Zobacz temat - [R620] Woda wszędzie wilgoć wszędzie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Woda wszędzie wilgoć wszędzie

michallo - Sob Paź 16, 2010 00:39
Temat postu: [R620] Woda wszędzie wilgoć wszędzie
Witam.
Mam jeszcze taki problem z moim roverkiem. Jak wracam rano do samochodu i jest nieco większe słońce to mam zawsze na szybach od wewnątrz wodę. Jest jej tak dużo, że często mam aż mokrą np przednią półkę. Nie mam najmniejszego pojęcia którędy miało by się to dostawać. Mam ten problem od wielu miesięcy, więc nie jest to przypadek jakiegoś pojedynczego zalania, czy mokrych butów. W zimę problem powiększa się na tyle, że muszę skrobać szyby bardziej od środka niż od zewnątrz. Którędy może dostawać się woda?

TrAViShOn - Sob Paź 16, 2010 01:30

Obczaj uszczelki wszystkie... A wykładzina sucha :?:
michallo - Sob Paź 16, 2010 09:37

Nagrzewnica jest w tym samochodzie w środku, czy na zewnątrz? Nie znam się, ale mam ubytki płynu chłodniczego. Dolewam i jeżdżę bo wyciek uparcie nie chce się ujawnić uszczelka pod głowicą ok), ale może leci coś z tego powodu do środka.
Harry - Sob Paź 16, 2010 11:25

zobacz czy wykładzinę masz mokra przy konsoli,jeżeli tka to nagrzewnica poszła
michallo - Nie Paź 17, 2010 22:25

Dzisiaj zrobiłem mały test. Lałem samochód szlauchem z każdej możliwej strony z dobre 20m i sprawdzałem gdzie się pojawi woda. No i nie znalazłem żadnego przecieku :( . Muszę sprawdzić jeszcze tą nagrzewnicę. Wykładzina po stronie pasażera wydawała się chyba lekko mokra albo wilgotna, ale to chyba przed laniem wody nawet było.
ezy - Nie Paź 17, 2010 23:31

pod kołem zapasowym sucho? Pod korkiem od oleju mleka nie ma? Nie koniecznie musi być uszczelka walnięta - te bloki potrafią mieć dziury!
michallo - Wto Sty 18, 2011 20:23