Zobacz temat - [R 45] jak wyjąć pompę paliwa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R 45] jak wyjąć pompę paliwa

mateushbur - Pią Lut 18, 2011 15:00
Temat postu: [R 45] jak wyjąć pompę paliwa
mam pytanko- jak wymontować pompę paliwa , bo chciałem wymienić ponieważ stara pracuje głośno i podejrzewam ze lada chwila padnie. proszę o szczegółowy opis- dzięki

[ Dodano: Pią Lut 18, 2011 15:00 ]
zapomniałem dodać roverek 45 1.4 16 z 2000roku

azor77 - Pią Lut 18, 2011 19:06

Podejrzewam, że tak jak w R200/25 to trzeba zdjąć bak, inna opcja nie istnieje.
Ale niech ktoś z R45 to potwierdzi, bo może jest jakaś opcja zaślepki pod tylną kanapą.

panwilli - Pią Lut 18, 2011 19:48

a pompa nie jest w bagażniku przypadkiem z prawej stronty??
keczu - Sob Lut 19, 2011 00:09

azor77 napisał/a:
Podejrzewam, że tak jak w R200/25 to trzeba zdjąć bak, inna opcja nie istnieje.

No niestety tak samo jak w 200/25, zbiornik trzeba zdemontowac. :roll:

BoloSr - Sob Lut 19, 2011 18:06

azor77 napisał/a:
Podejrzewam, że tak jak w R200/25 to trzeba zdjąć bak, inna opcja nie istnieje.
Ale niech ktoś z R45 to potwierdzi, bo może jest jakaś opcja zaślepki pod tylną kanapą.


niesttey ale zbiornik trza zwalac :(

keczu - Sob Lut 19, 2011 19:40

To tak dla potwierdzenia, kawalek biuletynu serwisowego mowiacy o tym ze w R400 byl dostep pod tylnym siedzeniem ,a w R45 juz nie ma :/


BoloSr - Sob Lut 19, 2011 20:24

keczu napisał/a:
To tak dla potwierdzenia, kawalek biuletynu serwisowego mowiacy o tym ze w R400 byl dostep pod tylnym siedzeniem ,a w R45 juz nie ma :/

Obrazek


szkoda ze tego nie zostawili tylko wykombinowali wyciaganie zbiornika :(

keczu - Sob Lut 19, 2011 20:38

BoloSr napisał/a:
szkoda ze tego nie zostawili tylko wykombinowali wyciaganie zbiornika

Mam kilka biuletynow odnosnie zmian jakie przeszlo nadwozie gdy zmieniano model 400 na 45. Wszystkie zwiazane sa z cieciem kosztow produkcji lub jak w tym przypadku zaganianiem ludzi czesciej do serwisu przez komplikowanie pewnych rzeczy. Tak ogolnie to R400 byl autem klasy "premium" jesli chodzi o wyposarzanie i nawet ceny w swoim czasie ,ale jak sie zestarzal i zrobiono z niego R45 to stal sie takim angielskim Polonezem bo juz sie tak stara konstrukcja nie miala szans inaczej sprzedac. MG trzymalo troche juz wyzszy poziom inny styl. :/

mateushbur - Pią Lut 25, 2011 14:18

dzięki Panowie za wyczerpującą odpowiedź, pozdrawiam