Zobacz temat - [R600] Zawieszenie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Zawieszenie

rover600 - Pią Lut 18, 2011 19:22
Temat postu: [R600] Zawieszenie
Witam.
Mam pytanie. Proszę o pomoc.
W trakcie ruszania kierownica sama skręca w lewo , a co za tym idzie auto też skręca.
Na stacjach diagnostycznych nie wykryto żadnych luzów w zawieszeniu.
Czy ktoś się może spotkał z podobnym problemem?

GrzechNH - Sob Lut 19, 2011 12:29

1 przyczyną może być zbieżność kół a 2 może być rozleciane łożysko w lewym kole objawem tego jest buczenie podczas jazdy i stukot podczas skręcania.
marthinez - Sob Lut 19, 2011 15:07

Może lewy zacisk nie odbija?
rover600 - Sob Lut 19, 2011 15:22

Mam prośbę do Marthinez. Widzę że jesteś ze Szczecina, czy moglibyśmy sie spotkać i porozmawiać na temat samochodu. Napisz czy możesz i kiedy, proszę o kontakt . mój tel. 504-584-141.
Dzięki.

kotulsky - Nie Lut 20, 2011 12:23

panowie z okolic szczecina?? ja teżbym sie pisał na takie małe spotkanie gdzieś w okolicy i pogadał na temat aut...coś ktoś podpatrzy...może coś ulepszy...sprecyzujemy usterki. 781 631 619
marthinez - Nie Lut 20, 2011 19:54

rover600, kotulsky, nie jestem zwolennikiem spotów i tego typu spotkań. Poza tym brak czasu. Sorki.
Tutaj mozecie się spot-ykać: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=27678

rover600 - Pon Lut 21, 2011 22:56

Wracając do mojego tematu, zauważyłem że w zbiorniczku z płynem od wspomagania pokazują się duże pęcherzyki powietrza . Stan płynu utrzymuje się na prawidłowym poziomie (max) . Ani pasek, ani pompa nie piszczą. Czy to może mieć związek ze ściąganiem samochodu na lewą stroną?
Dodam jeszcze , iż skręcając kierownicą w prawo kierownica mocno odbija i w całości nie wraca do jazdy na wprost.
Dziękuję wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi.

Perez - Wto Lut 22, 2011 03:18

rover600, wymien dolne swoznie wachaczy i to najlepiej jak najszybciej. Luzy na nich sa czesto nie zauwazalne na diagnostyce, ale Twoje objawy pasuja idealnie. Mozesz dla pewnosci jeszcze sprawdzic luz samemu. Wystarczy zdjac kolo i wlozyc breche miedzy zwrotnice, a dolny wachacz i poruszac. Jednakze mam 90% pewnosc, ze jak sie za to nie wezmiesz to stracisz kolo w najmniej oczekiwanym momencie.
Looknij tutaj i tutaj i jeszcze tutaj