Zobacz temat - [R75] problem z ładowaniem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] problem z ładowaniem

nowicjusz - Sro Lut 16, 2011 18:23
Temat postu: [R75] problem z ładowaniem
po wymianie oleju zle zalożono uszczelke filtra oleju i po paru kilometrach olej zalal alternator i pojawia sie kontrolka ładowania po nałozeniu uszczelki i wytarciu alternatora i naładowaniu aku problem ustaje po wyjechaniu z warsztatu w którym jest temp + 10 na lekki mrozik -3 problem pojawia sie na nowo kontrolka na wolnych obrotach nie swieci ale po dodaniu gazu do 1400 zapala sie i rozladowywuje sie aku i tak w koło mechanicy nie wiedza o co chodzi prosze o pomoc
Boncky - Sro Lut 16, 2011 18:33

jak zalało alternator, wytarli zewnątrz a w środku masz zalane to już masz odpowiedź, zobacz sobie budowę altka i wlej tam olej...
nowicjusz - Sro Lut 16, 2011 18:38

czylin w tym wypadku tylko wymiana na nowy ??
Piotrass - Sro Lut 16, 2011 19:47

nowicjusz napisał/a:
w tym wypadku tylko wymiana na nowy

albo sprawny używany. Jak byś potrzebował to mam :)

szemet33 - Sro Lut 16, 2011 20:04

nie wiecie gdzie mozna kupic nowy regulator ze szczotkami nowy !! !
Rowan - Sro Lut 16, 2011 20:10

szemet33, nie opłaca się ;) Temat przerabiałem ;) Lepiej kupić cały po regeneracji...
apples - Sro Lut 16, 2011 20:16

Zapytaj tu http://www.lauber.pl/index.php?lang=pl
nowicjusz - Czw Lut 17, 2011 18:33

dziś genialni mechanicy wydobyli alternator i zawieżli do sprawdzenia do elektryka który stwierdził ze alternator już był uszkodzony przed zalaniem olejem i co lepsze już ktoś w nim grzebał a ze siadł w tym momencie to tylko zbieg okolicznosci także panowie zazdroszczę wam waszych mechaników którzy wiedzą co robią i potrafią wymienic olej w naszych pięknych bestyjkach
a co do alternatora to znalazłem po regeneracji z roczną gwarancja za jedyne 650zł w szczecinie oby okazał sie odpowiedni bo z dnia na dzień to ten nasz zachód coraz bardziej okazuje się DZIKI

apples - Czw Lut 17, 2011 19:03

nowicjusz, według katalogów powinien być ten sam w BMW - 12312247389 oraz 12317830791 (BMW 3 (E46) 320d, BMW 5 (E39) 520d, BMW 5 (E39) 525d, BMW 5 (E39) 530d, BMW 7 (E38) 730d, BMW X5 (E53) 3.0d) oraz w Freelanderze Td4.

Numer katalogowy YLE000260

Boncky - Czw Lut 17, 2011 21:17

nowicjusz napisał/a:
dziś genialni mechanicy wydobyli alternator i zawieżli do sprawdzenia do elektryka który stwierdził ze alternator już był uszkodzony przed zalaniem olejem i co lepsze już ktoś w nim grzebał a ze siadł w tym momencie to tylko zbieg okolicznosci także panowie zazdroszczę wam waszych mechaników którzy wiedzą co robią i potrafią wymienic olej w naszych pięknych bestyjkach
a co do alternatora to znalazłem po regeneracji z roczną gwarancja za jedyne 650zł w szczecinie oby okazał sie odpowiedni bo z dnia na dzień to ten nasz zachód coraz bardziej okazuje się DZIKI


co za bzdury, szkoda że nie trafili na łysego z 50 w bajcepsie to by ich zalał też olejem...

Piotrass - Czw Lut 17, 2011 22:34

nowicjusz, napisz gdzie naprawiałeś auto, aby na przyszłość już inni użytkownicy wiedzieli, że ich trzeba omijać.
Rowan - Pią Lut 18, 2011 08:53

nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.
dziki1971 - Sob Lut 19, 2011 20:26

Witam apropo szczotek z regulatorem dałem za nowy 80zł oczywiscie zamiennik nie oryginalny ,narazie działa pzdr
domel-x - Sro Sty 04, 2012 23:42

Rowan napisał/a:
nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.


odkopie temat, Rowan, powiedz czy miałes kostke z trzema pinami czy z dwoma ,siadł mi alternator 120A cdti , mam drugi 115A cdt tylko ze 120a ma w kosce dwa piny ,a 115a trzy piny teraz niewiem czy bedzie wszystko chodziło jak sie należy ,jak u ciebie sprawóje sie alternator?

moze ktos wie do czego jest ten trzeci pin w 115 A?

Boncky - Czw Sty 05, 2012 00:25

domel-x napisał/a:
Rowan napisał/a:
nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.


odkopie temat, Rowan, powiedz czy miałes kostke z trzema pinami czy z dwoma ,siadł mi alternator 120A cdti , mam drugi 115A cdt tylko ze 120a ma w kosce dwa piny ,a 115a trzy piny teraz niewiem czy bedzie wszystko chodziło jak sie należy ,jak u ciebie sprawóje sie alternator?

moze ktos wie do czego jest ten trzeci pin w 115 A?


Rave ? opis wtyczki ?

domel-x - Czw Sty 05, 2012 09:52

Boncky, tam jest tylko jedna wtyczka ,obydwie są takie same tylko u mnie jednego pinu brak, mam taką jak na foto


raczej bede mój alternator naprawiał ,dostałem pierscień slizgowy nowy ,mój sie wytarł aż przestał ładować :shock: