Zobacz temat - Rover 220 2.0T -Prosze o porade!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Rover 220 2.0T -Prosze o porade!

pammat - Pon Lut 07, 2011 21:00
Temat postu: Rover 220 2.0T -Prosze o porade!
Witam noszę sie z zamiarem zakupu rovera 220 2.0 T z 1995 r.Prosze o opinie uzytkownikow jakie koszty utrzymania???Z jakimi problemami spotyka sie ten model z tym silnikiem??Na co zwrocic szczegolna uwage podczas zakupu??i ogolna opinie.Prosze o uwagi i spotrzezenia uzytkownikow tego modelu.Pozdrawiam Mateusz
frediwzl - Wto Lut 08, 2011 13:42

Ja mam 214 Si, koszty utrzymania minimalne. Przegląd, OC, waha czy jakaś wymiana zużytych części. Szczególną uwagę zwróć na zbiornik płyny chłodzącego. Czy jest odpowiednia ilość. Ogólnie to zapoznaj się z forum, temat był wałkowany milion razy ;)

PS. Widzę że Pyrus. To jeszcze napisze od siebie. Unikaj sztuk z Gniezna

pammat - Wto Lut 08, 2011 15:49

Czy nie ma tu nikogo kto ma 2.0 T w coupe??
azer - Wto Lut 08, 2011 16:32

mają mają, poczytaj techniczne tematy http://forum.roverki.eu/viewforum.php?f=50
musisz sobie posegregować

maniaq - Sro Lut 09, 2011 00:06

Malo precyzyjnei sie pytasz ;)

Starsze auto to trzeba generalnie dobrze obejrzec, czy buda prosta, ile sladow zostawia itp itd.

W silniku na pewno turbo, sprzeglo i skrzynia do sprawdzenia, bo przy nieumiejetnym lub mocnym eksploatowaniu bedzie dostawac w kosc.

Przeczytaj poradnik dotyczacy zakupu, na co zwracac uwage;)

Kiepu - Czw Lut 10, 2011 02:33

witam.i tak nie kópiż tego sztrucla wiec po grzyba temat zakladasz?zal mi cie kolego
Raptile - Czw Lut 10, 2011 10:05

:/

[ Dodano: Czw Lut 10, 2011 10:05 ]
Kiepu napisał/a:
kópiż..................zal mi cie kolego

dobryziom - Czw Lut 10, 2011 12:16

frediwzl napisał/a:
Ja mam 214 Si, koszty utrzymania minimalne.


na prawdę bardzo dużo to wnosi w sprawie 220 TI :) heheh

maniaq dobrze napisał:

najważniejsze czy prosta nieprzekoszona buda... następnie stan silnika

reszta jak skrzynia, turbo, sprzęgło i tak będzie do wymiany lub regeneracji nie ma cudów...

od razu przygotuj przynajmniej drugie tyle za ile kupiłeś na doprowadzenie do serii, jak to już zrobisz samochód będzie przynosił czysty fun :)

[ Dodano: Czw Lut 10, 2011 12:16 ]
Kiepu napisał/a:
witam.i tak nie kópiż tego sztrucla wiec po grzyba temat zakladasz?zal mi cie kolego


kolejny istotny wpis do tematu i ta gramatyka :)

iwan00 - Czw Lut 10, 2011 12:28

W moim 220 SD najpierw wpakowałem nieco kasy w pierdoły, ale po zrobieniu wszystkiego na cacy tylko leję i jeżdżę - pełna radość
kasjopea - Czw Lut 10, 2011 16:48

Kiepu napisał/a:
witam.i tak nie kópiż tego sztrucla wiec po grzyba temat zakladasz?zal mi cie kolego
A mnie jest żal nas, że musimy coś takiego czytać :roll: .
maniaq - Pią Lut 11, 2011 00:02

Kasjo nie smuc sie !

iwan00 napisał/a:
W moim 220 SD


A ja mam radosc , bo kolejna osoba nie przeczytala tematu watku ;)

2.0 T = 2 . 0 TURBO , nie ma slowa o dieslu ;)

Ciufa - Pią Lut 11, 2011 01:08

maniaq napisał/a:
2.0 T = 2 . 0 TURBO , nie ma slowa o dieslu ;)

R220 SD też ma turbo przecież ! !!

dobryziom - Pią Lut 11, 2011 09:18

Ciufa napisał/a:
maniaq napisał/a:
2.0 T = 2 . 0 TURBO , nie ma slowa o dieslu ;)

R220 SD też ma turbo przecież ! !!


pewnie tez ma taka sama moc, spalanie, konstrukcje oraz wygląd :)