|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Nie odpala po wypadku
lukaszwierz - Sob Lis 27, 2010 21:27 Temat postu: [R45] Nie odpala po wypadku Witam,
Miałem moim autkiem stłuczkę. Walnąłem prawym przednim rogiem w inny samochód (na szczęście nie moja wina ). Uszkodzenia to wgniecenie w masce (na tyle spore że nie bardzo chce się otworzyć), wybity reflektor i wyrwana lampa halogenowa, pęknięty i wyrwany po prawej stronie zderzak. Wewnątrz to co było widać z uszkodzeń to zbiornik na płyn do spryskiwaczy który zwyczajnie się urwał.
Opis daję po to by ktoś mógł choć w przybliżeniu ocenić rodzaj szkód.
Mój problem polega na tym że po stłuczce samochód nie odpala i nie wiem w czym może być problem. Od razu przyznaję że jestem laikiem i nie wiem co mogę zrobić by to zdiagnozować.
Nie chcę też nic grzebać ponieważ na środę jestem umówiony z rzeczoznawcą ubezpieczyciela sprawcy, chciałbym tylko dla siebie zdiagnozować sprawę by wiedzieć z czym mam do czynienia.
Czy ktoś może mi pomóc?
Jedyne co wydaje mi się że wiem , to że jak przekręcić kluczyk to słychać chyba rozrusznik.
greg-si - Sob Lis 27, 2010 21:30
A szukałeś?
Jest coś takiego jak czujnik wstrząsowy który odcina paliwo podczas uderzenia.
Gdzie go znaleźć?
Byś nauczył się szukać użyj wyszukiwarki bo było o tym niespełna miesiąc temu.
tronsek - Sob Lis 27, 2010 22:18
Na fotce masz pokazane położenie wstrząsówki.
lukaszwierz - Nie Lis 28, 2010 16:05
Wielkie dzięki tronsek.... spróbuję wyczuć czy to to, ale nie będę odblokowywał.
greg-si - fakt nie napisałem tego w poście ale z reguły szanuje forumowiczów i zasady forów i nie umieszczam postów jeśli nie poszukam odpowiedzi gdzie indziej. Jak pisałem jestem laikiem i nie wiedziałem jak takie coś się nawet nazywa. Hasła typu blokada nigdzie mnie nie doprowadziły w googlu ani na forum a innych pomysłów nie miałem... wybacz że zabrałem Ci cenny czas. Pozdrawiam.
tronsek - Nie Lis 28, 2010 17:51