|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r 400 2.0 Di '99] kręci rozrusznikiem, nie zapala
GG - Czw Paź 07, 2010 13:12 Temat postu: [r 400 2.0 Di '99] kręci rozrusznikiem, nie zapala Mam problem z odpalaniem autka (jak w temacie). Kręcę rozrusznikiem i palić nie chce. Dodatkowo po przekręceniu zapłonu nie zapalają mi się kontrolki od grzania świec i check engine. Wcześniej już tak bywało, że przerywał momentami w czasie jazdy. Stawiam na jakieś sprawy wiązkowo - stykowe, tylko doradźcie mi po objawach gdzie zacząć szukać.
thef - Czw Paź 07, 2010 14:21
Szukaj koło pompy i w przekaźnikach.
GG - Czw Paź 07, 2010 21:22
Pod pojemnikiem z bezpiecznikami pod maską znalazłem sztukowany kabel w kolorze fioletowo-różowym (poprawiłem go) i spalony bezpiecznik oznaczony literą H (15A - wymieniłem go).
thef napisał/a: | Szukaj koło pompy i w przekaźnikach. |
Jak sprawdzić działanie przekaźnika? Po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać dwa pyknięcia i zapalają się kontrolki o których pisałem wcześniej. Oczywiście nie zapala się check engine i kontrolka od grzania świec. Nie słychać także bzyczenia spod maski.
tronsek - Pią Paź 08, 2010 05:06
GG napisał/a: | Oczywiście nie zapala się check engine i kontrolka od grzania świec. Nie słychać także bzyczenia spod maski. | Pompa nie dostaje zasilania. Powodem może być to, co ja miałem w styczniu tego roku. Podaję Ci linka z moim problemem. http://forum.roverki.eu/v...p=445865#445865 Przeczytaj mój post a następnie post który napisał kolega Hera_23, od akapitu "Na ścianie grodziowej....." itd. Sprawdź, czy ten właśnie kabelek jest dobry. U mnie po wymianie tego kabelka, auto śmiga po dziś dzień.
Powodzenia.
PHJOWI - Pią Paź 08, 2010 18:28
sprawdzić zasilania komputera , jak check się nie pali to brak życia ecu.
Poznandembiec - Pią Paź 08, 2010 22:00 Temat postu: kręci rozrusznikiem nie zapala Zrób taj jak kolega PHJOWI mówi jeśłi ecu nie da życia dobry elektronik lub wymiana
GG - Sob Paź 09, 2010 09:32
No i sprawa się wyjaśniła. Pisałem wcześniej, że padł mi bezpiecznik H. Bezpiecznik wymieniłem na 10A, bo akurat nie miałem 15A. Potem wstawiłem bezpiecznik 15A i zdziwienie, bo wszystko zaczęło działać(!). Okazało się, że 10A, który wstawiłem był wadliwy (nie był spalony, po prostu wadliwy).
A co do przerywania w czasie jazdy pewnie mnie nie ominie wymiana kabelka fioletowo-różowego...
tronsek - Sob Paź 09, 2010 09:35
No to super, że problem rozwiązany
|
|