|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Rover 25 2,0 TDI 2001r
boniiklaid - Sro Paź 06, 2010 17:08 Temat postu: Rover 25 2,0 TDI 2001r Witam mam opcje zakupu opisanego ponizej Roverka i chce zapytac czy 200tys km zrobione takim samochodem nie przeszkadza do zakupu ?
Rover 25 2,0 TD z 2001 roku. Wyposażenie: Wpomaganie, ABS, 2xAirBag, centralny zamek na pilot, alarm, wykończenie w drewnie, welur oraz elektrycznie otwierany szyberdach. Auto było sprowadzone z Niemiec w sierpniu 2008 roku, jestem jego drugim właścicielem. Auto zarejestrowane w Polsce jedyny koszt to ok 200zł rejestracja. Samochód świeżo po przeglądzie m.in wymieniony olej, świece, auto odpala na dotyk. Auto sprawne, jeździ, na codzień użytkowane. Szykuje się do wymiany turbina zdiagnozowane, ponieważ auto ma spadki mocy, nie przeszkadza to w normalnej jeździe.
cena okolo 6tys zł
Prosze o profesjonalne podejscie do mojego tematu poniewaz to bedzie nasz 1wszy samochod i chcemy aby byl nim Rover.
Do wyboru mam 2 drugi opisze nizej:
Informacje:
Rok produkcji: 2000, Data rejestracji: 11/2000, 132 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 103 KM (76 kW), Pojemność skokowa: 1400 cm³, benzyna, Liczba drzwi: 2/3.
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, klimatyzacja, centralny zamek, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka
Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, bezwypadkowy
Opis pojazdu:
ROVER 25 1,4i 16V -- 103KM
Posiada następujące wyposażenie:
- abs
- 2poduszki
- welurowa tapicerka,
- klimatyzacja
- elektryczne szyby
- kluczyk z pilotem
Świeżo sprowadzony - do rejestracji.
Ktory wybrac ceny podobne tzn 2 samochod dochodzi koszt rejestracji. Do wymiany uszczelka pod glowica z tego co sprzedajacy mi powiedzial tyle wiem..
Prosze o pomoc
colin1983 - Sro Paź 06, 2010 17:19
boniiklaid napisał/a: | Ktory wybrac ceny podobne tzn 2 samochod dochodzi koszt rejestracji. Do wymiany uszczelka pod glowica z tego co sprzedajacy mi powiedzial tyle wiem..
| czyli samochód przechodzi HGF to może wiązać się z większym wydatkiem ale nie koniecznie a co do diesla to trochę tani jak na ten rok
boniiklaid - Sro Paź 06, 2010 19:14
Dzwonilem do typa tez nie wierzylem ale taka cene podaje.
Jak wysokie moga byc te koszta ?
colin1983 - Czw Paź 07, 2010 06:11
To zależy co wyjdzie najaw poza przy wymianie uszczelki
bociannielot - Czw Paź 07, 2010 09:30
Tego diesela z tą ceną to sobie odpuść, turbina rzadko tu pada więc pewnie poszło coś innego - znająć życie pełno tego i albo ktos nie umie ogranąć tematu(no cóż takich mamy mechaników ) albo po prostu jest już tak tragicznie że woli opchnąć jak leci.
leszczu - Czw Paź 07, 2010 10:24
Rzeczywiście ten pierwszy roverek z dieslem za taką kasę
A ten drugi ma HGF. W sumie jak był by ok to tylko uszczelka do roboty. Wesz lepiej może samemu porządnie zrobić tą uszczelkę niż kupić jakiegoś innego roverka droższego i potem się okazuje, że HGF cie dopadł.
bociannielot - Czw Paź 07, 2010 12:29
leszczu19901 napisał/a: | W sumie jak był by ok to tylko uszczelka do roboty. |
o ile tylko to będzie do roboty - tak masz loterię. Z drugiej strony jakby było ta łatwo to zrobić, to myślicie że handlarz by nie zrobił?
|
|