Zobacz temat - [R75] Kody usterek.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Kody usterek.

jesse - Pią Paź 01, 2010 12:18
Temat postu: [R75] Kody usterek.
Witam wszystkich serdecznie.Wyświetliły mi się dwa błędy p0190 fuel rall pressure sensor i p1190 fuel rall pressure co one oznaczają i jak usunąć usterki.
piterazim - Pią Paź 01, 2010 14:23

błąd brzmi "fuel rall" czy "fuel rail"

jeśli rail to błąd czujnika szyny paliwowej i błąd ciśnienia na szynie paliwowej

apples - Pią Paź 01, 2010 15:35

jesse napisał/a:
Witam wszystkich serdecznie.Wyświetliły mi się dwa błędy p0190 fuel rall pressure sensor i p1190 fuel rall pressure co one oznaczają i jak usunąć usterki.
Wyczyść zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721 i potem napisz co i jak. Błąd jest w czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR ale może być właśnie spowodowany przez zawór. Również może być za niskie ciśnienie spowodowane usterką którejś pompy i czujnik nad filtrem to wykrywa. Najpierw wyczyść zawór na pompie CR.
jesse - Pią Paź 01, 2010 21:30

naprawione ,przerwane były dwa przewody przy czujniku na listwieCR ,błędy wykasowane wszystko jest ok.
apples - Pią Paź 01, 2010 21:42

jesse napisał/a:
naprawione ,przerwane były dwa przewody przy czujniku na listwieCR ,błędy wykasowane wszystko jest ok.
To wiemy. Naprawiłeś już w lipcu http://forum.roverki.eu/v...p=522414#522414 Zastanawia mnie po co w takim razie zakładałeś nowy temat.
jesse - Sob Paź 02, 2010 13:09

przeczytaj uważnie to zrozumiesz dlaczego.
apples - Sob Paź 02, 2010 13:30

jesse napisał/a:
przeczytaj uważnie to zrozumiesz dlaczego.
Przeczytałem. :smile:
Rozumiem że sprawdziłeś błędy i napisałeś post zanim je wykasowałeś i ponownie sprawdziłeś. Kable naprawiłeś w lipcu, a post po prostu napisałeś teraz bo nie wiedziałeś co to za błędy.

krzydec - Pią Lip 22, 2011 17:07

Samochód zgasł podczas jazdy i już nie opalił :sad: Po sciągnięciu na warsztat i podłaczeniu do kompa dwa błedy P1190 i P1260. Padła pompka paliwa ta która jest zaraz przed filtrem. Po wymianie wszystko ok. Przy zdiagnozowaniu usterki mylące może być to iż pompka znajdująca się w baku nadal podaje paliwo i po zdjęciu przewodu za filtrem i przekręceniu kluczyka w pozycje II z filtra poleci paliwo.