Zobacz temat - [R216] Czasami z pilota nie da się zamknąć i odblokować immo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R216] Czasami z pilota nie da się zamknąć i odblokować immo

fucker - Sob Lut 26, 2011 20:07
Temat postu: [R216] Czasami z pilota nie da się zamknąć i odblokować immo
Witam

Czytałem na forum, ale każdy opisuje przypadek, że nie da się w ogóle odblokować immo, lub całkowicie nie działa centralny.


U mnie znowu wygląda to tak, że wszystko zależy, jak się zachce temu rover'kowi.


Czasami chodzi centralny i immo z pilota normalnie.

Ale niekiedy, nie chce zaskoczyć i nie da się odblokować immo, i siedzę w samochodzie kontrolka miga, brzęczyk piszczy, a ja naciskam aż do skutku, aż w końcu zaskoczy.

Mam też problemy z zamykaniem auta z pilota.

Dodam, że bateria nowa, jakieś dobrej firmy. Akku odłączałem, ładowałem nic nie pomaga. Pilot sprawny, bo ostatnio też ori nową obudowę kupiłem i nowe przyciski wlutowałem, wtedy jeszcze wszystko działało po tym zabiegu.




Rozwiązywanie problemu (czytaj niżej).

Jugol - Sob Lut 26, 2011 20:17

Sprawdź wiązkę tylnej klapy- do tego zacznij.
fucker - Sob Lut 26, 2011 20:21

Wiązka ok, bo klapa była wymieniana (rdzewiała), więc kupiłem nową, polakierowałem i zrobiłem nową wiązkę w klapie.
Jugol - Sob Lut 26, 2011 20:25

Skoro wiązka ok, to jeszcze posprawdzaj i popraw masę do karoserii. Jeżeli to nie pomoże, to zanieś pilota do elektronika, może masz zimne luty- poprawi i wtedy spróbuj.
fucker - Sob Lut 26, 2011 20:26

czyli tylko masę z silnika do karoserii ?? Czy są jakieś szczególne miejsca ?
Jugol - Sob Lut 26, 2011 20:28

Masę z aku do karoserii.
fucker - Sob Lut 26, 2011 20:33

ok, sprawdzę jutro.

Jak na razie to "pomógł"

Nie pomoże dopiszę do tematu.

Jugol - Sob Lut 26, 2011 20:35

Z masą zrób tak, odkręć, porządnie przeczyść, delikatnie potraktuj miejsce łączenia z karoserią wazelinką i dobrze dokręć.
piezu - Wto Mar 01, 2011 16:09

mam dokładnie ten sam problem, immo odblokowuje sie kiedy ma na to ochote. Do tego pilot dziala raz z daleka, a raz z bardzo bliska. Bylem u jakiegos magika, polecil mi wyciecie immobilizera, za co chce 500 zl... a mnie krew zalewa, jak stoje na parkingu i klikam pilotem po 100 razy...
fucker - Czw Mar 03, 2011 17:51

Panowie, wyczaiłem coś nowego mśle.

Byłem u kolegi elektronika i sprawdzaliśmy pilot.

W skrócie. Bateria była nowa "wymieniana u zegarmistrza", ale problemy z immo miałem dalej. Byłem u kolegi bo chciałem wymienić przyciski, on doradził mi żeby najpierw pomierzyć wszystko. Sprawdził baterię i miała tylko, 2,9V. Podłączyliśmy pilota pod zewnętrzne zasilanie które wskazuje pobór prądu. I sprawdzaliśmy przyciski. Każdy działał prawidłowo, podbór o ile dobrze pamiętam 0,05V . Sprawdzał też, czy pilot bierze w stanie spoczynku prąd, ale było 0,0V. Włożyliśmy nową baterię która wskazywała 3,2V. Twierdził, że nie ma takiej bateri co by miała równo 3,5V. Pojechałem do domu i pilot już w ogóle nie chciał zaskoczyć. Próbowałem z 2 godz. zsynchronizować pilota, ale nic z tego. Kopałem w moich starych gratach i znalazłem stary zużyty pilot. Był wykończony, przyciski ledwo co działały, był zalany. Ale włożyłem nową baterię i immo za pierwszym razem odblokowany. Uważam, że czasami nie zaskakujący pilot to wina tylko i wyłącznie pilota. Na dniach będę dociekał, czemu ten stary pilot nie działa. Zimnych lutów raczej nie ma. Szukajcie najpierw przyczyny w pilocie, jak raz działa, a raz nie.

karol556 - Sob Mar 05, 2011 23:41
Temat postu: mialem to samo
Walczylem z tym dluuugo i na wszyskie sposoby rozwiazanie bylo banalne. Jak rozbierzecie pilot jest tam taki tranzystor czy cos (nie znam sie na tym) wiem ze to jest ssrebrne w ksztalcie kondensatora tyle ze mniejsze i ma 3 nozki od spodu. i wystarczy poprawic luty na tych 3 nozkach nawet rozgrzanym srubokretem lub nozem jak ktos nie ma lutownicy i gwarantyje przynajmniej rok bezawaryjnego dzialania
JJJJ - Pią Mar 18, 2011 17:49

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj. Czy jeśli podłącze roverka pod T4 to mogę usunąć immo, nie chciałbym jakiegoś druciarstwa u jakiegoś mechanika, elektronika w szopie. Tylko profesjonalnie.
ROVER_200 - Sob Mar 19, 2011 14:08

Witam jestem nowy , mam pytanie jak sparować i czy da sie pilot o tych samych oznaczeniach do rovera 200 si bo jeden zgubiłem a kupiłem używke i wogóle nie reaguja na sparowanie z centralką , czy musze miec program do kodowania pilota jeżeli pilot jest z innego rovera 200 si ?
leszczu - Sob Mar 19, 2011 14:10

No pewnie, że musisz ten pilot zaprogramować i to jedynie za pomocą komputera T4. :grin: