|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
Markzo - Pią Paź 08, 2010 21:24 Temat postu: Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180 Tak wygląda mój nowy samochodzik 2.5KV6 czarny jak widac, całkiem ładny kilka fotek na szybko jutro cos wiecej pokaże jestem z niego baaaaaaaaaaaaardzo zadowolony
PS. drzwi kierwocy są niedomknięte, dlatego tak odstają
TomC - Pią Paź 08, 2010 21:28
Markzo stringi mi opadły.... kolorek zajefajny. Szkoda że nie po lifcie bo nowe lampki + skrzela wyglądałyby w dechę...... Ale i tak jest super. Zazdroszczę furki bo fajna jest
dzelo23 - Pią Paź 08, 2010 21:40
Kurde Markzo coraz szybszy jesteś pogratulować i jak największego banana na twarzy.
MaReK - Pią Paź 08, 2010 21:43
Łał Tez uwazam, ze skrzela i lift bylby poza konkurencja, ale i tak niezle wymiotles.
Rozumiem, ze coupeta sprzedana... jeszcze tylko pokaz dowod i numer rejestracyjny i naklejke na szybe, bo narazie nie wyglada na Twoj
Teraz na letnim bedzie jeszcze wieksza konkurencja... ech
Markzo - Pią Paź 08, 2010 21:47
Coupe we wtorek poszło hehe, narazie są blachy WR, jak będzie RZE + klubowe naklejki, to pokaże dowód więcej fotek jutro fajnie, że się podoba, na polifta niebyło mnie stać, nie chciałem żadnego diesla czy 1.8, miałobyć KV6 i jest
borsi - Pią Paź 08, 2010 21:52
będziesz mógł podmieniać częśći od R75 xD
flapjck1 - Pią Paź 08, 2010 22:09
jak sie wjezdzisz zdaj relacje jak przyspiesza bo w sieci info tylko dla automata i ile pali
gazujesz?
greg-si - Pią Paź 08, 2010 22:11
fajny
Markzo - Pią Paź 08, 2010 22:25
z tej trasy co jechalismy, to wygląda na +/- 7,5l/100km, ale mysle, ze w 12 się zamkne na codzien
Zukowaty - Pią Paź 08, 2010 22:29
flapjck1 napisał/a: | relacje jak przyspiesza |
Jechałem nim i przyspiesza bez porównania do R75. Po prostu deklasacja z miejsca. Później już bardziej porównywalnie ale na starcie magia po prostu. Dużo robi brak koła dwumasowego, czuć tą agresję
kris-tofer - Pią Paź 08, 2010 22:52
uuu Markzo, HGF mi tam śmierdzi z Twojej nowej bryczki
Markzo - Sob Paź 09, 2010 06:24
hah, nie tam to jak Wujek Dobra Rada teraz na spokojnie mogę coś więcej napisać o tym jak to jeździ Różnica między 75 2.5 a ZS jest spora, auto ma bardzo dobrą reakcje na gaz, wkręca się na obroty bardzo szybko. Każde dotknięcie pedału gazu wywołuje reakcje --> auto płynnie przyśpiesza, do tego elastyczność jest całkiem całkiem - 3 bieg od 30km/h i autko przyśpiesza sprawnie skrzyni biegów się troche obawiałem, bo to "kiepska" PG1, jednak dla mnie wszystko jest oki, dobrze zestopniowana i precyzyjna generalnie wyprzedania ze 100-120km/h nie wymagają redukcji, auto z miejsca leci do przodu, spróbowałem zapiąć mu 3 bieg to prawie wjechałem w tate, bo nie zdążył jeszcze wyprzedzić co więcej...zaskoczyła mnie cisza po coupe, gdzie motor na prawde był głośny tutaj sam silnik i wydech są jednak cichsze i mniej męczą w dłuższej podróży o zaletach takich jak prowadzenie czy mega wygodne kubełki nie ma co pisać, przecież to każdy wie
tronsek - Sob Paź 09, 2010 08:19
Gratuluję zakupu. Sedan czy hatchback A kiedy pierwsze mody, bo zapewne będą, prawda
Super bryczka.
kzrr - Sob Paź 09, 2010 08:49
Dobra bijacz teraz tylko moc podnosić
tronsek, rzadko kiedy można trafić na hatchback'a
camaro17 - Sob Paź 09, 2010 08:51
Markzo, wielkie ukłony za zakup samochodu, wielkie gratki
Markzo - Sob Paź 09, 2010 09:12
dzięki wszystkim miło, że się podoba
jest to sedan, może nie widać na fotkach do końca co do modów... coś delikatnego
bociannielot - Sob Paź 09, 2010 09:15
O! Spoko że sedan , właśnie się zastanawiałem co to i przez chwilę bałem się że hatchback .
keczu - Sob Paź 09, 2010 09:36
Fajny kolor, fajny silnik , fajnie ze przed liftem , poprostu...fajny
emes - Sob Paź 09, 2010 10:01
Gratulacje
Mayson - Sob Paź 09, 2010 10:05
Świetny - gartuluję
Jugol - Sob Paź 09, 2010 11:59
Poezja, nic dodać , nic ująć, lać i jeździć z bananem na gębie
slax - Sob Paź 09, 2010 15:37
Markso, ty wariacie, gratuluje. Jak bedziesz mal chwilkę tozro jakiej fajne foty
pozdrawiam
leszczu - Sob Paź 09, 2010 18:44
Piękny Markzo naprawdę piękny . Gratulacje chłopie.
Brt - Sob Paź 09, 2010 20:31
Gratulacje
Przemek_Docent - Sob Paź 09, 2010 22:31
Brawo Markzo!
Widzisz - mówiłem, że znajdziesz coś fajnego
To obaj daliśmy radę rozegrać sprawę w tym samym tygodniu
Markzo - Nie Paź 10, 2010 00:50
dzięki
Kolejne kilometry dziś sobie poleciały, jest bardzo dobrze
Co do modów, raczej nie wiele się zmieni, bo po co poprawiać coś dobrze zrobionego może większe skrzydełko xpower'a na klape, jakieś fajniejsze radyjko, a jak braknie mocy to pomyslimy nad innym wydechem
No Przemuś, tylko Ty masz "ciiut" więcej pod nogą ale marka i model zacny
Mam jeszcze takie pytanie, na prawym słupku drzwiowym oraz w dokumentach, mam wpisany numer: 4035 czy jakoś tak, gość mówił, że to jakiś indywidualny numer, nie jest to część VINu, tylko osobny numer...ktoś wie, co to jest??
jutro więcej fotek
zetes - Nie Paź 10, 2010 12:17
gratulacje , znacznie ładniejszy od mojego
Yog-Sothoth - Nie Paź 10, 2010 12:28
Fajny fajny, kolor też super Jakie to ma osiągi?
wild_weasel - Nie Paź 10, 2010 12:58
Nooo, brachu, widzę, że się przesiadłeś na konkretne autko!
Graty wielkie, wygląda przepysznie i zadziorrrrnie! Niech się sprawuje jak żyleta!
No i... zazdraszczam
Markzo - Nie Paź 10, 2010 13:18
do 100km/h podają 7,3s podobno Wild dzięki, mam nadzieję, że tak właśnie będzie śmigał
Ciufa - Nie Paź 10, 2010 21:36
fajny
kiedy montujesz duży spojler na klapę bagażnika ?
Markzo - Nie Paź 10, 2010 21:43
obiecałem kilka fotek, brudny jest, ale mniej więcej tak wygląda
Skrzydło założe, jak tylko dorwe jakieś
Dydo - Nie Paź 10, 2010 21:45
Co tu dużo mówić.. kul auto i tyle Niezła sztunia Ci się trafiła za tą kasę, naprawdę. Aż zazdroszczę
maniaq - Nie Paź 10, 2010 23:05
nonono ZS 2,5 dobrze zamiata gratki i bezawaryjnego uzytkowania
Remigiusz - Pon Paź 11, 2010 00:47
No ładnie ładnie KV6 2.5l fajne fajne Widze ze look 45 się tobie spodobał i z tym silnikiem to tylko banan na gębie w czasie jazdy jest. Mam nadzieje ze będę mógł się bryknąć Taki silnik to moje marzenie było
Zazdroszczę
Markzo - Pon Paź 11, 2010 05:25
Maniaq jak widać zgadłeś odrazu na co się przesiadam Remi bardzo chętnie
Generalnie nastawiałem się na MGF'a. Jednak w okolicy nie było żadnej fajnej sztuki a oglądając te padnięte doszliśmy z tatą do wniosku, że jednak tylko 2 miejsca + brak bagażnika + szmaciany dach, to nie najlepsze wyjscie w naszej sytuacji więc albo ZR albo ZS, zadzwoniłem po tego, koleś gadał konkretnie to zrobiliśmy dila
maciej - Pon Paź 11, 2010 07:27
Gratulacje!
bambi - Pon Paź 11, 2010 08:45
ale cacuszko mrrrauuu super gratulacje!
Markzo - Wto Paź 12, 2010 14:51
troszku go opłukałem i jakimś mazidłem obleciałem
Jugol - Wto Paź 12, 2010 14:57
Mniamniuśnie
Remigiusz - Wto Paź 12, 2010 15:01
Bedzie gang sylwetek Saloon na Podkarpaciu
Dydo - Wto Paź 12, 2010 16:20
A na tej masce z przodu to odpryski są te białe centki czy jak ?
Wojtek88 - Wto Paź 12, 2010 19:51
Fajne auto, nie gazuj go Szkoda trochę Coupe'ty, ale nie można mieć auta w nieskończoność, chociaż.. (mowa o mnie ). Dokąd pojechała Coupe ?
Brt - Wto Paź 12, 2010 20:05
piękny jeszcze raz gratki wielkie
Markzo - Wto Paź 12, 2010 21:08
Coupe pojechało do mojego kumpla do rzeszowa Dydo tak są tam takie białe plamki, ale ja się tym zajme grunt, że buda prosta i serce zdrowe dzięki Brcik
Tomi - Sro Paź 13, 2010 20:32
Pogratulować, bardzo ładne autko,
Jakbyś szukał dla niego nazwy, moja propozycja to: RZEPAK99
greg-si - Sro Paź 13, 2010 20:37
Tomi, albo prościej rzepka
bambi - Czw Paź 14, 2010 07:37
gdzie mój post o rzepaku?
kepo - Czw Paź 14, 2010 07:39
bambi napisał/a: | gdzie mój post o rzepaku? |
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=61138
sobrus - Czw Paź 14, 2010 08:44
Mój post też wyparował więc powtórze
Wielkie gratulacje Markzo! To chyba najfajniejsze MG, w dodatku z najfajniejszym silnikiem i w najfajniejszym kolorze
Jak R400 po tuningu w zakładzie u Szatana ...
Ja bym go mimo wszystko zagazował, zwłaszcza jeżeli masz już gaziarza który poradził sobie z KV6 w 75-tce
bociannielot - Czw Paź 14, 2010 09:39
sobrus napisał/a: | Jak R400 po tuningu w zakładzie u Szatana ... |
Markzo - Czw Paź 14, 2010 18:15
eee no bez takich, jaka rzepka? rzepke to ja mam w kolanie Miałem cichą nadzieję, że z racji ciemnego koloru auto nie będzie się tak rzucało w oczy, bo czarny zamaskuje jego "charakterystyczne" elementy... i dupa auto zwraca na siebie uwage okrutnie, tylko ludziska nie wiedzą co to jest a co do gazolca, nie wiem czy mi uwierzycie, ale narazie spalanie to 7l z niewielkim ogonkiem po prostu nie zapier...m bo nie ma po co, wystarczy mi komfort psychiczny z posiadania takiej mocy także gazik narazie nie, bo nie ma takiej potrzeby jednak w przyszłości kto wie, tylko instalka to 3100zł a ja narazie nie mam takich pieniążków, bo chciałbym go przygotować do zimy w należyty sposób generalnie autko jest świetne, czuje się w nim wyśmienicie, tak jak w Coupe - wszystko jest tam gdzie powinno
Adrian355 - Czw Paź 14, 2010 18:19
Markzo, piękne autko
Zadam Ci takie nietypowy pytanie.. od prywaciarza czy z komisu Bo chyba mi się rzuciło to auto na mieście parę razy w lewe oko
Markzo - Czw Paź 14, 2010 18:21
od handlarzyny, jednak nie oglądałem go w komisie, tylko u niego pod domem...bardzo w dupsko dostawało? jakiś dzwon był czy cuś?
kepo - Czw Paź 14, 2010 18:28
spawane z trzech
joke
Adrian355 - Czw Paź 14, 2010 19:59
Widziałem jak się ścigało Z pod świateł.. z autobusem linii 23 Raz widziałem jak sobie po prostu jechało... a drugim razem to w autobusie Ani dymu ani nic tego typu nie widziałem
Markzo - Czw Paź 14, 2010 20:05
no i gra muzyka
Dobra, pytanie za 100 pkt... ktoś kiedykolwiek próbował "ugrać" coś VISem? można to w ogóle modyfikować? np alu kolektor z 825 V6? teraz mam 2x KV6 więc można by coś w końcu popróbować
Marman - Czw Paź 14, 2010 21:08
Markzo napisał/a: | tylko ludziska nie wiedzą co to jest |
He he też to przerabiałem i do tej pory widzę wytrzeszczone gały jak widzą MG ZS i zastanawiają się jaki to samochód
A co do gazu to jest dobry ale do zapalniczek
Gratuluję zakupu!
Markzo - Czw Paź 14, 2010 21:21
Marman napisał/a: | A co do gazu to jest dobry ale do zapalniczek |
nie zgodzę się nigdy w zyciu
Marman napisał/a: | Gratuluję zakupu! |
a dziękuje
greg-si - Czw Paź 14, 2010 21:38
Markzo, czytałem na jakimś tam forum MG że coś robią + zmiana dolotu i można ugrać ok 200km.
Markzo - Czw Paź 14, 2010 21:40
a kojażysz, które to forum? jestem ciekaw czym się różni kolektor od 825...musze rozkminić rave'a
greg-si - Czw Paź 14, 2010 21:49
albo coś z Xpower w nazwie lub http://forums.mg-rover.org/
W każdym razie nie zagłębiałem się mocno w tą tematykę ale z tego co zrozumiałem coś modyfikują ze sterowaniem i budową VIS`u.
Tu coś jest łącznie z różnicami w stosunku do ZT190:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=347773
Pływak - Czw Paź 14, 2010 21:52
Gratuluje bardzo fajny dupowóz z przyzwoitym stadem pod maską ale... no właśnie ale Markzo sedan? Powiem Ci szczerze, ze czekałem aż się pochwalisz nowym nabytkiem z nadzieją, ze mi gacie spadną jak go zobaczę no i niestety nadal są na swoim miejscu Tak wiem malkontent ze mnie ale jakoś tak mi do dużego sedana nie pasujesz
Marman napisał/a: |
A co do gazu to jest dobry ale do zapalniczek |
Również się nie zgodzę ponieważ nawet dobre zapalniczki są zasilane benzyną
Markzo - Czw Paź 14, 2010 22:03
dobra, zaspawam mu tylnie drzwi będzie? co ja poradze, że do F/TF i ZR nie wkładali KV6? jest czorny jak murzyn to nie widać tych tylnich drzwi zresztą Evo i Impreza to też sedany Greg dzięki za linki
balrog - Pią Paź 15, 2010 00:28
Gratuluje Markzo swietnego autka,sam bym chcial miec cos takiego z takim stadem pysków do wykarmienia ale bardziej ciagnie mnie do ZT. Tylko ze jako codzienne wozidelko bede musial sie zdecydowac na diesla bo tamto stado to jednak kosztuje zeby je utrzymac przy zyciu teraz musisz avatara uaktualnic
dobryziom - Pią Paź 15, 2010 09:47
Markzo dobra furka gratulacje Sam by już dawno taka kupił jak by miała z 250km
Markzo - Pią Paź 15, 2010 14:59
balrog napisał/a: | Gratuluje Markzo swietnego autka,sam bym chcial miec cos takiego z takim stadem pysków do wykarmienia ale bardziej ciagnie mnie do ZT. Tylko ze jako codzienne wozidelko bede musial sie zdecydowac na diesla bo tamto stado to jednak kosztuje zeby je utrzymac przy zyciu teraz musisz avatara uaktualnic |
ZT jest bardzo ładnym autkiem, ale po co mi dwie 75tki w domu? ZS jest dla mnie za duży a co dopiero ZT o spalaniu pisałem, tragedii nie ma
dobryziom napisał/a: | Markzo dobra furka gratulacje Sam by już dawno taka kupił jak by miała z 250km |
250KM to pewnie już spore koszta, ale wertując forum x-power'a wygląda, że te silniki trzymają serie i moce rzędu 200-210KM to nie jakiś problem
dobryziom - Pią Paź 15, 2010 15:26
Markzo napisał/a: |
250KM to pewnie już spore koszta, ale wertując forum x-power'a wygląda, że te silniki trzymają serie i moce rzędu 200-210KM to nie jakiś problem |
chodziło mi ze jak by miał w serii 250km plus do tego lekkie kosmetyczne mody
greg-si - Pią Paź 15, 2010 15:28
Markzo napisał/a: | moce rzędu 200-210KM to nie jakiś problem |
Hmm czy nie jest to problem to bym polemizował. W każdym razie kto ogarnie VIS w PL? To moim zdaniem jest problem. No i moce ok 200-220km to już max przy NA. Tak ludzie piszą.
Markzo, ja mam nadzieje że utorujesz trochę drogę tak by można było przekroczyć 200km na silniku ZS`a.
Markzo - Pią Paź 15, 2010 15:33
Nie problem w sensie, że nie jest jak np: w oplowskich 2.5, gdzie z deklarowanych 170 masz np 160 z groszami i startujesz z nizszego pułapu narazie nic nie wymotam bo jestem spłukany, jednak po nowym roku coś pomyślimy pewnie, ciekawi mnie właśnie VIS
Dobryziom to ZT ma przeca v8 i 260KM w serii
Mariusz418 - Sob Paź 16, 2010 13:11
witam
na przyszlym zlocie bedziemy ladnie wygladali zdecydowalem sie na czarny wczoraj poskladamem zawieszenie
aaaaa tak wogule to gratulacie
ojciec
mariusz418
Jugol - Sob Paź 16, 2010 13:45
Mariusz418 napisał/a: | zdecydowalem sie na czarny |
...a może by tak coś więcej Marian
Markzo - Sob Paź 16, 2010 13:57
W końcu rodzinka musi ładnie razem wyglądać dzięki Tato
AndrewS - Nie Paź 24, 2010 13:12
Gratulacje !!
Tylko teraz pytanie, co Ty bedziesz modyfikowal jak tu wszystko juz zrobione fabrycznie
borsi - Nie Paź 24, 2010 16:08
car audio hmm Wskazówki bedzie malował
faecd - Nie Paź 24, 2010 22:21
Łooooooołll Markzo....przesadziles w pozytywnym tego slowa znaczeniu.
Ja juz od poczatku mialem Cie za malego swira, troche podobnego do Harrego Pottera, moze stad to zakrecenie, ale teraz tylko to potwierdziles.
Jest takie bandżowe powiedzenie: Albo przesadzamy, albo nie przesadzamy. A jak przesadzamy to na maxxxxxa!!
No wlasnie przesadziles...na maxa
Powiedz mi czy gdzies juz pisales o okolicznosciach kupna/sprzedazy czyli co gdzie kiedy i za ile sprzedano kupiono, rocznik bla bla bla...bo jak nie to prosze tutaj ladnie o uzupelnienie informacji.
Pozdro!
PS...narazie nie spieszysz sie cieszysz sie sama swiadomoscia posiadanej mocy...czekaj czekaj ... jeszcze wyjdzie diabel z Ciebie...sam tak mialem nie raz z kazdym samochodem:D hehe
Pływak napisał/a: | do dużego sedana nie pasujesz | mg zs duzy sedan
Markzo - Nie Paź 24, 2010 22:34
faecd napisał/a: | Łooooooołll Markzo....przesadziles w pozytywnym tego slowa znaczeniu.
Ja juz od poczatku mialem Cie za malego swira, troche podobnego do Harrego Pottera, moze stad to zakrecenie, ale teraz tylko to potwierdziles.
Jest takie bandżowe powiedzenie: Albo przesadzamy, albo nie przesadzamy. A jak przesadzamy to na maxxxxxa!!
No wlasnie przesadziles...na maxa
Powiedz mi czy gdzies juz pisales o okolicznosciach kupna/sprzedazy czyli co gdzie kiedy i za ile sprzedano kupiono, rocznik bla bla bla...bo jak nie to prosze tutaj ladnie o uzupelnienie informacji.
Pozdro! |
do harrego portera nikt mnie jeszcze nie porównał już piszę co i jak
ZS jest z listopada 2001r, przebieg w chwili obecnej 153 000km, kupiony w okolicach Radomia za 14 000zł. Miał pare pierdół do poprawy, dlatego cena taka a nie inna. Oglądało go już pare osób u mnie i wygląda, że bity raczej nie był, wszytsko jest proste i oryginalne, przebieg chyba autentyczny sądząc po wnętrzu i pracy zespołu napędowego/zawieszenia. Dudy ma zdrowe, nawet VIS żyje ja jestem bardzo zadowolony Coupe odkupił mój kolega, za tyle, za ile była wystawiona dba o Coupejke bardziej niż o siebie, także poszła w dobre ręce
faecd napisał/a: | PS...narazie nie spieszysz sie cieszysz sie sama swiadomoscia posiadanej mocy...czekaj czekaj ... jeszcze wyjdzie diabel z Ciebie...sam tak mialem nie raz z kazdym samochodem:D hehe |
nie spieszy mi się, bo hajsu brak i tak tanio go kupiłem, jednak teraz trzeba odbić się od finansowego dna plany co do modów już są, zobaczymy co z tego wyniknie, mam cichą nadzieję, że wyjdzie mi całkiem fajny ZS
Jugol - Nie Paź 24, 2010 22:37
Markzo napisał/a: | mam cichą nadzieję, że wyjdzie mi całkiem fajny ZS |
...i ja będę Ci kibicował
faecd - Nie Paź 24, 2010 22:47
a za ile coupe wystawiles?
jak do harrego nikt? a nie widziales tych swoich zdjec z ktoregos zlotu w okularach haha oczywiscie zartuje sobie przystojniacha z Ciebie haha
Markzo - Pon Paź 25, 2010 08:41
Jugol napisał/a: | ...i ja będę Ci kibicował |
dzięki Rówieśniku
faecd napisał/a: | a za ile coupe wystawiles? |
za 10 000
faecd napisał/a: | jak do harrego nikt? a nie widziales tych swoich zdjec z ktoregos zlotu w okularach haha oczywiscie zartuje sobie przystojniacha z Ciebie haha |
o lol
Bidi - Pon Paź 25, 2010 15:54
autko na 100 % nie bylo bite i malowane bo ogladalem sam go jak bylo to autko na gieldzie w lublinie ogolnie autko warte ten ceny za taki stan jaki prezentuje milego uzytkowania
Markzo - Pon Paź 25, 2010 18:49
nie ma to jak dobra wiadomość dzięki wielkie Bidi
dobryziom - Pon Paź 25, 2010 20:05
ja to czekam aż się chłopak odkuje i dmuchnie ten silnik kompresorem to było by coś
faecd - Pon Paź 25, 2010 21:21
Markzo napisał/a: | za 10 000 | wow sporo...ale Ty tam miales chyba silnik 1.6? czy 2.0T?
des - Pon Paź 25, 2010 22:36
1.6 Hondy.
Markzo - Wto Paź 26, 2010 08:15
aiwer napisał/a: | 1.6 Hondy. |
dokładnie
faecd napisał/a: | wow sporo... |
doprowadzenie coupe do takiego stanu jak moje, kosztowało by pewnie nawet więcej, Łukasz któy ją kupił, przerejestrował na siebie i śmiga, bo w zasadzie nie ma nic do roboty na już
dobryziom napisał/a: | ja to czekam aż się chłopak odkuje i dmuchnie ten silnik kompresorem to było by coś |
heh...jeździ taki ZS w UK:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=K43zN2OazBQ
ja narazie o takich modach nie myśle ogarnąć VIS na alu kolektorze, do tego jakiś miły wydech i szperka z coupe turbo bardzo jestem ciekaw, czy ecu master dał by rade w 2.5
faecd - Wto Paź 26, 2010 11:25
A po mojemu to nic nie kombinuj w aucie. Poza kolorowymi zawieszkami zapachowymi i postojowkami led ja bym nie ruszal nic.
Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.
Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co...
Markzo - Wto Paź 26, 2010 11:47
faecd napisał/a: | A po mojemu to nic nie kombinuj w aucie. Poza kolorowymi zawieszkami zapachowymi i postojowkami led ja bym nie ruszal nic. |
nie ma takiej opcji mam alergie na te zapaszki
faecd napisał/a: | Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu. |
tu bym się kłucił, mazda wcale nie jest taka wspaniała do tuningu, tak samo jak honda, jesto to bardzo droga impreza. Czy jest oporny? skoro po wydechu,podłubaniu dolotu i czipsie wypluwa nawet 210-215KM to chyba nie jest tak jak mówisz
faecd napisał/a: | Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co... |
PG1 była przy 1.8, przy 1.6 było to samo co przy 1.4, podobno w zs/zr były juz jakieś poprawione PG1, okaże sie narazie priorytet to ogarnięcie VISu
tronsek - Wto Paź 26, 2010 11:47
faecd napisał/a: | PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM | Skrzynia PG1 nie była montowana do tego silnika. Do 1,6-K-series jest przewidziana skrzynia R65.
UniculTLX - Wto Paź 26, 2010 13:34
Co tu dużo mówić, bardzo fajny samochodzik Wg mnie najlepiej utrzymać autko z zewnątrz w pełnym oryginale, a pod maską pomodzić będzie można, ale chyba na tą chwilę standardowe 180 wystarcza Ci w zupełności
Ciufa - Wto Paź 26, 2010 13:38
UniculTLX napisał/a: | Wg mnie najlepiej utrzymać autko z zewnątrz w pełnym oryginale, |
byzydura
spojler na tylnej klapie musi byc duuuuży
Markzo - Wto Paź 26, 2010 15:51
big wing rulez, po prostu tam pasuje ta lotka x-powera
dobryziom - Wto Paź 26, 2010 18:42
faecd napisał/a: | wow sporo... |
wszyscy by chcieli za darmo... na allegro znajdziesz coupe nawet za 2-3tys. tylko co z tego jak to żywe trupy...
Markzo napisał/a: |
heh...jeździ taki ZS w UK: |
no brzmi ciekawie
Markzo napisał/a: |
ja narazie o takich modach nie myśle ogarnąć VIS na alu kolektorze, do tego jakiś miły wydech i szperka z coupe turbo bardzo jestem ciekaw, czy ecu master dał by rade w 2.5 |
pewnie ze by dał wydech dolot podciągacie trochę map i już to będzie inaczej wyglądać
faecd napisał/a: | Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu. |
a czemu piszesz ze oporny bo mało osób go robiło? silnik jak silnik modyfikacje typu dolot wydech plus strojenie to żadna filozofia a przyrost już widoczny. mx5 300km bez większego problemu? człowieku ludzi i sprzętu... a potem spróbuj tym pojechać...
faecd napisał/a: |
Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co... |
hmmm a co masz do tej skrzyni użytkujesz ja ze tak ci nie pasuje? ja po regeneracji jestem bardzo zadowolony mimo ze musi znosić 330Nm... nie wiem ile więcej by wytrzymała ale do ZS nawet po zrobieniu tego co wyżej to świat i ludzie....
des - Wto Paź 26, 2010 19:38
Markzo, może by tak przemalować felgi na czarno?
faecd - Wto Paź 26, 2010 19:49
Dzieki za poprawki...ale ja tam nadal bede sceptycznie nastawiony do rovera, a tym bardziej do odgrzewanych kotletow w postaci mg zs...
Ale badz co badz mg zs to fajne autko
dobryziom - Wto Paź 26, 2010 19:55
faecd napisał/a: | Dzieki za poprawki...ale ja tam nadal bede sceptycznie nastawiony do rovera, a tym bardziej do odgrzewanych kotletow w postaci mg zs...
|
ale o co chodzi z tymi kotletami? ZS180 na ma prawdę bardzo fajny agresywny wygląd którego daleko by szukać w samochodach z tego rocznika i za ta kasę... może silnik nie jest jakiś super wyścigowy ale odpycha się żwawo i daje bardzo przyjemny pomruk V6.
faecd - Wto Paź 26, 2010 19:56
nvm, fajna bryka i tyle
Markzo - Wto Paź 26, 2010 22:07
hmm, faecd jeździłeś kiedykolwiek czymś, co ma pod maską KV6? odgrzewany kotlet? heh, spoko... felgi nie zmienią koloru, jak coś to zmienie felgi na takie, żeby ET zrównało felgi z nadkolami, może poza lepszym wypełnieniem nadkoli poprawi to jeszcze prowadzenie
Przed kupnem ZS przymierzałem się do ex Docentowego Tomcata, jednak wizja 200konnego coupe niezbyt przypadła do gustu reszcie domowników zwłaszcza tacie.
BTW, wykonałem pare pomiarów sprintu 0-100 nie mierzyłem, bo przy takiej temp i mokrej jezdni te 100km/h osiągam w miejscu paląc opony na 2 biegu
60km/h do 100km/h na 4 biegu: 6,5s
60km/h do 100km/h na 3 biegu: 4,5s
co myślicie o tym?
Brt - Wto Paź 26, 2010 23:30
Markzo napisał/a: | 60km/h do 100km/h na 4 biegu: 6,5s |
to mam w alfie
Markzo napisał/a: | 60km/h do 100km/h na 3 biegu: 4,5s |
tego nie mierzyłem, ale na moje koślawe oko nie dam rady takiego czasu wyciągnac na 3 alfą bo mi powyżej 3800 obr moment leci na pysk
aaaaai drobny drobiazg ... Ty jeszcze pewnie na 2 możesz to zmierzyć
Markzo - Sro Paź 27, 2010 05:43
tak Brcik, 2 bieg kończy się w okolicach 120km/h dziś może to zmierze a te wyniki wyżej, ujdą czy kiepsko jak na 2.5? nie bardzo mam z czym porównać, ciężko o takie czasy w necie
seyfer - Sro Paź 27, 2010 06:34
Markzo, teraz to masz reklamę oba auta co u ciebie stacjonują sa na forumowym logo, ba nawet kolorystyka odpowiada
Brt - Sro Paź 27, 2010 09:24
Moim zdaniem jest ok ... i nie ma się czego czepiać w końcu ile masz ... 240 Nm chyba więc nie ma co oczekiwać, że będziesz miał też niewiadomo jakie przyspieszenie w Twoim wypadku liczy sie to, ze równo ciągnie od dołu do góry a masz do dyspozycji 7000 obr wiec jak Ci za słabo na 4 to zjedź do 2 i rura
Markzo - Sro Paź 27, 2010 09:38
seyfer napisał/a: | Markzo, teraz to masz reklamę oba auta co u ciebie stacjonują sa na forumowym logo, ba nawet kolorystyka odpowiada |
kurde masz rację, dopiero teraz to zauważyłem
Brt napisał/a: | Moim zdaniem jest ok ... i nie ma się czego czepiać w końcu ile masz ... 240 Nm chyba więc nie ma co oczekiwać, że będziesz miał też niewiadomo jakie przyspieszenie w Twoim wypadku liczy sie to, ze równo ciągnie od dołu do góry a masz do dyspozycji 7000 obr wiec jak Ci za słabo na 4 to zjedź do 2 i rura |
masz racje w 100% Brt, na 2 biegu wychodzi jakieś 3,8-3,9s a to już w miarę ok
zrobiło się ciut cieplej, zmierzyłem:
0-100 - 7,7s
0-160 - 18,1s
80-120 na 5 biegu - 9,7s
co Wy na to?? źle/dobrze?
Ciufa - Sro Paź 27, 2010 12:48
Markzo napisał/a: | 0-160 - 18,1s |
hmmm ja 0-150 mam w okolicach 17 s
Markzo - Sro Lis 03, 2010 11:24
no i ZS oficjalnie stał się autkiem "klubowym"
ktoś kiedyś pytał o zaciski:
Remigiusz - Sro Lis 03, 2010 15:48
Markzo, Oponki sobie zmień bo te przednie to zimówki już nazwać nie można Zimowe slicksy
Markzo - Pon Sty 03, 2011 14:24
MG jest już u mnie chwilę, czas na jakieś wrażenia i opinie
spalanie:
-moja jazda, bez szaleństw:
7-7,5l/100km
-jazda dynamiczna (nie po mieście)
do 9l/100km
-od świateł do świateł z gazem w podłodze:
no limit
wady:
-widoczność do tyłu,
-zwrotność,
-kiepskie audio w serii,
-brak napędu 4x4,
ZS narazie sprawuje się całkiem dobrze, żadnych awarii czy nieprzyjemności. Spalanie jak widać również oki. Auto do miasta stworzone nie jest ciężko jest z widocznością do tyłu, bo dupki nie widać a do tego jeszcze skrzydło zasłania, ze zwrotnością jest do kitu, promień skrętu jak ciężarówka do tego z parkowaniem trzeba uważać, żeby nie pocharatać felg i ospojlerowania. Przy takich warunkach jak za oknem bardzo brakuje napędu 4x4 lub chociaż szpery. I to chyba koniec narzekania Auto ciągnie równo przez cały zakres prędkości obrotowej silnika, VIS delikatnie daje o sobie znać przy 3tyś i 4 tyś obr/min. Miło, że założyli tutaj hamulce 282mm a nie jak np w coupe 262mm, czuć wyraźną poprawę, autko hamuje całkiem przyzwoicie, do tego abs nie włącza się w denerwująco-częsty sposób Wg mnie całkiem sensownie dobrano przełożenia skrzyni biegów, są one generalnie dość długie, jednak w granicach rozsądku -> przy 100km/h na 5 biegu mamy ~2,5tys obr/min, więc spalanie w trasie jest przyjemnie niskie. Obawiałem się, że ta locha (2.5V6) nad przednią osią sprawi, że auto będzie ryło przodem jak 75tka. Jestem jednak mile zaskoczony, ponieważ podsterowność nie jest jakaś dramatyczna, a zawieszenie świetnie spisuje się na naszych drogach, jest na prawde dobrze zestrojone. Pewnie duże znaczenie ma tutaj masa auta, bo jest ono blisko 400kg lżejsze od wspomnianej 75tki. Należę do osób dość "chuderlawych" z wyglądu, dlatego idealnie mieszcze się w kubełki, bardzo fajnie spisują się nie tylko ostrych winklach, całkiem wygodnie da się podrózowac na dłuższych dystansach, jednak troche większym osobom będzie chyba ciut ciężko się w nie zapakować
Dopiero co na forum pisano na temat polityki R/MG, że te różnice między 25/ZR czy 45/ZS są kosmetyczne i w zasadzie nie wiele zmieniają, nie to co np AR GTA. Przejechałem ok 4tyś km jak do tej pory i niezgodzę się ani trochę z tymi słowami. Miałem przyjemność jeździć 400, ZS to kompletnie inny samochód. Zupełnie inaczej się prowadzi, jeździ, skręca i przyśpiesza. To dwa zupełnie różne światy.
pozdrawiam
greg-si - Pon Sty 03, 2011 14:44
Właśnie szkoda że szpery nie ma. Ta buda niestety ma to do siebie że strasznie ciężko parkować tyłem.
Oby dalej się sprawował bez zarzutu
tronsek - Pon Sty 03, 2011 18:42
greg-si napisał/a: | Ta buda niestety ma to do siebie że strasznie ciężko parkować tyłem. | Nie prawda Są fajne, duże lusterka dzięki którym, parkowanie tyłem nie stwarza problemu.
greg-si - Pon Sty 03, 2011 18:54
ale co w tych lusterkach widać? Nic bo przekłamują i nie wiadomo ile zostało jeszcze tyłka. Oczywiście mówię o htb. W poprzednim samochodzie tyłem potrafiłem się ustawić w odległości kilku centymetrów a tym to pół metra i wraz jest dobrze.
Markzo - Pon Sty 03, 2011 19:06
nic do tyłu nie widze, do zadek jest wysoki, skrzydło też nie pomoga, w coupe było lepiej tam też były lusterka jak w jelczu i elegancko było widać zainwestuje w partronik niedlugo, bo narazie auta nie używam na codzień i nie ejst jakoś niezbędny
dobryziom - Pon Sty 03, 2011 19:14
Markzo napisał/a: |
spalanie:
-moja jazda, bez szaleństw:
7-7,5l/100km |
hmm ale to w mieście czy poza? ile jechałeś 70-80
Markzo napisał/a: |
-jazda dynamiczna (nie po mieście)
do 9l/100km
|
co znaczy dynamiczna bo straszliwie małe te spalanie
Pływak - Pon Sty 03, 2011 19:47
Markzo napisał/a: |
Dopiero co na forum pisano na temat polityki R/MG, że te różnice między 25/ZR czy 45/ZS są kosmetyczne i w zasadzie nie wiele zmieniają, nie to co np AR GTA. |
Widzę, ze odnosisz się do mojej wypowiedzi więc dla tych którzy nie czytali stosowny fragment odnośnie różnic...
"Co i tak wypada blado jak dupa eskimosa przy M serii od BMW, modelach S/RS od Audi, czy nawet GTA od AR"
Akurat AR GTA wymieniłem na końcu z dopiskiem "nawet" bo w porównaniu do dwóch pierwszych czyli M serii od BMW i Audi RS to Alfa szału nie robi ale w porównaniu do ZS już tak. Porównaj sobie M seria, RS i GTA z wersjami dla zwykłych kowalskich i co widzisz? Chyba jednak "trochę" większe różnice niż między 400, a ZS...
Można sobie jeszcze porównać :
ZR vs S3 i 147 GTA,
ZS vs M3 i S4, 156 GTA
ZT vs RS6 i M5
... wiadomo, że MG nie jest żadną konkurencja dla tych aut zupełnie nie ta klasa ale można sobie z samej ciekawości zobaczyć na różnice...
Gwoli ścisłości nie chce wywoływać kolejnej dyskusji ale nie lubię jak ktoś wyrywa fragment z kontekstu i się do niego odnosi, a nie do całości...
Markzo - Pon Sty 03, 2011 20:17
Porównaj ceny każdego z tych aut ///M, S/RS czy AMG to auta typowo sportowe i do sportu przygotowane przy użyciu najnowszych zdobyczy techniki. Dlatego kosztują tyle ile kosztują, jednak nie można powiedzieć, że zmiany w zs czy zr w stosunku do 400 czy 45 są kosmetyczne, bo są to zupełnie różne auta, przejedź się 400 i zs, czy 200/25 i zr, mysle ze szybko zrozumiesz o czym mowie a porownac np zs'a do 147 GTA na jakims wymagajacym torze mozna by sprobowac, bo podobno 147 GTA nie skręca ciekawe ile w tym prawdy
Dobryziomie:
ja sie poruszam po błażowej i rzeszowie głownie, między tymi miastami (o ile błazowa to miasto w pelknym tego slowa znaczeniu) jazda do 100km/h bez szalenstw, gwaltownych przyspieszen itp dynamiczna? no po prostu dynamiczna, ciezko mi to jakos opisac
dobryziom - Pon Sty 03, 2011 20:25
Markzo napisał/a: |
Dobryziomie:
ja sie poruszam po błażowej i rzeszowie głownie, między tymi miastami (o ile błazowa to miasto w pelknym tego slowa znaczeniu) jazda do 100km/h bez szalenstw, gwaltownych przyspieszen itp dynamiczna? no po prostu dynamiczna, ciezko mi to jakos opisac |
nawet jeśli preferujesz styl typu POM to i tak mało to są wyniki z kompa czy z tankowania?
Pływak - Pon Sty 03, 2011 20:27
Markzo napisał/a: | Porównaj ceny każdego z tych aut ///M, S/RS czy AMG to auta typowo sportowe i do sportu przygotowane przy użyciu najnowszych zdobyczy techniki. Dlatego kosztują tyle ile kosztują, jednak nie można powiedzieć, że zmiany w zs czy zr w stosunku do 400 czy 45 są kosmetyczne, bo są to zupełnie różne auta, przejedź się 400 i zs, czy 200/25 i zr, mysle ze szybko zrozumiesz o czym mowie |
Napisałem przecież, że nie ta klasa. W poprzednim temacie nie chodziło o cenę, a o różnice między Roverem, a MG i o "tradycje" i "założenie" marki, których chińczycy nie kontynuują. Pisałem o tym, że dla mnie MG od dawna to nic innego jak lekko poprawiony rover bo co to ma być za "tradycja" jeśli MG można było kupić z 1.4 albo z dieslem? No sorry ale GTA nie kupisz z takimi silnikami...
Cytat: | a porownac np zs'a do 147 GTA na jakims wymagajacym torze mozna by sprobowac, bo podobno 147 GTA nie skręca ciekawe ile w tym prawdy |
Coś więcej na ten temat? Bo Elvis podobno też żyje
Co do spalania mój klekot przy dynamicznej jeździe cykl mieszany też łyknie pod 7 litrów xD
Markzo - Pon Sty 03, 2011 20:30
dobryziom napisał/a: | nawet jeśli preferujesz styl typu POM to i tak mało to są wyniki z kompa czy z tankowania? |
nie wiem jak inne, ale moj zs kompa nie posiada, wyniki z tankowania, liczone co pareset km
Pływak napisał/a: | Coś więcej na ten temat? Bo Elvis podobno też żyje |
nie pamietam programu motoryzacyjnego, ale ze 2-3 lata tem (chyba) oglądałem test tego auta i wg prowadzacych auto jeździło gdzie chciało pląc gume i nie skręcając podobnie było w Top Gear jednak ich nalezy traktować z przymrużeniem oka
Pływak - Pon Sty 03, 2011 20:55
Markzo napisał/a: | podobnie było w Top Gear jednak ich nalezy traktować z przymrużeniem oka |
W top gear testowali dwie wersje zwykła 147 GTA, która testował Clarkson i faktycznie po wyłączeniu kontroli trakcji przedni napę sobie nie radził i wykręciła czas gorszy od Golfa r32 i Focusa ST mimo wszystko zgadnijcie co wybrali Była też druga wersja od autodelty 328km nadal FWD i Stig wykręcił nią lepszy czas niż subaru impreza STI. Nie wiem czy Stig testował ZS na torze sam bym był ciekawy wyniku...
Markzo - Pon Sty 03, 2011 21:05
Autodelta to taki tuner jak np: AMG? tylko wiesz, Klakson to Klakson, on i jego testy to show kierowca z niego raczej nornalny a wybrał Alfe, zresztą ja bym zrobił to samo Wiem, że stig jeździł SVRem i ZT260, ale czy zs? trzeba poszukac na yt, moze sa jakieś odcinki...
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=QJ__T1FE7GE zr105 i test hamonnda z dosc ciekawym zakonczeniem zs;a chyba nie stestowali
Pływak - Pon Sty 03, 2011 21:20
Taki jak AMG to nie bo nie jest tunerem fabrycznym ale dość poważnie modyfikują Alfy (nota bene firma z UK) Mają też w ofercie wersje GTA 400 konną ale to już chyba tylko jako ciekawostka Szukałem właśnie na YT i jedyne co znalazłem to test ZR ale bez okrążenia w wykonaniu stiga... up dokładnie to...
sobrus - Pon Sty 03, 2011 22:09
Już wspominałem o tym teście Hammonda.
Klakson ma jakiś uraz do Roverów ale reszta nie.
Tu dał przykład swojego nieprofesjonalizmu:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Test wygrała Honda Accord, a Rover 600 odjechał... bo tak.
Zobaczcie jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=ry6RoilmQY8
Tomi - Pon Sty 03, 2011 22:09
Pływak napisał/a: | Pisałem o tym, że dla mnie MG od dawna to nic innego jak lekko poprawiony rover bo co to ma być za "tradycja" jeśli MG można było kupić z 1.4 albo z dieslem? No sorry ale GTA nie kupisz z takimi silnikami...
|
Popłynąłem trochę
Jeśli idziemy w takie porównania, to Alfę 147 kupisz z Dieselem, a ZR160 czy ZS180 już z takim silnikiem nie kupisz.
GTA to wersja modelu, a nie oddzielny model.
W kwestii Twoich dywagacji o różnicach pomiędzy MG a Roverem, wszystko rozbija się o pieniądze... dokładnie tak samo, jak wsiadałeś do Alfy 145 lub 146 nie widziałeś nic innego jak fiatowską tandetę
Pływak - Pon Sty 03, 2011 23:29
Tomi napisał/a: | GTA to wersja modelu, a nie oddzielny model. |
Natomiast MG to osobny model/marka, a sprawia zgoła inne wrażenie...
Cytat: | W kwestii Twoich dywagacji o różnicach pomiędzy MG a Roverem, wszystko rozbija się o pieniądze... dokładnie tak samo, jak wsiadałeś do Alfy 145 lub 146 nie widziałeś nic innego jak fiatowską tandetę |
Nie miałem okazji siedzieć w 145/146 więc się nie wypowiem, wiem jedno nowsze Alfy to nadal fiat jednak do "tandety" temu wnętrzu daleko...
Z mojej strony EOT w temacie MG vs reszta świata...
Tomi - Wto Sty 04, 2011 08:08
Pływak napisał/a: | Tomi napisał/a: | GTA to wersja modelu, a nie oddzielny model. |
Natomiast MG to osobny model/marka, a sprawia zgoła inne wrażenie...
|
Odnoszę wrażenie, że szukasz "dziury w całym". Tak się produkuje samochody. Czym się różnią:
od
lub
od tego
a może ten
od tego
Czy to nie są inne marki?
Pływak napisał/a: | Tomi napisał/a: | W kwestii Twoich dywagacji o różnicach pomiędzy MG a Roverem, wszystko rozbija się o pieniądze... dokładnie tak samo, jak wsiadałeś do Alfy 145 lub 146 nie widziałeś nic innego jak fiatowską tandetę |
Nie miałem okazji siedzieć w 145/146 więc się nie wypowiem, wiem jedno nowsze Alfy to nadal fiat jednak do "tandety" temu wnętrzu daleko...
|
A trzeba było... Obecna Alfa zaczęła się od modelu 156...
Pływak - Wto Sty 04, 2011 08:45
Tomi napisał/a: |
Odnoszę wrażenie, że szukasz "dziury w całym". Tak się produkuje samochody. Czym się różnią:
Czy to nie są inne marki? |
Spoko tylko Ford nie sprzedaje galaxy jako "sportowej" odmiany sharana. Chińczykom zostało zarzucone w innym temacie, że oferują silnika 1.3 i jak to możliwe, że marka MG będzie miało auto z taką mocą? Toż to lepiej wcale nie produkować. Szkoda, że MG po za topowymi modelami (vide np. ZS180, ZR160) różniło się od Rovera czymś co inni producenci nazywają pakietem sportowym/stylistycznym coś takiego jak m-pakiet w BMW Komuś po prostu błędnie wydaje się, że MG robiło auta sportowe (nadal pisze od ZS, ZR ZT) i od początku o to właśnie rozchodziła się dyskusja dlaczego angole mogli wsadzać takie silniki, a chińczykom już nie wolno
Pływak napisał/a: |
A trzeba było... Obecna Alfa zaczęła się od modelu 156... |
Nie miałem potrzeby szukałem auta nowszego. Jak już wielokrotnie powtarzałem brałem pod uwagę między innymi też ZR jednak po bliższym przyjrzeniu się obu modelom bez wahania zdecydowałem się na Alfę i w żadnym wypadku nie jestem, żadnym fanboyem Alfy tak samo jak nigdy nie byłem fanboyem Rovera po prostu Alfa wygrała w komforcie, wyposażeniu i silniku. Gdyby Rover oferował lepsze auto byłby Rover, gdyby VW miało coś w tej cenie z takim wyposażeniem było by VW czy też zupełnie inna marka bo nie znaczek jest dla mnie ważny tylko to ca auto oferuje. Z MG podoba mi się ZS po lifcie oraz ZT i gdybym tylko potrzebował sedana i dysponował większą gotówką na pewno były by poważnymi kandydatami...
hvil - Wto Sty 04, 2011 09:06
MG nie ma chromów i o czym tu dyskutować Pływak, coto za angielski woz jak mu sie nie blyszczy
Tomi - Wto Sty 04, 2011 11:02
Pływak napisał/a: | Tomi napisał/a: |
Odnoszę wrażenie, że szukasz "dziury w całym". Tak się produkuje samochody. Czym się różnią:
Czy to nie są inne marki? |
Spoko tylko Ford nie sprzedaje galaxy jako "sportowej" odmiany sharana. Chińczykom zostało zarzucone w innym temacie, że oferują silnika 1.3 i jak to możliwe, że marka MG będzie miało auto z taką mocą? Toż to lepiej wcale nie produkować. Szkoda, że MG po za topowymi modelami (vide np. ZS180, ZR160) różniło się od Rovera czymś co inni producenci nazywają pakietem sportowym/stylistycznym coś takiego jak m-pakiet w BMW |
Może dlatego, że z powodu zawiłości m.in. historii anglicy mają całe mnóstwo marek, które mają mają olbrzymią tradycję (Austin, Austin Healey, Triumph, Reley, itd.), które są marką samą w sobie i nie muszą się podpierać inną aby wzbudzić zaufanie.
Bo jak nazwać MPower, AMG jak nie budowaniem włansej marki.
To oczywiste, że anglicy posiadając działkę starali się ją zagospodarować. Najłatwiej było zagospodarować markę MG, gdyż było to jedna z niewielu angielskich marek, które nadal żyły i miały kontynuację (MGA->MGB->MGC->MGRV8->MGF...)... i tylko prosiło się o zagospodarowanie, czy też raczej powrót do polityki Austin/Rover Metro -> MG Metro,
Austin/Rover Maestro/Montego -> MG Maestro/Montego.
Pływak napisał/a: | Komuś po prostu błędnie wydaje się, że MG robiło auta sportowe (nadal pisze od ZS, ZR ZT) i od początku o to właśnie rozchodziła się dyskusja dlaczego angole mogli wsadzać takie silniki, a chińczykom już nie wolno |
Nie robiło samochodów sportowych, a ze sportowym zacięciem... jak Alfa Romeo, jak stara Honda...
[ Dodano: Wto Sty 04, 2011 11:02 ]
Po prostu w przypadku sprzedaży nowych samochodów zupełnie innym "targetem" jest Rover (chrom, drewno, beżowa skóra i synonim luksusu) i MG (duże alufelgi, niższe i twardsze zawieszenie, spoilery, sportowe dodatki, które dają mu sportowy sznyt).
hvil - Wto Sty 04, 2011 11:06
Tomi, AVE.
Pływak oco ten w ogóle upór, MG to odmienione wozy rovera i tyle, fajniej się prowadza w zakrętach, gorzej po polskich dziurach, jak kto chce to kupuje ZT jak marek, jak ktoś chce wygodnie wozić w extra komforcie i ciszy to 75. Podobnie jest z ZS i 45, jakby nie było podstaw to by nie produkowali ich bo by nie było kupców a ze popyt był to znaczy że zapotrzebowania pewnej grupy konsumentów mg zaspokajało bardziej niż rover.
Pływak - Wto Sty 04, 2011 11:32
Tomi napisał/a: |
Może dlatego, że z powodu zawiłości m.in. historii anglicy mają całe mnóstwo marek, które mają mają olbrzymią tradycję (Austin, Austin Healey, Triumph, Reley, itd.), które są marką samą w sobie i nie muszą się podpierać inną aby wzbudzić zaufanie. |
Mieli Jak już tak jedziemy z Alfą to przecież patrząc wstecz też robili kiedyś stricte sportowe auta i osiągali duże sukcesy w sporcie ale jakoś dziś nikt (no prawie bo zawsze znajdą się malkontenci ) nie narzeka, że walą 1.4multiair i jtdm tylko cieszą się z faktu, że mimo nie najlepszej sprzedaży fiat nadal chce utrzymywać i rozwijać tą markę. Tu natomiast znaleźli się chętni na rozwój marki MG i od razu niezadowolenie. Poczekajmy może chińczycy nas zaskoczą i auta okażą się w miarę solidnym jak na dzisiejsze standardy. Sam jak pisałem w innym temacie nie kupił bym MG bo jak na razie nie wiadomo czego mamy się spodziewać po tym producencie, a na wtopienie kasy w ciemno mnie nie stać ale do odważnych świat należy i może za jakiś pojawią się jakieś opinię na temat nowego MG...
Cytat: | Bo jak nazwać MPower, AMG jak nie budowaniem włansej marki. |
Budowanie własnej marki ale dalej pod tym samym znaczkiem co innego Alpina czy Brabus. MPower i AMG to nic innego jak chęć zaoferowaniu zwykłemu użytkownikowi choć trochę frajdy z jazdy na pozór zwykłym autem i przy okazji pochwalenia się przed konkurencją osiągnięciami. Większość szanujących się w sporcie koncernów ma własną serię aut o sportowym zacięciu sprzedawanych pod własną marką. Jak by nie patrzeć 580koni w "rodzinnym" kombi robi wrażenie (RS6). MG na mnie wrażenie nie robiło oferowali zarówno zwykłe wersje silnikowe jak te trochę mocniejsze... dokładnie tak samo jak chińczycy jest 1.3 ale jest też 1.5T...
hvil popyt? Nie oszukujmy się dużego popyt raczej nie było może na początkach produkcji 200 i 400 ale na pewno nie po 2000r. Chyba tylko 75 sprzedawała się w miarę dobrze...
Tomi - Wto Sty 04, 2011 12:41
Pływak napisał/a: | Większość szanujących się w sporcie koncernów ma własną serię aut o sportowym zacięciu sprzedawanych pod własną marką. Jak by nie patrzeć 580koni w "rodzinnym" kombi robi wrażenie (RS6). MG na mnie wrażenie nie robiło oferowali zarówno zwykłe wersje silnikowe jak te trochę mocniejsze... dokładnie tak samo jak chińczycy jest 1.3 ale jest też 1.5T... |
Rover nie uczestniczy i nie uczestniczył w sporcie (z wyjątkiem pucharów markowych Dunlop Rover Turbo czy Unipart). W Sporcie uczestniczyła dopiero marka MG. MG ZR JWRC, MG ZS w BTCC, MG ZT miało uczestniczyć w DTM i V8 Star i MG Lola w 24h Le Mans. W kwestii wersji cywilnych:
MGF Xpower (2.0 turbo - 500 KM),
MG ZT V8 (w wersji 5.0),
MG ZR XPower (1.8 turbo),
wersje V6 turbo (m.in. na Australię),
i na końcu MG SV i SV-R.
Pływak napisał/a: | hvil popyt? Nie oszukujmy się dużego popyt raczej nie było może na początkach produkcji 200 i 400 ale na pewno nie po 2000r. Chyba tylko 75 sprzedawała się w miarę dobrze... |
ZTCP z wyników sprzedaży od 2003 lub 2004 więcej sprzedawało się samochodów ze znaczkiem MG, niż Rover. I nie ma się czemu dziwić... była to nowość...
Prawda jest niestety taka, że Rover był pierwszą marką, która padła... a padło by więcej firm gdyby nie pomoc państw.
BTW słyszałem gdzieś, że VW ma kupić Alfę Romeo
sobrus - Wto Sty 04, 2011 13:12
Bo ponoć to troche za dużo dla Audi aby konkurować z BMW (stawiając na osiągi) i Mercedesa (stawiając na komfort) jednocześnie.
Jeśli wykupią Alfę, to będzie ona bezpośrednim konkurentem BMW.
A Audi zajmie sie Mercedesem.
Wiadomo VW nie będzie montował Multiair i JTD
Także jeżeli do tego dojdzie to będziemy mieli Alfy z silnikami TDI
Pływak - Wto Sty 04, 2011 16:00
Tomi napisał/a: | BTW słyszałem gdzieś, że VW ma kupić Alfę Romeo |
Krążyła taka plotka ale podobno Marchionne powiedział, że fiat nie jest zainteresowany sprzedażą Alfy w sumie obok lancii jedyna możliwość zaistnienie w segmencie aut "premium"
sobrus napisał/a: |
Wiadomo VW nie będzie montował Multiair i JTD
Także jeżeli do tego dojdzie to będziemy mieli Alfy z silnikami TDI |
Powiem tak niby Alfa i VW to jakoś samo w sobie się odpycha ale nie zapomnijmy, że VAG to także Bentley, Bugatti, Lamborghini i Prosche czy te marki coś na tym straciły? Wręcz przeciwnie nadal stylistycznie są piękne nadal są technicznie bardzo zaawansowane i co najważniejsze nadal są na rynku. Więc gdyby kiedyś Fiat chciał uśmiercić markę i wtedy vag podjął by się kupna jestem jak najbardziej za o ile stylistycznie nie zrobiliby z tego kolejnego nudnego VW. Co do silników t0 1.4TSI czy multiair różnicy by mi nie robiło, a co do JTD nie zapominajmy, że VAG też niedawno schował swoje "super" pompowtryski i zaczął robić coś co fiat robi od 1997r plusem vag'a jest za to bogatsza oferta mocnych silników benzynowych....
hvil - Wto Sty 04, 2011 16:03
zaraz a temat nie mial byc o zs'ie marka?? bo widze ze się cel tematu zatracił z deczka.
dobryziom - Wto Sty 04, 2011 16:19
tak jest dlatego czekam aż włoży kompresor
Pływak - Wto Sty 04, 2011 16:31
hvil napisał/a: | zaraz a temat nie mial byc o zs'ie marka?? bo widze ze się cel tematu zatracił z deczka. |
Ale Marek zamula w temacie, pewnie zbiera kasę na kompresor, dobre audio, gwint i 18" Jak wszystko zmontuje i wrzuci fotki przerzucimy się na jego ZS'a
leszczu - Wto Sty 04, 2011 16:34
Pływak napisał/a: | Ale Marek zamula w temacie, pewnie zbiera kasę na kompresor, dobre audio, gwint i 18" Jak wszystko zmontuje i wrzuci fotki przerzucimy się na jego ZS'a |
Plus jeszcze Lotka.
Ciufa - Wto Sty 04, 2011 16:50
Pływak napisał/a: | pewnie zbiera kasę |
[Wczoraj 21:41] Markzo: sztuka to nie miec, a zrobic
hvil - Wto Sty 04, 2011 19:06
i jeszcze lotke xpower o ktora mnie meczy:-)
dobryziom - Wto Sty 04, 2011 21:27
hvil napisał/a: | i jeszcze lotke xpower o ktora mnie meczy:-) |
dokładnie przy tej mocy docisk musi być
Markzo - Wto Sty 04, 2011 22:34
coś tam się wymota tutaj filmik jeszcze z jesieni, 0-160/170 nie pamiętam dokładnie.
http://w511.wrzuta.pl/film/1TR4emdCDJZ/film-0031
Tomi - Wto Sty 04, 2011 22:47
Dokręcona 3-ka, to mogło być ok 170.
Markzo - Czw Sty 06, 2011 12:20
jak się ociepli to nakręce pare filmów z przyśpieszen 0-100, 60-100, 100-150 itp narazie musi styknąć ten filmik co wrzuciłem na poprzedniej stronie
|
|