|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] problem z ładowaniem
nowicjusz - Sro Lut 16, 2011 18:23 Temat postu: [R75] problem z ładowaniem po wymianie oleju zle zalożono uszczelke filtra oleju i po paru kilometrach olej zalal alternator i pojawia sie kontrolka ładowania po nałozeniu uszczelki i wytarciu alternatora i naładowaniu aku problem ustaje po wyjechaniu z warsztatu w którym jest temp + 10 na lekki mrozik -3 problem pojawia sie na nowo kontrolka na wolnych obrotach nie swieci ale po dodaniu gazu do 1400 zapala sie i rozladowywuje sie aku i tak w koło mechanicy nie wiedza o co chodzi prosze o pomoc
Boncky - Sro Lut 16, 2011 18:33
jak zalało alternator, wytarli zewnątrz a w środku masz zalane to już masz odpowiedź, zobacz sobie budowę altka i wlej tam olej...
nowicjusz - Sro Lut 16, 2011 18:38
czylin w tym wypadku tylko wymiana na nowy
Piotrass - Sro Lut 16, 2011 19:47
nowicjusz napisał/a: | w tym wypadku tylko wymiana na nowy |
albo sprawny używany. Jak byś potrzebował to mam
szemet33 - Sro Lut 16, 2011 20:04
nie wiecie gdzie mozna kupic nowy regulator ze szczotkami nowy !
Rowan - Sro Lut 16, 2011 20:10
szemet33, nie opłaca się Temat przerabiałem Lepiej kupić cały po regeneracji...
apples - Sro Lut 16, 2011 20:16
Zapytaj tu http://www.lauber.pl/index.php?lang=pl
nowicjusz - Czw Lut 17, 2011 18:33
dziś genialni mechanicy wydobyli alternator i zawieżli do sprawdzenia do elektryka który stwierdził ze alternator już był uszkodzony przed zalaniem olejem i co lepsze już ktoś w nim grzebał a ze siadł w tym momencie to tylko zbieg okolicznosci także panowie zazdroszczę wam waszych mechaników którzy wiedzą co robią i potrafią wymienic olej w naszych pięknych bestyjkach
a co do alternatora to znalazłem po regeneracji z roczną gwarancja za jedyne 650zł w szczecinie oby okazał sie odpowiedni bo z dnia na dzień to ten nasz zachód coraz bardziej okazuje się DZIKI
apples - Czw Lut 17, 2011 19:03
nowicjusz, według katalogów powinien być ten sam w BMW - 12312247389 oraz 12317830791 (BMW 3 (E46) 320d, BMW 5 (E39) 520d, BMW 5 (E39) 525d, BMW 5 (E39) 530d, BMW 7 (E38) 730d, BMW X5 (E53) 3.0d) oraz w Freelanderze Td4.
Numer katalogowy YLE000260
Boncky - Czw Lut 17, 2011 21:17
nowicjusz napisał/a: | dziś genialni mechanicy wydobyli alternator i zawieżli do sprawdzenia do elektryka który stwierdził ze alternator już był uszkodzony przed zalaniem olejem i co lepsze już ktoś w nim grzebał a ze siadł w tym momencie to tylko zbieg okolicznosci także panowie zazdroszczę wam waszych mechaników którzy wiedzą co robią i potrafią wymienic olej w naszych pięknych bestyjkach
a co do alternatora to znalazłem po regeneracji z roczną gwarancja za jedyne 650zł w szczecinie oby okazał sie odpowiedni bo z dnia na dzień to ten nasz zachód coraz bardziej okazuje się DZIKI |
co za bzdury, szkoda że nie trafili na łysego z 50 w bajcepsie to by ich zalał też olejem...
Piotrass - Czw Lut 17, 2011 22:34
nowicjusz, napisz gdzie naprawiałeś auto, aby na przyszłość już inni użytkownicy wiedzieli, że ich trzeba omijać.
Rowan - Pią Lut 18, 2011 08:53
nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.
dziki1971 - Sob Lut 19, 2011 20:26
Witam apropo szczotek z regulatorem dałem za nowy 80zł oczywiscie zamiennik nie oryginalny ,narazie działa pzdr
domel-x - Sro Sty 04, 2012 23:42
Rowan napisał/a: | nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną. |
odkopie temat, Rowan, powiedz czy miałes kostke z trzema pinami czy z dwoma ,siadł mi alternator 120A cdti , mam drugi 115A cdt tylko ze 120a ma w kosce dwa piny ,a 115a trzy piny teraz niewiem czy bedzie wszystko chodziło jak sie należy ,jak u ciebie sprawóje sie alternator?
moze ktos wie do czego jest ten trzeci pin w 115 A?
Boncky - Czw Sty 05, 2012 00:25
domel-x napisał/a: | Rowan napisał/a: | nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną. |
odkopie temat, Rowan, powiedz czy miałes kostke z trzema pinami czy z dwoma ,siadł mi alternator 120A cdti , mam drugi 115A cdt tylko ze 120a ma w kosce dwa piny ,a 115a trzy piny teraz niewiem czy bedzie wszystko chodziło jak sie należy ,jak u ciebie sprawóje sie alternator?
moze ktos wie do czego jest ten trzeci pin w 115 A? |
Rave ? opis wtyczki ?
domel-x - Czw Sty 05, 2012 09:52
Boncky, tam jest tylko jedna wtyczka ,obydwie są takie same tylko u mnie jednego pinu brak, mam taką jak na foto
raczej bede mój alternator naprawiał ,dostałem pierscień slizgowy nowy ,mój sie wytarł aż przestał ładować
|
|