Zobacz temat - [R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego

bonus89 - Pon Lut 28, 2011 23:30
Temat postu: [R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego
Witam, zabieram się za kompletowanie części do zmiany głowicy na 16V, do tego chce wtryski 1.8 i kolektor wydechowy z 1.8 i moje pytania:
1. Czy wtryski z 1.8 mają większą wydajność?
2. Czy wsadzając takie wtryski musze zmienić pompe paliwa?
3. Czy kolektor ssący wystarczy taki jak w 1.4, 1.6 16V?
4. Przepustnica, jaką wybrać? (poszukuje od poloneza ale z taką ciężko, czy od 1.8 jest większa?)
5. Kolektor wydechowy, cały czas porównuje szukam i wyglądowo wielkiej różnicy nie ma i kształtem, chce kupić ten: http://moto.allegro.pl/la...1469804521.html Czy nada się plug&play i czy jest większy niż ten z 1.4??

leszczu - Wto Mar 01, 2011 11:42

bonus89 napisał/a:
Przepustnica, jaką wybrać? (poszukuje od poloneza ale z taką ciężko, czy od 1.8 jest większa?)

Na pewno w 1.8 przepustnica jest większa niż 1.4. :wink: W polonezie i 2.0 T-series przepustnica ma 56 mm, a w 1.8 52 mm. Więc chyba wiesz teraz jaką wsadzać. :grin: od poloneza można łatwo znaleźć. :grin: Ja swoja znalazłem na szrocie za 50 zł. :grin:

[ Dodano: Wto Mar 01, 2011 11:42 ]
http://moto.allegro.pl/pr...1473379336.html
http://moto.allegro.pl/pr...1469578543.html
http://moto.allegro.pl/ro...1476439076.html

rovek - Wto Mar 01, 2011 13:17

bonus89 napisał/a:
2. Czy wsadzając takie wtryski musze zmienić pompe paliwa?

Nie, taka sama jest w 1.4 jak i w 1.8 VVC

bonus89 - Wto Mar 01, 2011 16:26

leszczu19901, Więc Ty masz od poldka, powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć? Do tego chce dolot zrobić na tą średnicę i stożek jakiejś lepszej firmy.
rovek, Dzięki poszedł pomógł tak jak i do leszcza.
Ciągle bardzo prosze o informacje na temat tych wtrysków i pytanie czy ten ssak z linku wejdzie plug%play

greg-si - Wto Mar 01, 2011 16:57

bonus89 napisał/a:
powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć?

Trzeba podregulować linkę gazu i troszkę przerobić odpowietrzenie pokrywy zaworów (inne średnice rurek). Cała reszta P&P.

bonus89 - Wto Mar 01, 2011 17:02

no to już prawie wszystko jasne, jeszcze tylko ten ssak czy pasuje z land rovera 1.8 i wydechowy czy jest większy i będę miał 100% jasności i jade po części
leszczu - Wto Mar 01, 2011 17:05

greg-si napisał/a:
Trzeba podregulować linkę gazu i troszkę przerobić odpowietrzenie pokrywy zaworów (inne średnice rurek). Cała reszta P&P.

greg-si, nie wiem jak u ciebie, ale do R200 trochę jest inaczej. :wink:
bonus89 napisał/a:
leszczu19901, Więc Ty masz od poldka, powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć?

Tak, mam. :grin: Na początek to trzeba uwalić krokowca z tej przepustnicy, bo inaczej maski nie zamkniesz. :wink: Potem musisz zrobić podmiankę z mocowaniem linki, czyli ze swojej starej przepustnicy przełożyć do Poldka. :wink: No i to chyba na tyle. Jak o czymś zapomniałem to tutaj użytkownik atu_rover wszystko ładnie opisuje co i jak. :wink:

greg-si - Wto Mar 01, 2011 19:09

leszczu19901 napisał/a:
Na początek to trzeba uwalić krokowca z tej przepustnicy, bo inaczej maski nie zamkniesz.

Zawsze myślałem że w R200 jest więcej miejsca od góry niż w R400 a skoro ja włożyłem bez wycinania do R400 to do R200 tak samo podchodzi.
Skoro tak jest to sorry bo za bardzo uprościłem sprawę. Z mocowaniem linki też prawda ale to dla mnie rzecz oczywista była i żaden problem ;)

Ps.
leszczu19901 napisał/a:
Jak o czymś zapomniałem to tutaj użytkownik atu_rover wszystko ładnie opisuje co i jak.

Szkoda że go wcześniej nie widziałem bo co poniektórzy wpadli w jakiś super zachwyt jakby ta przepustnica dawała 'pińset kunia' a różnica jest kosmetyczna jeśli chodzi o osiągi. W serii 1,5s wolniej samochód wchodzi z 2000 na 6000 obrotów na 3 biegu. Czyli różnica niewielka choć pierwsze wrażenie może być super bo pedał ma mniejszy skok.

bonus89 - Wto Mar 01, 2011 19:12

greg-si napisał/a:
W serii 1,5s wolniej samochód wchodzi z 2000 na 6000 obrotów na 3 biegu. Czyli różnica niewielka choć pierwsze wrażenie może być super bo pedał ma mniejszy skok.
Dla mnie będzie i tak mega różnica z 8V przeskocze na to 1.4 ze zmienioną przepustnicą i resztą gratów, musze tylko na kreskę się wybrać z jakąś zdrową serią 1.4 bo na hamownie raczej nie mam się z czym wielkim wybierać

[ Dodano: Wto Mar 01, 2011 19:12 ]
albo z 1.6 bym stanął, miał bym jasność czy blisko 110 dochodze :)

greg-si - Wto Mar 01, 2011 19:14

bonus89 napisał/a:
Dla mnie będzie i tak mega różnica z 8V przeskocze na to 1.4 ze zmienioną przepustnicą i resztą gratów, musze tylko na kreskę się wybrać z jakąś zdrową serią 1.4 bo na hamownie raczej nie mam się z czym wielkim wybierać

Wiadomo 30km drogą nie chodzi. Ja się odnoszę do tamtego tematu o dolocie.

bonus89 - Sro Mar 02, 2011 13:01

:( ale z wtryskami i ssakiem się chyba nie dowiem :/