|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty
Gaara - Pon Lis 15, 2010 13:06 Temat postu: [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty Witam serdecznie!
Kupiłem ok. 2 miesiące temu Rovera 620Si w okazyjnej cenie i sobie go tak powoli naprawiam.
Jeszcze do naprawy zostało mi: wymiana rozrządu, pozbycie się małego wycieku oleju, uszczelnienie tylnej szyby i zrobienie czegoś z nieutrzymywaniem obrotów.
I tu moje pytania:
Nie chcę na to wydawać za dużo, a u mechanika rozrząd jest za 600zł + wymiana 200zł
http://allegro.pl/rozrzad...1318810012.html
Czy ten rozrząd będzie dobry?
I drugie pytanie - Nie zawsze, ale czasami, kiedy się zatrzymam i stoję na biegu jałowym, auto nie utrzymuje mi obrotów, lata wskaźnik pomiędzy 800 a 900 obrotów. Jak otworzyłem maskę to zobaczyłem, że silnik się tak "przydusza" i nagle odskakuje. Już nawet nie patrząc na to, że jest to pewnie niezbyt oszczędne i niezbyt komfortowe (cały samochód szarpie, dodaję wtedy lekko gazu do 1000 obrotów i wszystko działa jak należy), to pewnie może być też niebezpieczne dla silnika.
Czym to może być spowodowane? Liczę na to, że jest to jakaś ogólna wada Roverów
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
kasjopea - Pon Lis 15, 2010 13:33
Gaara, dlaczego masz wpisane w profilu 620 TDi?
Gaara - Pon Lis 15, 2010 13:57
W sumie nie wiem. W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica? Chyba Diesla tylko jeden model z serii 600 był, ale nie wiem
marthinez - Pon Lis 15, 2010 15:07
Gaara napisał/a: | W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica? | Nie, żadnej.
SDI to diesel
SI to benzyna.
Ale kto by się takim drobiazgami przejmował.
Masz w końcu benzyne, czy diesla?
Komplet, który chcesz kupić jest do diesla i jeśli takowego masz to pasuje.
Dario - Pon Lis 15, 2010 15:28
A co do przyduszania to sprawdź wiązkę kabli które idą po lewej stronie obok silnika czy nie ma tam jakiegoś przerwanego. Ja miałem kabel przerwany i też falowały obroty. Jak połączyłem kabel falowanie zniknęło i do dzisiaj mam z tym spokój.
kasjopea - Pon Lis 15, 2010 18:33
Gaara napisał/a: | To jakaś różnica? | Zasadnicza, jak to marthinez opisał .
Gaara - Pon Lis 15, 2010 18:58
No w dowodzie mam wpisane DI turbodiesla mam Ok, rozrząd zakupiłem, jutro sprawdzę te kabelki, dzięki za info
Jugol - Pon Lis 15, 2010 19:06
...Di, to raczej diesla . Chyba, że masz SDi, to masz turbawkę
szoso - Pon Lis 15, 2010 19:14
Jugol napisał/a: | ...Di, to raczej diesla |
następny znowu
Jugol Di i Sdi to samo jest
z resztą wszystkie diesle mają turbo w R
Jugol - Pon Lis 15, 2010 19:21
...coś mnie się pomięszało Szoso masz rację
filo - Wto Lis 16, 2010 04:07
S to wersja wyposażenia chyba bo było jeszcze GSDi...
|
|