Zobacz temat - [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem

Kasienka0708 - Sro Gru 01, 2010 19:39
Temat postu: [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem
Witam wszystkich.
Wiem że ten problem przewijał sięjuż wiele razy. Ale muszę do niego powrócić.

Wstawiłam samochód do warsztatu (BOSCHA) na wymianę pompki i wysprzęglika. Panowie po naprawie odpalili samochód i wyjechali przed warsztat i zamkneli auto z pilota. Po chwili jeden z nich miał odprowadzić auto do mnie pod pracę, ale.. . Okazało się, że auto nie chce się otworzyć, a po otwarciu z kluczyka samochód odpala, ale po kilku sec. gaśnie i słychać delikatny "turkot" klaksonu. ( nie potrafię tego inaczej opisać, nie jest to trąbienie ale takie tykanie/stukanie tyt-tyt-tyt-tyt ) no i oczywiście po 3h jak udało mi się dostać do warsztatu akumulator zdechł od tego turkotu. I mam pytanie jak rozwiązać ten problem i co może być jego przyczyną ? Może ktoś z was miał taki sam problem i jak udało się wam go rozwiązać?


PS. Bateria w pilocie ma nie więcej jak 5 miesięcy

bartek-mrc - Sro Gru 01, 2010 20:44

spróbuj naładować akumulator i potem zsynchronizuj pilot (kilka razy przyciskanie guziczka zamknięcia na pilocie) zamknij samochód z pilota i potem otwórz także pilotem
Kasienka0708 - Sro Gru 01, 2010 20:50

A jeżeli to nie pomoże? wiele już widziałam z immo w moim rowerku ale to trykanie.. . i jak przez telefon instruowałam mechanika żeby poklikał na zamknięcie to nie ruszył... No i jeszcze jedno doczytałam właśnie o sposobie uruchomienia auta ( ominięcia kliknięcia otwórz na pilocie) przekręcając kluczem w drzwiach jakąś kombinację przekręceń w prawo i w lewo. Skąd wziąść tą kombinację ?
bartek-mrc - Sro Gru 01, 2010 20:58

Ja miałem tak jak akumulator był na wyczerpaniu, po naładowaniu problem znikł. Nie szkodzi spróbować.
Kasienka0708 - Sro Gru 01, 2010 21:02

Próbować nigdy nie szkodzi... Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
balcer - Czw Gru 02, 2010 09:23

Ta kombinacja to kod Twojego immo, jak nie masz go gdzieś zapisanego, a chcesz poznać to pomoże jedynie podpięcie pod stację diagnostyczną T4, ja na szczęście miałem i nie było problemu jak mi padł pilot z obejściem immobilisera ;)
Kasienka0708 - Czw Gru 02, 2010 20:20

I dzięki zimnej krwi i kilku instrukcji mój Roverek jeździ. Okazało się że spalił się bezpiecznik od centralnego zamka, i do tego padła bateria w pilocie. Niby nie możliwe a jednak dwie awarie w tym samym momencie nastąpiły. Dzięki wam za pomoc. Pozdrawiam
balcer - Czw Gru 02, 2010 22:16

Tak to czasami bywa, że nieszczęścia chodzą parami, mi padły dzisiaj 2 żarówki z tyłu naraz :P
Swoją drogą uważam, że mając Roverka warto by się było zapoznać ze swoim kodem immo, bo jednak piloty Lucasa do bezawaryjnych nie należą, a kiedyś z tytułu awarii takiego możemy mieć niemiłe konsekwencje.

FatMatic - Pią Gru 03, 2010 23:54

@balcer

A ile taka impreska z podpięciem do kompa może kosztować ? bo nie mam ani ksiażki serwisowej ani żadnych dokumentów do swojego RvR od poprzedniego właściciela ;/
I pasuje mi 2 kluczyk z pilotem bo mam tylko 1 ;/ /

balcer - Sob Gru 04, 2010 15:24

Ja za nowy kluczyk wraz z zaprogramowaniem płaciłem w Krakowie 150zł u Pana Pawła Midowicza, a ile zczytanie samego kodu to nie wiem, ja nie musiałem tego robić, możliwe, że w cenie, tak bynajmniej jest chyba u PHJOWI, tylko, że tam usługa taka 210zł
FatMatic - Sob Gru 04, 2010 16:19

Ostatnio trochę pogrzebałem i:

Dorobienie 2-go klucza - ok 50zł
Surówka oryginalna Rovera - 60zł
Używany pilot - 30zł + przesyłka z allegro

Ale przekodowanie do swojego RvRa graniczy od 100 - 300 zł

:?

Adrian - Sob Gru 04, 2010 17:22

Jeśli chcesz sam kod mieć awaryjnie, to możesz poczytać sobie TUTAJ . Dobre i tyle na początek. :wink: A w międzyczasie dorób kluczyk, kup używanego pilota i wybierz się na najbliższy Zlot Ogólnopolski. Zazwyczaj istnieje tam opcja dopisania nowego pilota (jeśli Mariusz418 weźmie ze sobą Testbooka), a i Roverkowiczów przy okazji poznasz. :grin:
FatMatic - Nie Gru 05, 2010 00:21

Jak tylko czas (przede wszystkim) mi pozwoli to na zlocik sie napewno wybiore :)

A co do kluczyka i pilota to po niedzieli się zajme :)

tom125 - Nie Gru 05, 2010 07:11

Ja ostatnio wymienialem baterie w pilocie i po wymianie auta nie moglem otworzyc ani odpalic.Gosc musial mi dwa piloty synchronizowac po tej akcji ale dlaczego tak sie salo nikt nie wie.
Adrian - Nie Gru 05, 2010 08:16

Czy po wymianie baterii zsynchronizowałeś pilot naciskając przycisk zamykania 4 razy?
tom125 - Nie Gru 05, 2010 11:32

Nie,nie pierwsze słysze tak sie robi?????Gosc mi kompa podlanczal moze sam nie wiedzial.
Adrian - Nie Gru 05, 2010 14:30

Tak na przyszłość... :wink:

Synchronizowanie pilota

Tomi - Pon Gru 06, 2010 07:31
Temat postu: Re: [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem
Kasienka0708 napisał/a:
Witam wszystkich.
Wiem że ten problem przewijał sięjuż wiele razy. Ale muszę do niego powrócić.

Wstawiłam samochód do warsztatu (BOSCHA) na wymianę pompki i wysprzęglika. Panowie po naprawie odpalili samochód i wyjechali przed warsztat i zamkneli auto z pilota. Po chwili jeden z nich miał odprowadzić auto do mnie pod pracę, ale.. . Okazało się, że auto nie chce się otworzyć, a po otwarciu z kluczyka samochód odpala, ale po kilku sec. gaśnie i słychać delikatny "turkot" klaksonu. ( nie potrafię tego inaczej opisać, nie jest to trąbienie ale takie tykanie/stukanie tyt-tyt-tyt-tyt ) no i oczywiście po 3h jak udało mi się dostać do warsztatu akumulator zdechł od tego turkotu. I mam pytanie jak rozwiązać ten problem i co może być jego przyczyną ? Może ktoś z was miał taki sam problem i jak udało się wam go rozwiązać?


PS. Bateria w pilocie ma nie więcej jak 5 miesięcy


Wydaje mi się, że problem leży w innym miejscu.

Dlaczego? Gdyby problemem był immo, samochód nie odpaliłby... nawet nie zakręcił rozrusznikiem.