Sro Wrz 22, 2010 11:19
flapjck1, no, a jaką masz gwarancję że w drugim HGF nie wystąpi Żadnej
flapjck1 - Sro Wrz 22, 2010 11:31
ja to wiem dlatego ja sobie na spokojnie uszczeleczki wymieniam jak sie wie co i jak to ryzyka nie ma
ADI-mistrzu - Sro Wrz 22, 2010 11:41
Dlatego moim zdaniem naprawić to co ma się niż kupować nowy i mieć nadzieję że jest ok.
To że mechanior się nie zna to nie znaczy że mamy płacić za jego niewiedzę, takie jest moje zdanie.
leszczu - Sro Wrz 22, 2010 11:55
memphisto, Super
Teraz mi się podoba
Krzysi3k - Czw Wrz 23, 2010 21:11
memphisto, ja kolejny raz zastanawiam się nad zmianą felg
To już będą moje 4 alusy w tym samochodzie jak zmienie
Wcześniej nie chciałem 17", żeby mi mocy nie zjadło, ale teraz mam jej dużo, więc nie mam się czego bać. Masz w garażu fotkę, u Ciebie będzie lepiej wyglądało, bo tam jest przed obniżeniem. A R200 jest tylko 5mm wyższy niż ZR.
Więc jakbyś chciał te 16" to możemy pomyśleć
16" Dezent L si nówki kupiłem dosłownie pół roku temu, nawet niecałe, bo chyba w kwietniu czy maju, jakoś jak się zmieniało zimówki na letnie.
kharry - Czw Wrz 23, 2010 22:16
memphisto, teraz to jest nieźle. Przyznaję, że ta blenda lepiej się prezentuje
memphisto - Czw Wrz 23, 2010 23:05
te fotki z garażu to masz 16" ? a jakie masz tam oponki ?
Krzysi3k - Pią Wrz 24, 2010 08:56
memphisto, z przodu nówki sztuki Firestone Firehawk Sz90 195/45/16 (czyli zgodne z rozmiarem fabrycznym). Przy pełnym skręcie nic nie obciera, przy tej oponie i feldze tej feldze ET45.
Z tyłu Continentale jakieś 195/55/16, które miałem na wiosne wymieniać.
bociannielot - Pią Wrz 24, 2010 09:45
Krzysi3k, a nie myślałeś po prostu szersze kapcie dać? 205-ki? szerokość jak przy 17 a bezpieczniej bo na większym profilu
Krzysi3k - Pią Wrz 24, 2010 09:51
bociannielot, ale 17" zupełnie inaczej wygląda
bociannielot - Pią Wrz 24, 2010 09:59
No niby tak, ale powiem Ci szczerze że dla mie 17-ka na 205 wygląda trochę śmiesznie, ale z drugiej strony tego praktycznie nie widać .
Markzo - Pią Wrz 24, 2010 10:45
czemu 205/40/17 wygląda śmiesznie??
bociannielot - Pią Wrz 24, 2010 10:51
Markzo, oj to takie moje subiektywne odczucie, felga 17 cali wydaje mi się taka wąska na 205-ach, ja zawsze jak zakładam 16 to kupuje 205, także może stąd mi się to wzięło.
Markzo - Pią Wrz 24, 2010 11:08
to nie zależy od rozmiaru felgi, tylko od jej szerokości, 205 na 7J wygląda bardzo dobrze, sam tak mam u siebie, jak założysz 205 na felge 9J to faktycznie będzie kiepsko
Krzysi3k - Pią Wrz 24, 2010 11:09
bociannielot, to jeszcze zależy od samochodu. Przy R200/25/ZR opona 205 wygląda dobrze
Natomiast przy większym samochodzie to się zgadzam, że średnio by to wyglądało.
Niestety nie ma możliwości założenia większych gum, żeby nie tarło. U mnie przy 17" 205/40 oponie, feldze 7" i ET powiedzmy 38 przy pełnym skręcie pewnie i tak by lekko tarło (w ZR jest mniejszy promień skrętu).
[ Dodano: Pią Wrz 24, 2010 12:09 ]
Markzo, to będzie naciąganie i german style, który średnio mi się podoba Żeby nie powiedzieć, że w ogóle mi się nie podoba
Tak nawiasem mówiąc to ja bym wolał na 17x7" felgę na przód nałożyć 195 oponę, żeby mi nie tarło, a na tył normanie 205
memphisto - Pią Wrz 24, 2010 11:16
mnie sie widzi 16" ale opony 195/50 lub 205/50 ale nie chcę 205, bo koleiny robią swoję, teraz mam 195/50 (coprawda w 15") ale kolein praktycznie nie czuć chciałbym zostać przy 195/50/16 a na tył 205 niech sobie będzie, nie przeszkadza mi to przód ważniejszy.
A 17" 7J przy 205/45 jak np ma ciufcia wygląda bardzo ładnie
Krzysi3k - Pią Wrz 24, 2010 11:22
memphisto napisał/a: | mnie sie widzi 16" ale opony 195/50 |
Nie wiem czy by Ci nie tarło przy pełnym skręcie...
bociannielot - Pią Wrz 24, 2010 11:30
memphisto, ja mam 205/50 u siebie w vołdze - tragedii nie ma . Jak chcesz 195 na 16 to tylko 45, tak jak Krzysi3k, pisał, może obcierać 50-ka.
VanOrtega - Nie Paź 03, 2010 11:20
ja bym tylko progi zmienił:) reszta cacy
a tak wogole kupiłem ostatnio spoiler od MG ZR i tutaj chwale sie fotkami:)
Obrazek
Obrazek
Krzysi3k - Nie Paź 03, 2010 11:56
VanOrtega, kozacko
memphisto - Nie Paź 03, 2010 11:56
VanOrtega napisał/a: | ja bym tylko progi zmienił:) |
ale te progi są z MG ZR, na co mam je zmienić ?
Krzysi3k - Nie Paź 03, 2010 11:59
No właśnie ja też mam te progi i są super
memphisto - Nie Paź 03, 2010 12:00
może vanortega nam doradzi lepsze rozwiązanie
leszczu - Nie Paź 03, 2010 12:00
Progi od Mg ZR są ok tak samo jak i spoiler
VanOrtega, super u ciebie to wygląda.
VanOrtega - Nie Paź 03, 2010 13:45
memphisto napisał/a: | może vanortega nam doradzi lepsze rozwiązanie |
czy lepsze to nie wiem:) ale zawsze jakies jest
ps; a co do mojego auta to mam w planach po zimie zmienic zawieszenie na nizsze sportowe i dodac kółka DEZENT RB Dark 16calowe
dopiero pozniej bede myslal o reszcie tzn prograch i dokladkach zderzakow:)
Mysle ze ta felga powinna pasowac nie?
memphisto - Nie Paź 03, 2010 14:03
felga jest spoko, ale co znaczy ten MG niżej felgi? bo on tych felg na 100% nie ma
VanOrtega - Nie Paź 03, 2010 14:09
memphisto napisał/a: | felga jest spoko, ale co znaczy ten MG niżej felgi? bo on tych felg na 100% nie ma |
chodzi o progi:)
memphisto - Nie Paź 03, 2010 18:18
za wiele nie widać, ale jakieś takie postrzepione z batmobilu
Wolę przy fabrycznych zostać z ZR'a : D nie trzeba docinać, wszystko pasuje
|
|