Zobacz temat - [R25] Jakie różnice w wersji angiel i europejskiej
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Jakie różnice w wersji angiel i europejskiej

speedersky - Wto Sty 11, 2011 20:18
Temat postu: [R25] Jakie różnice w wersji angiel i europejskiej
witam

zupelnie pomijam kwestie kierownicy...

chodzi mi o inne drobiazki ktore nalezy przerobic przy przystosowaniu auta z wersji angielskiej do europejskiej. (oprczo kierownicy i zwiazanych z tym spraw)

-swiatla przednie
- wycieraczki

cos jeszcze??
Rover 25, 2000, 2.0 diesel.

tronsek - Wto Sty 11, 2011 20:25

-przewody klimatyzacji
-dmuchawa wraz z obudową całego systemu wentylacji
-panel sterowania nawiewem

speedersky - Wto Sty 11, 2011 20:31

nie mam klimy wiec odpada

ale co dokladnie z tym nawiewem? to jest konieczne?? nie bede przerabiac kierownicy!

tronsek - Wto Sty 11, 2011 20:53

speedersky napisał/a:
to jest konieczne??
Tak, jeżeli przenosi się kierownicę, bo wentylator jest za schowkiem pasażera (lustrzane odbicie) więc potrzeba części od europejczyka.
speedersky napisał/a:
nie bede przerabiac kierownicy!
To po co chcesz przystosować do wersji europejskiej wycieraczki ?? Na światła wystarczą wtedy specjalne nadkładki
speedersky - Wto Sty 11, 2011 20:56

bede rejestrowac w kraju w ktorym mozna zarejestrowac takie auto z kierownica po angielskiej stronie.
chodzi mi jedynie co musze zrobic zanim pojade na przeglad.
tzn wiem ze swiatla tylko przednie oraz wycieraczki. ale nie wiem co jeszcze?? jakies drobiazki jescze moga sie pojawic??

tronsek - Wto Sty 11, 2011 21:04

speedersky napisał/a:
bede rejestrowac w kraju w ktorym mozna zarejestrowac takie auto z kierownica po angielskiej stronie.
chodzi mi jedynie co musze zrobic zanim pojade na przeglad.
To już pewnie zależy od przepisów danego kraju. Moim zdaniem, skoro nie przenosi się kierownicy to wycieraczek też nie powinno się przekładać, bo od strony kierowcy powinna być najbardziej szyba oczyszczona. Dowiedz się jakie są wymogi podczas rejestracji Anglika w wybranym kraju.
speedersky - Wto Sty 11, 2011 21:08

no wlasnie tylko tak: przeglad kosztuje 160 EUR. i jesli pojade z czyms co jest nie zrobione no to zaplace te 160 EUR i dadza mi decyzje odmowna. dlatego w stacji diagnostycznej polecili mi sie dowiedziec w serwisie Rovera jakie sa rozbieznosci miedzy wersja ang i europejska i to zmienic zanim przyjade. wtedy juz bedzie to zmienione, zaplace za przeglad i bedzie ok.
a ze serwisu rovera za bardzo nie ma no to pytam eksperotow na forum bo zakladalem ze to bedziecie wszystko wiedziec dokladnie co i jak.
z wycieraczkami w sumie tez masz racje chyba, a przynajmniej brzmi to sensownie.
swiatla jednak trzeba by nie oslepiac innych. naklejki nie wystarcza na przeglad bo pytalem.
wiec podsumowujac w takiej sytuacji wyglada na to ze tylko musze nowe lampy przednie sciagnac i tyle????

hvil - Sro Sty 12, 2011 08:33

no ....kierownica jest zmieniona, na taką po drugiej stronie. :mrgreen:
chudson - Sro Sty 12, 2011 15:10

Na to wychodzi

Dziwnie polecili ci w tym wydziale żeby w serwisie rovera rozbieżności sprawdzić w obu wersjach. Każdy kto pracuje w salone odpowiedziął by zapewne tak jak koledzy na forum czyli kierownica, dmuchawa itp ( jeszcze lusterka zewnętrzne przerobić lub zmienić żeby było idealnie przy przekładce kierownicy)

Trudno powiedzieć czego wymagają na przeglądzie bo nie wiemy w jakim to kraju a i taka informacja pewnie niewielu by oświeciła ;)

Jugol - Sro Sty 12, 2011 15:33

Jeżeli kierownica pozostanie po prawej stronie, a auto będzie rej. w kraju Europy, to masz do zmiany tylko światła przednie- w końcu nawiew pozostaje nie tknięty, bo go nie przenosisz, ani wycieraczki.
speedersky - Sro Sty 12, 2011 18:43

chyba zaryzykuje i pojade na przeglad zmieniajac tylko przednie lampy i nic wiecej...
zostana wycieraczki, nawiewy i lusterka tak jak byly... bo to ma zwiazek z kierownica, dobrze mowicie, wiec to mi juz cos rozjasnilo sprawe bo na codzien sie tym nie zajmuje.
zobaczymy
przeglad kosztuje 160 eur, pozniej tablice 30 i mozna jezdzic bez zmiany kierownicy.