|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Olej w plynie chłodniczym
panwilli - Sob Lis 06, 2010 11:37 Temat postu: [R45] Olej w plynie chłodniczym Cześć jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość.
wymiana uszczelki pod głicę ile kosztuje??
hudy23_1985 - Sob Lis 06, 2010 11:43
Po pierwsze to masz zapowietrzony układ chłodzenia
I do wymiany uszczelke pod głowicą(nie masz majonezu pod korkiem oleju)
Gaz jak najbardziej tylko na dobrych częściach
Polecam to forum
http://lpg-forum.pl/
panwilli - Sob Lis 06, 2010 12:06
dzięki
keczu - Sob Lis 06, 2010 16:56
Po wymianie chlodnicy nie odpowietrzono dobrze ukladu tak jak sugeruje hudy23_1985, i od tego prawdopodobnie poszla uszczelka. Ale nie mysl ze jakiegos wielkiego pecha masz bo usterka uszczelki pod glowica to prawie standard w tym silniku. Wpisz w wyszukiwarke "HGF" lub "uszczelka pod glowica" i zarezerwuj duzo czasu na przeczytanie ,bo bedzie co czytac. I zapytaj mechanika czy juz wymienial uszczelke w takim silniku, jesli nie to jedz gdzies gdzie juz to robili. Pozdr.
panwilli - Sob Lis 06, 2010 19:15
według mnie to, że musiałem wymienić chlodnicę to była wina uszczelki i tak początkowo podejrzewał mechanik jak mu mówiłem o objawach, ale chciał to sprawdzić bo poprzednia chłodnica pękła i wyciekł cały płyn chłodnioczy.
A jak już uporam się z tą uszczelkę to na jaki czas powinienem mieć spokój??
dawidd - Nie Lis 07, 2010 12:58
wymiana uszczlki pomze - pewnie plyn ucieka do komor spalania i traci cisnieni przez co skacze ci temp slnika kilka dni temu tez to przerabialem. Wymian uszczelk splanuj gowice, wymien kolku w bloku jesli sa plastykowe na metalowe ktore bedziesz mial w komplecie z uszcelka, wymien uszcelke kolektora ssacego albo jak chesz ozczedzic 40zl wez ja na dobry silikon poskladaj i wywal zaworek w kolektorze ssacym - taka mala kulke z lewej strony ktora jest od odpowtrzanie silnika - pozniej mozna znow szalec na 100 tys km nie myslac o hgf'ie
panwilli - Pon Lis 08, 2010 21:40
wymiana uszczelki i planowanie
dawidd - Wto Lis 09, 2010 00:19
jak już szlifujesz zawory to tez wymień uszczelniacze zaworowe - koszt ok 4 zl za sztukę x 16 szt jeżeli masz 16 zaworowy motor
tom125 - Wto Lis 09, 2010 05:42
dawidd napisał/a: | wymiana uszczlki pomze - pewnie plyn ucieka do komor spalania i traci cisnieni przez co skacze ci temp slnika kilka dni temu tez to przerabialem. Wymian uszczelk splanuj gowice, wymien kolku w bloku jesli sa plastykowe na metalowe ktore bedziesz mial w komplecie z uszcelka, wymien uszcelke kolektora ssacego albo jak chesz ozczedzic 40zl wez ja na dobry silikon poskladaj i wywal zaworek w kolektorze ssacym - taka mala kulke z lewej strony ktora jest od odpowtrzanie silnika - pozniej mozna znow szalec na 100 tys km nie myslac o hgf'ie |
Ja tez ostatnio kupilem z komisu autko z Włoch przejechałem 15 km w Polsce i po uszczelce.Ale naprawde siadaja te uszczelki co 100 tys słyszałem ze to wada rover ale tak czesto.Co jest powodem tego wadliwe silniki.
keczu - Wto Lis 09, 2010 07:45
tom125 napisał/a: | .Ale naprawde siadaja te uszczelki co 100 tys słyszałem ze to wada rover ale tak czesto.Co jest powodem tego wadliwe silniki. |
Fajnie by bylo jakby co 100tys. Tak naprawde to kupujac auto uzywane z niewiadomo jakim przebiegiem ciezko powiedziec ktora masz juz uszczelke. Mam ok. 60tys. km. i auto z org.przebiegiem bo kupilem je z salonu Rovera jak mialo tak ok 25tys km. (tak na oko z mil przeliczam). Tydzien temu wymienilem uszczelke, lekko tracil plyn chlodzacy i ciekl olej minimalne spod uszczelki. Usterka nie jest zwiazana tak z przebiegiem jak z cyklani nagrzewania i chlodzenia silnika. Wiec w UK najwiecej uszczelek poszlo przy przebiegach 25-30 tys.mil. Jest kilka czynnikow wplywajacych na ta usterke. Sa takie co wywalily wczesniej i takie co jeszcze nigdy. Z reszta nie ma co pisac bo jest dziesiatki tematow o HGF.Pozdr.
panwilli - Wto Lis 09, 2010 11:46
no ja mam nadzieje, że jak teraz wymienię to bede miał spokój na conajmniej 20-30 tys. km bo jak nie to auto pojdzie do żyda jak to mówią, a ogólnie było by szkoda bo autko naprawde mi sie podoba
gorgoroth80 - Wto Lis 09, 2010 15:21
panwilli napisał/a: | no ja mam nadzieje, że jak teraz wymienię to bede miał spokój na conajmniej 20-30 tys. km |
Jak dobrze zrobią to pojeździsz długo - niestety większość warsztatów nie nadaje się do wymiany opon, a co dopiero do rozbierania silnika - sam się o tym przekonałem...
panwilli napisał/a: | bo jak nie to auto pojdzie do żyda jak to mówią |
To takie polskie co napisałeś - silnik uszkodzony to szybko sprzedam innemu frajerowi i przy okazji wmówię mu, że "igła" - niestety tak to u nas w kraju wygląda
tom125 - Wto Lis 09, 2010 18:21
O rzesz ku....20-30 tys to co roku wymiane bede musiał robic.Mam jeszcze jedno auto fiata bravo przejechałem 80 tys i nic zero usterek silnika.Tylko zawieszenie do bani.To moze lepiej termostat wywali.A ja jeszcze wymieniłem na nowy bo tamten nie trzymał.
natenczas - Czw Lis 18, 2010 18:33
keczu napisał/a: | u wymienilem uszczelke, lekko tracil plyn chlodzacy i ciekl olej minimalne spod uszczelki. Usterka nie jest zwiazana tak z przebiegiem jak z cyklani nagrzewania i chlodzenia silnika. Wiec w UK najwiecej uszczelek poszlo przy przebiegach 25-30 tys.mil. Jest kilka czynnikow wplywajacych na ta usterke. Sa takie co wywalily wczesniej i takie co jeszcze nigdy. Z reszta nie ma co pisac bo jest dziesiatki tematow o HGF.Pozdr. |
Dokładnie. Też mam anglika i poprzedni wlaściel wymianiał uszczelkę po 28tys mil.
Dziś mam na liczniku 88tys i póki co nic się nie dzieje złego. Oby.
tfu tfu odpukać
|
|