Zobacz temat - problem z silnikiem i glowica
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - problem z silnikiem i glowica

bartek_mg - Pią Lut 04, 2011 17:24
Temat postu: problem z silnikiem i glowica
hej mam problem z glowic a mieszkam za granica! ktos wie czy silnik z rovera 25 bedzie pasowal 100% do mg zr ?
Krzysi3k - Pią Lut 04, 2011 17:38

bartek_mg, ta, tylko Rover 25 GTI był bardzo rzadki, więc pewnie chcesz 1.6 albo 1.4 wstawić? To i skrzynie musisz wymieniać, skoro masz 1.8VVC...
I pamiętaj - Rover i MG to pratycznie to samo, więc co ma nie pasować?

flapjck1 - Pią Lut 04, 2011 22:36

zeby wszystko gralo jak nalezy musisz miec silnik z vvc, w sumie nieistotne czy 200 ( xw/xf ) czy 25 czy mg zr albo mg f/mg tf

ale zeby gralo wszystko ( w sensie 160 KM zeby bylo ) to pottrzebujesz glowicy od wersji 160 KM

bartek_mg - Sob Lut 05, 2011 20:59

wiec jesli chce wstawic 1,4 lub 1,6 to musze razem ze skrzynia? a kompoter i wszystkie inne instalacje bede pasowac?
greg-si - Sob Lut 05, 2011 21:06

z tego co wiem 1.8 ma inne mocowanie do karoserii
marcinmarcin - Sob Lut 05, 2011 22:32

Jak nie chcesz wstawiać oryginalnego 160, to najmniejsza rzeźba będzie z włożeniem 1.8 120koni np. z Rovera 75. Wiem że przekładał takowy Bumelant i nie było większych problemów, a auto jeździ zaskakująco ładnie.
bartek_mg - Nie Lut 06, 2011 02:35

mam na oku SILNIK 1.8 ROVER 25 45 75. czyli bede mial problemy z wlorzeniem go czy pasuje na 100%
pozdrawiam

Ciufa - Nie Lut 06, 2011 04:20

będzie pasować idealnie bo to ten sam silnik który teraz masz :ok:
Bumelant - Nie Lut 06, 2011 09:15

Będzie pasował idealnie - potrzebujesz silnik kompletny w czujniki, komputer wraz z immo i pilotem (ten z vvc, który masz na pewno nie będzie działał dobrze) - skrzynia i cała reszta osprzętu jest taka sama. Mam rozumieć miałeś VVC na 2ch sondach lambda - mems3? Najlepiej szukaj silnika 1.8 2002-2004 z 45tki/ZS lub 75 - są z reguły w dużo lepszym stanie ze względu na sposób eksploatacji tych aut (starszy - stateczny, spokojny klient) niż ZR vvc z drugiego obiegu (kupił młodzian i testujemy przyspieszenie spod każdych świateł przy bele okazji) :mrgreen: Przekładka jest plug and play - jedyna zabawa jaka była z elektroniką to nie wpięcie dosłownie 4ch dodatkowych wtyczek, które są w zmiennych fazach i przeróbka czujnika położenia wałka z 2 pinowego na 3 pinowy - sprawa prościutka 30 sekundowa. Warto użyc kolektora wydechowego potem z vvc, przepustnicy z vvc i całego wydechu z vvc (to wszystko już masz w aucie) Zapraszam na PW w razie problemów i szczegółowych pytań. Pozdr!