|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Czy jest tu tempomat?
Emer - Wto Wrz 28, 2010 06:37 Temat postu: [R45] Czy jest tu tempomat? Witam.
Ostatnio kupiłem sobie Roverka 45 z którego narazie jestem bardzo zadowolony Jako że jest to mój pierwszy Rover, dlatego dopiero zapoznaję się z jego możliwościami i obsługą (teoretycznie i praktycznie). Ostatnio w książce wyczytałem, że przyciski z prawej strony kierownicy (SET+ i RES) odpowiadają za obsługę tempomatu. Tu się ucieszyłem bo w moim egzemplarzu takowe przyciski występują. Problem jednak w tym że po prawej stronie zegarów powinien być przycisk wł/wył tempomat - w tym miejscu mam jedną "wielką" zaślepkę Jak mogę sprawdzić czy w moim autku jest tempomat? Zacząłem się zastanawiać czy czasem kierownica nie jest przełożona z innego auta..... Ale suma sumarum, nawet jeśli nie ma w nim fabrycznego tempomatu to chciałbym do niego dołożyć jakiś zewnętrzny. Tylko ze nie znam się na tym i nie wiem co i jak, a zwłaszcza ile to kosztuje
sTERYD - Wto Wrz 28, 2010 07:34
jaki masz silnik w swoim R45??
nie ze wszystkimi silnikami był montowany tempomat
uniwersalny tempomat http://cgi.ebay.co.uk/Wae...=item43a1db1744
Emer - Wto Wrz 28, 2010 08:16
sTERYD napisał/a: | jaki masz silnik w swoim R45??
|
Mam diesla 2.0
sTERYD - Wto Wrz 28, 2010 09:15
to nie masz fabrycznego tempomatu
Emer - Wto Wrz 28, 2010 09:30
sTERYD napisał/a: | to nie masz fabrycznego tempomatu |
Czyli że kierownica jest przełożona czy jak mam to rozumieć że przyciski na niej są a tempomatu nie ma?
Remigiusz - Wto Wrz 28, 2010 15:13
Emer, chętnie taka kierownice od ciebie odkupie bo będę montował sobie mój stary tempomat z 220
Emer - Wto Wrz 28, 2010 15:26
Remi55 napisał/a: | Emer, chętnie taka kierownice od ciebie odkupie bo będę montował sobie mój stary tempomat z 220 |
He he ja sam chce sobie zamontować taki tempomat tylko że wolałbym oryginalny z Rovera a nie jakieś uniwersalne
Remigiusz - Wto Wrz 28, 2010 15:28