|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414 16V 1996r sedan] Dziwne objawy
gogo - Pią Paź 08, 2010 14:13 Temat postu: [R414 16V 1996r sedan] Dziwne objawy Witam mam kilka problemów ze swoim rowerkiem a mianowicie jeden z nich jest taki że czasami nie mogę go odpalić i nie ma to różnicy czy jest ciepły czy zimny po prostu nie chce i już. Np jadę do sklepu i po powrocie z krótkich zakupów nie mogę go odpalić. Często po długim giełdaniu z trudem zapala. Innym razem zapala na dotyk. Druga sprawa jest taka że raz ma dobre obroty a raz za duże. Jak ma za duże to podczas jazdy gdy ujmuje gazu ale go nie wysprzęglam szarpie w okolicach 2500 obrotów i dzieje się tam na każdym biegu. Trzecia sprawa jest taka że na zimnym silniku zaraz po odpaleniu włączają się obie dmuchawy czyli od klimy i od chłodnicy ale też nie dzieje się to zawsze. Czasami cały tydzień codziennie się tak dzieje a czasami miesiąc jest spokoju. Wymienieałem już:
przewody, świece, kopułkę, silniczek krokowy, czujnik temperatury płynu. Sprawdzałem iskrę, zapłon, czujnik położenia wału, cewkę zapłonową, ciśnienie na listwie wtryskowej, resetowałem ułożenie przepustnicy i kopmuter i żaden z tych objawów nie ustąpił. pomocy bo pomysły mi się kończą a rover dalej świruje!! Dodam że nie posiadam instalacji gazowej
ADI-mistrzu - Pią Paź 08, 2010 14:26
Jeśli nie pali to albo brak powietrza, paliwa albo iskry, cudów niema.
Jak nie będzie chciał odpalić to spróbuj z wciśniętym gazem, jak załapie to szukać problemów trzeba w drodze jaką pokonuje powietrze.
Jeśli nie pomoże, to albo iskra (wsadź inną cewkę i pojeździj na niej, może to ona co bym obstawiał) albo paliwo, czyli np. przytykające się wtryskiwacze lub już wyrobione.
Na razie sprawdź numer z powietrzem a potem z cewką (cewka byle jaka może być, nawet z malucha).
keczu - Pią Paź 08, 2010 14:32
Wszystkie objawy wskazuja na czujnik temperatury plynu, szczegulnie te wlaczajace sie dmuchawy. Ktory czujnik wymieniles, bo sa dwa. Jeden tylko do wskaznika na desce , drugi do wentylatorow i komp.
gogo - Pią Paź 08, 2010 14:40
wymieniłem ten drugi nie od wskaźnika
a na cewce innej też go odpalałem właśnie w tym momęcie kiedy nie chciał i nic
z powietrzem może coś być bo jak odpalam go na wcisniętym gazie to szybciej łapie
[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 15:40 ]
czyli jak lepiej odpala z wciśnietym gazem to czego to jest objaw i jak temu zaradzić
ADI-mistrzu - Pią Paź 08, 2010 15:17
Jak nie będzie chciał odpalić to otwórz maskę, otwórz puszkę filtra powietrza i spróbuj odpalić, jak nie zapali to coś jeszcze innego.
Ogółem dziwne jest to wszystko co Ci się dzieje
gogo - Pią Paź 08, 2010 15:19
ok przy najbliższej okazji spróbuje tak zrobić ale co z innymi objawami?
PHJOWI - Pią Paź 08, 2010 18:27
padnięty wtryskiwacz też będzie takie coś wskazywał ,a ciśnienie na listwie to będzie dobre ponieważ paliwo cofa się w przelew.
|
|