|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [rover 216Si 1996r 1.6 16v] Podkręcenie roverka :)
Kamil94 - Sob Lis 20, 2010 21:55 Temat postu: [rover 216Si 1996r 1.6 16v] Podkręcenie roverka :) Witam koledzy ! Jako że objąłem nowy samochodzik to pomyślałem czy nie można by było go podkręcić o pare koni do przodu Mój silnik to 1.6 16v ma 145 tys. równo pracuje poprzedni jeździł nim chłopak i chyba też go podkręcił ale nie dużo pewnie koło 120 ma . Ktoś ma jakieś propozycje jak wzmocnić go do 130-140 km . Nie wiem jakiś układ wydechowy sportowy ? Kiedyś właśnie czytałem że gosc też miał 1.6 i miał w nim 137 km także fajne osiągnięcie tylko nie widział co ma :F Pozdro rzucajcie pomysły
bonus89 - Nie Lis 21, 2010 01:21
Po 1. szukaj Po 2. zagłęb swoją wiedzę troszke teoretyczną przynajmniej zanim zaczniesz coś takiego pisać bo pewnie wypowiedź większości znających się na rzeczy i tak była by dla Ciebie mało zrozumiała
Kamil94 - Pon Gru 06, 2010 20:50
Nie spokojnie ogarniam ten temat po 2 szukałem i nic ciekawego nie znaazlem
[ Dodano: Pon Gru 06, 2010 20:50 ]
Czytałem i znalazłem takie cuś Przepustnica od MG ZR 160 . Może mi ktoś powiedzieć ile mi to da koni bo czytałem że w silniku 1.6 115 km wzrasta nawet do 120-130 KM ? To prawda ? Ile może to dać ?
leszczu - Sro Gru 08, 2010 15:02
Kamil94 napisał/a: | 1.6 115 km wzrasta nawet do 120-130 KM ? |
A gdzie tam. Max 2-3 Km i to może nie.
ADI-mistrzu - Sro Gru 08, 2010 17:42
Lepiej napisz najpierw ile chcesz na to przeznaczyc.
I nie pisz jak naj mniej, bo dla jednych oznacza to 2tys a dla drugich 20zl.
Gekus - Pią Gru 10, 2010 21:03
Co Ci da 10-20KM więcej?
lucas202 - Wto Gru 14, 2010 21:13
nie ma co pakowac w silniki 1,4Si czy 1,6
konstruktorzy owych jednostek i tak juz duzo naciągneli KM w stosunku do pojemnosci.
Kolega ma vectre 1,8 i ma 95KM i ni h*ja nie chcial mi uwierzyc ze moj rover ma 1,4 pojemnosci i az 103Km (no z nowym wydechem mam 106-107KM tak mysle)
Markzo - Wto Gru 14, 2010 22:34
zeswapowac 1.8vvc i będzie nisko latający perszing
Kamil94 - Sob Sie 27, 2011 11:53
Raczej swap odpada za dużo przeróbek nie to że nie dał bym rady ale szkoda mi w to pakować wolałbym 1.6 . A chip w 1.6 ile da bo ostatnio znajomy tylko w dieslu robił 30 Km mu wzrosło i zapłacił 500zł tylko . Myśle że do tysiaca mogłbym na to przeznaczyc
ADI-mistrzu - Sob Sie 27, 2011 11:57
Dużo nie uzyskasz, szkoda zachodu tak naprawę, a chip praktycznie nic nie da.
Krzysi3k - Sob Sie 27, 2011 13:00
Kamil94, kolego, zapamiętaj, że chip do wolnossącego niewiele da. Przyrosty duże sa dopiero przy doładowanych silnikach
No chyba, że byś naprawde mnóstwo podłubał i musiałbyś nowy program zapodać żeby to wszystko hulało ładnie
Z benzyniaka niskimi nakładami sił i pieniędzy dużo nie ugrasz. Raczej gra niewarta świeczki...
Kamil94 - Sob Sie 27, 2011 19:50
A coś pokombinowac z dolotami tylko co Jest jakiś temat zbiorczcy o tuningu rover 200 1.6 16v żeby oblukac ? Bo tu na forum kiedys znalazłem że ktoś na forum robił takie rzeczy i zyskiwało + 20 km wlasnie w 1.6 (kwestia chipa)
ADI-mistrzu - Sob Sie 27, 2011 19:55
Z dolotem za wiele się zrobić nie da tanim kosztem, dłubanie w wydechu raczej też sporo nie daje coś mi się wydaje.
Te silniki i tak już są wyżyłowane, więc ciężko coś więcej wymagać.
leszczu - Nie Sie 28, 2011 09:40
Kamil94, odpuść sobie.
Kamil94 - Wto Paź 11, 2011 21:10
http://www.youtube.com/watch?v=BYi5s0QeuHg Zaciekawiło mnie coś takiego całkiem podoba mi się przyspiecha tego roverka . Mógłby ktos szerzej wyjasnić jak cos takiego osiagnac . Gdzie zakupić takie czesci i wgl . Pozdrawiam
martyn2907 - Wto Lis 15, 2011 16:40
Mój roverek z takim samym silnikiem leci tak na LPG bez przeróbek. http://www.youtube.com/watch?v=e8k7QjxBlFs
rovek - Wto Lis 15, 2011 19:52
Kamil94 napisał/a: | Zaciekawiło mnie coś takiego całkiem podoba mi się przyspiecha tego roverka |
9-10 sekund do 100km/h to rewelacja? Poczytaj http://www.roverki.pl/rov...techniczne.html
Kamil94 napisał/a: | Gdzie zakupić takie czesci i wgl . |
Na początku zadbaj żeby wszystko chodziło jak trzeba, oleje, płyny, łożyska, hamulce, opony, zapłon. Dojdź do stanu oryginalnego i to już Ci da wiele. Dla przykładu przytarte łożysko napinacza pompy zabiera Ci moc, zbyt mała produkcja energii względem poboru tak samo.
|
|