Zobacz temat - [R200 1.6] Brak świateł stopu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.6] Brak świateł stopu

ywis - Nie Paź 03, 2010 10:28
Temat postu: [R200 1.6] Brak świateł stopu
Witajcie,

wczoraj zauważyłem, że podczas hamowania nie mam świateł stopu, sprawdziłem bezpiecznik i to jego przyczyna, zakupiłem nowy, włożyłem i co widzę, znowu bezpiecznik strzelił od razu po naciśnięciu na hamulec.

Kolejne co zrobiłem w takim razie, to sprawdziłem czy czasami, któraś z żarówek świateł stop się nie spaliła i nie pali mi za każdym razem bezpiecznika, ale wszystkie żarówki są ok, a bezpiecznik za każdym razem wywala.

Już nie wiem czego mam szukać, nie siedzę w elektryce, nie znam się, a do pracy muszę dojeżdżać niestety, co bez świateł stopu drogą wieczorną jest ryzykowne, czy ktoś ma jakieś rozwiązanie na ten problem? Dodam tylko, że cała tylna klapa chodzi ok, także na pewno nic z wiązką się nie dzieje poza tymi światłami stop.

leszczu - Nie Paź 03, 2010 11:09

Te, że nic więcej się nie dzieje nie świadczy, że wiązkę trzeba odpuścić.
Miałem nawet to samo co ty, że mi cały czas paliło ten bezpiecznik od stopu, a reszta działała na klapie i wina leżała w wiązce. :grin:

ywis - Nie Paź 03, 2010 11:12

leszczu19901, i co zrobiłeś z wiązką?
leszczu - Nie Paź 03, 2010 11:25

Co zrobiłem :grin: Jak zobaczyłem co w tej wiązce się dzieje(wszystkie kabelki bez izolacji) to pomyślałem jak się do tego zabrać :/ Ale spokojnie powoli wszystkie kabelki zaizolowałem taśmą, no i tak już z pól roku jeżdżę i jest wszystko ok (odpukać :mrgreen: )
erixon - Nie Paź 03, 2010 12:26

Sprawdź czy nie robi się zwarcie w 3 światle stopu, tym na klapie bagażnika. Odkręć go i zobacz. U mnie paliło bezpiecznik bo właśnie tam dochodziło do zwarcia.
ywis - Nie Paź 03, 2010 21:56

erixon napisał/a:
U mnie paliło bezpiecznik bo właśnie tam dochodziło do zwarcia.


Ale w jakim sensie robiło Ci tam zwarcie, miałeś popalone żarówki tam, czy coś innego?